Głuche pukanie na wysokich obrotach
Głuche pukanie na wysokich obrotach
Witam zastanawia mnie dziwny dźwięk pojaeiający się na wysokich obrotach .A mianowocie głuche pukanie na każdym biegu na wysokich obrotach może spalanie stukowe? Czy występuje w 2 coś takiego ?
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
Proszę o jakąkolwiek odpowiedź bardzo mnie to męczy.Pukanie pojawia się w jednym i tym samym przedziale obrotów na każdym biegu .Tylko na wysokich.Moim zdaniem praca tego silnika jest dość charakterystyczna,z niskich obrotów też inaczej niż większość motocykli aby czy to normalne że na wosokich (dość wysokich) mam wrażenie jakby coś głucho pukało.
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
bez odsłuchania na żywo lub z nagrania to jak wróżenie z fusów...
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
U mnie nic takiego nie występuje praca silnika cichutka rocznik 2004
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
Proponuję poczytanie tematu "Prędkość". Coś mi się widzi że twoim żelastwem wcześniej jeździli "Dorośli Ludzie" :-(
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
Jak widzę jesteś właścicielem VN2K od tego sezonu.
Czy przy kupnie był ktoś z tobą, kto mógłby Ci doradzić [najlepiej posiadacz (e) VN2K] ?
Czy takie odgłosy było słychać od dnia kiedy stałeś się posiadaczem VN2K ?
Jeżeli tak, to już wiesz dlaczego ktoś sprzedał Ci VN2K na pewno po atrakcyjnej cenie.
Skoro jak piszesz „pukanie pojawia się w jednym i tym samym przedziale obrotów na każdym biegu na wysokich obrotach” to przyczyna może być w:
1. Uszkodzony popychacz (e);
2. Uszkodzony wałek rozrządu;
3. Uszkodzone panewki korbowodowe;
4. Uszkodzone łożyska wału;
5. Uszkodzony (e) sworzeń (e) tłokowe
6. Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Przyczyną wszystkich razem lub każdego z osobna uszkodzeń na pewno nie jest rocznik Twojego VN2000.
A co może być przyczyną ………… no właśnie………. Ktoś już delikatnie napomknął na ten temat.
Zdecydowanie TANIO NIE BĘDZIE
Pozdrawiam
Czy przy kupnie był ktoś z tobą, kto mógłby Ci doradzić [najlepiej posiadacz (e) VN2K] ?
Czy takie odgłosy było słychać od dnia kiedy stałeś się posiadaczem VN2K ?
Jeżeli tak, to już wiesz dlaczego ktoś sprzedał Ci VN2K na pewno po atrakcyjnej cenie.
Skoro jak piszesz „pukanie pojawia się w jednym i tym samym przedziale obrotów na każdym biegu na wysokich obrotach” to przyczyna może być w:
1. Uszkodzony popychacz (e);
2. Uszkodzony wałek rozrządu;
3. Uszkodzone panewki korbowodowe;
4. Uszkodzone łożyska wału;
5. Uszkodzony (e) sworzeń (e) tłokowe
6. Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu.
Przyczyną wszystkich razem lub każdego z osobna uszkodzeń na pewno nie jest rocznik Twojego VN2000.
A co może być przyczyną ………… no właśnie………. Ktoś już delikatnie napomknął na ten temat.
Zdecydowanie TANIO NIE BĘDZIE
Pozdrawiam
Tex66
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
Punkt 1 i 6 bym wykluczył co nie zmienia " że tanio nie będzie" :-(
Popychacze a raczej hydrauliczne kasatory luzu zaworów "cykają" w całym zakresie obrotów. Na wysokich obrotach to je tylko słychać wyraźniej. Popychacz i krzywkę trudno uszkodzić.
Podobnie kąt wyprzedzenie dawał by objawy bardziej związane z obrotami. Co do reszty całkowicie się zgadzam.
W twoim wypadku, jest to bolesne podsumowanie naszej dyskusji "Prędkość".
Popychacze a raczej hydrauliczne kasatory luzu zaworów "cykają" w całym zakresie obrotów. Na wysokich obrotach to je tylko słychać wyraźniej. Popychacz i krzywkę trudno uszkodzić.
Podobnie kąt wyprzedzenie dawał by objawy bardziej związane z obrotami. Co do reszty całkowicie się zgadzam.
W twoim wypadku, jest to bolesne podsumowanie naszej dyskusji "Prędkość".
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
Wielebny
Jak sam napisałeś „ Popychacz (e) [a raczej hydrauliczne kasatory luzu zaworów] i krzywkę trudno uszkodzić” ale jak wiesz, że jest to nie niemożliwe.
Co do kąta wyprzedzenia zapłonu zgadzam się z Tobą, tu będzie problem z obrotami i ich utrzymaniem.
Nie ulega wątpliwości jedno, że to nie wina rocznika VN2000 a zdecydowanie stylu (sposobu) jazdy motocyklem z silnikiem wolnoobrotowym.
Twój ostatni komentarz w poście „Prędkość” chyba powinien zakończyć dyskusję na temat jazdy na wysokich obrotach motocyklem z silnikiem wolnoobrotowym.
A ode mnie - ilość lat jako posiadacz różnych motocykli i lat jako osoba zarejestrowana na tym szanownym forum nie uprawnia do bycia ponad prawa mechaniki, dynamiki czy fizyki czy też silić się na złośliwe komentarze typu „[color=#BFBF40]Zawsze można postawić w salonie i oglądać na Youtube jak inni jeżdżą - nie popadajmy w paranoję[/color]”.
I dalej będę życzył wszystkim posiadaczom VN2K niezapomnianych wrażeń z jazdy przy prędkościach uznanych przez Szanownych Kolegów za jedynie słuszne.
Jak sam napisałeś „ Popychacz (e) [a raczej hydrauliczne kasatory luzu zaworów] i krzywkę trudno uszkodzić” ale jak wiesz, że jest to nie niemożliwe.
Co do kąta wyprzedzenia zapłonu zgadzam się z Tobą, tu będzie problem z obrotami i ich utrzymaniem.
Nie ulega wątpliwości jedno, że to nie wina rocznika VN2000 a zdecydowanie stylu (sposobu) jazdy motocyklem z silnikiem wolnoobrotowym.
Twój ostatni komentarz w poście „Prędkość” chyba powinien zakończyć dyskusję na temat jazdy na wysokich obrotach motocyklem z silnikiem wolnoobrotowym.
A ode mnie - ilość lat jako posiadacz różnych motocykli i lat jako osoba zarejestrowana na tym szanownym forum nie uprawnia do bycia ponad prawa mechaniki, dynamiki czy fizyki czy też silić się na złośliwe komentarze typu „[color=#BFBF40]Zawsze można postawić w salonie i oglądać na Youtube jak inni jeżdżą - nie popadajmy w paranoję[/color]”.
I dalej będę życzył wszystkim posiadaczom VN2K niezapomnianych wrażeń z jazdy przy prędkościach uznanych przez Szanownych Kolegów za jedynie słuszne.
Tex66
Re: Głuche pukanie na wysokich obrotach
Temat do zamknięcia wychodzi na to że jestem przewrażliwiony zbyt mocno , miałem okazję posłuchać dwóch innych sprzętówm i mój nie odbiega niczym . Na jednym ze zlotów kolega znający temat powiedział mi pewne mądre słowa "kawa tak ma , nie szukaj dziury w całym "Do tej pory moto przejechało około 4 tyś km i nic nie zmienia się.Dziękuję za zainteresowanie i podpowiedzi.Pozdrawiam.
Kto jest online
Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości