UPGRADE SPRZEGLA Z LINKI NA HYDRAULIKE
UPGRADE SPRZEGLA Z LINKI NA HYDRAULIKE
WITAM SZACOWNYCH PANOW I PANIE,
WRZUCAM TEMAT JAK POWYZEJ ..... CZY KTOS KIEDYS MYSLAL O ZAINSTALOWANIU SPRZEGLA HYDRAULICZNEGO ? WIDZIALEM ROZNE ZESTAWY NA NECIE TEORETYCZNIE BYLOBY TO MOZLIWE ALE CIEKAWI MNIE CZY KTOS MYSLAL KIEDYS O PODOBNYM UPGRADE-DZIE LUB TEZ DOSWIADCZYL TAKIEJ PRZEROBKI ?
POZDRO
AD.
WRZUCAM TEMAT JAK POWYZEJ ..... CZY KTOS KIEDYS MYSLAL O ZAINSTALOWANIU SPRZEGLA HYDRAULICZNEGO ? WIDZIALEM ROZNE ZESTAWY NA NECIE TEORETYCZNIE BYLOBY TO MOZLIWE ALE CIEKAWI MNIE CZY KTOS MYSLAL KIEDYS O PODOBNYM UPGRADE-DZIE LUB TEZ DOSWIADCZYL TAKIEJ PRZEROBKI ?
POZDRO
AD.
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Pytanie PO CO TO ROBIĆ???
No chyba że wg. powiedzenia: pies jak się nudzi to sobie jajka liże
Zamiana klamki na pompkę to proste ale nie za bardzo wyobrażam sobie drugiej strony tz. siłownika przy sprzęgle. Nawet coś dokręconego, to jak to będzie wyglądać . W środku to ten siłownik się chyba nie zmieści.
Chętnie zobaczę te wynalazki, podaj jakiś link bo nic takiego nie znalazłem.
Ps. NIE KRZYCZ NA NAS
No chyba że wg. powiedzenia: pies jak się nudzi to sobie jajka liże
Zamiana klamki na pompkę to proste ale nie za bardzo wyobrażam sobie drugiej strony tz. siłownika przy sprzęgle. Nawet coś dokręconego, to jak to będzie wyglądać . W środku to ten siłownik się chyba nie zmieści.
Chętnie zobaczę te wynalazki, podaj jakiś link bo nic takiego nie znalazłem.
Ps. NIE KRZYCZ NA NAS
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Witam i przepraszam ze tak dlugo mnie nie bylo, i przepraszam za duze literki, no wiec poszukaj w google magura clutch conversion motorcycle jest kilka filmikow jak to robia z Harley Davidson albo Victory Vegas. A mysle o takim upgrade z jednego powodu ja linke wymieniam srednio co 2 miesiace jezdze po miescie szybko sie naciaga i peka, oprocz tego linka to dosc tanie rozwiazanie w tym motocyklu zobacz jaka ona jest dluga przez co musi przejsc i w jak dlugim pancerzu ma pracowac nie wspominaja lc o sporym sprzegle
Daj znac co na ten temat myslisz przyjacielu
Daj znac co na ten temat myslisz przyjacielu
Na jakies 2000 tys, ale znalazlem cos jeszcze nazywa sie to easy clutch jest na allegro takie mechaniczne wspomaganie. Nie wyeliminuje to naciagania sie linki ale znacznie poprawia operowanie klamka sprzegla idzie leciutko, wsadzilem takie wczoraj kumplowi w super moto. Teraz ja zamontuje do mojej lokomotywy. Proste w montazu i nie drogie
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Albo linka z "szajsmetalu" z chińskich nocników i misek do ryżu itp albo coś nie halo z mechanizmem wysprzęglania. Zatarta dźwignia w pokrywie silnika, krzywy
Owszem też wymieniłem linkę zaraz po zakupie MastoDonta i było to przy nastu tyś. Teraz działa beż jakiś większych sił. Akurat w VN linka jest całkiem poprwnie pomyślana. Długi pancerz, w miarę łagodne łuki, dodatkowa reg. w połowie pancerza linki.
Szukaj przyczyny a nie wspomagania bo w końcu coś się urwie.
Owszem też wymieniłem linkę zaraz po zakupie MastoDonta i było to przy nastu tyś. Teraz działa beż jakiś większych sił. Akurat w VN linka jest całkiem poprwnie pomyślana. Długi pancerz, w miarę łagodne łuki, dodatkowa reg. w połowie pancerza linki.
Szukaj przyczyny a nie wspomagania bo w końcu coś się urwie.
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
zaraz przy klamce, nauczylem sie juz ze najlepiej jest miec skrecona na 3/4 do srodka regulacje na klamce a ta druga mniejwiecej do polowy.Mayones pisze:No i w którym miejscu pęka ta linka
Ja mam niestandardowe raisery dluzsze wiec musialem przerabiac linke.
problem w tym ze linka szybko sie naciaga jednak ma tam za co ciagnac i co ciagnac.
dlatego mysle o hydraulice.
Adam Krk czytając twoje posty postanowiłem sprawdzić hydrauliczne sprzęgło w dwójce, ponieważ moje chodziło dosyć ciężko. Podsumowując założyłem klamkę ze zbiorniczkiem i pompka, kupiłem przewód hamulcowy, silowniczek i poskładałem wszystko w kupę. Po przejechaniu 500 km jak na razie wszystko działa pieknie, sprzęgło chodzi lekko i plynnie. Na razie wożę ze sobą linkę i zwykłą klamkę bo jestem w fazie testów ale wygląda to bardzo dobrze.
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
No, Bryś, u Ciebie faktycznie dwiema rękami trzeba było sprzęgło wciskać
Gdzie Ci się ten siłowniczek zmieścił?
Gdzie Ci się ten siłowniczek zmieścił?
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2018 przez Skrobel, łącznie zmieniany 1 raz.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
Kto jest online
Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości