Zmiana koła na szprychowane
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw sie 06, 2020
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vn 1500 classic
Zmiana koła na szprychowane
Tak jak w temacie. Czy istnieje możliwość zamontowania kół szprychowanych w vulcanie 2000? Nie mogłem znaleźć nigdzie informacji, czy były one produkowane tylko na felgach oraz czy są gdzieś możliwe do kupienia koła szprychowane (albo, czy takie z innych motocykli pasują)
- Przemo
- Posty: 2291
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Zmiana koła na szprychowane
Produkowane były tylko na takich felgach a nie innych. Szprychowe można ogarnąć customowe. Najpewniej adaptując jakieś od Harleya. Może się to wiązać z przerobieniem przedniego zawieszenia. Począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag. Kwestia jakie koło sobie znajdziesz i będziesz chciał tam zamontować. Bez rzeźby się nie obejdzie.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
- Zeus
- Posty: 2888
- Rejestracja: pt mar 18, 2011
- Miejscowość: ZIELONA GÓRA
- Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
- VROC: 33589
Re: Zmiana koła na szprychowane
Man-x ma założone szprychowane. Jego zapytaj gdzie kupił
search.php?keywords=&terms=all&author=m ... mit=Szukaj
search.php?keywords=&terms=all&author=m ... mit=Szukaj
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Zmiana koła na szprychowane
Man-x do tablicy!!!
Zawsze podobały mi się szprychy. Klasyka do kwadratu.
Zawsze podobały mi się szprychy. Klasyka do kwadratu.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw sie 06, 2020
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vn 1500 classic
Re: Zmiana koła na szprychowane
Zastanawiałem się, czy nie pasowało by koło od VTX 1800 C, wychodziły właśnie ze szprychowanymi, a z tego co pamiętam przód w nich miał bardzo zbliżone wymiary do VNPrzemo pisze: ↑śr gru 02, 2020Produkowane były tylko na takich felgach a nie innych. Szprychowe można ogarnąć customowe. Najpewniej adaptując jakieś od Harleya. Może się to wiązać z przerobieniem przedniego zawieszenia. Począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag. Kwestia jakie koło sobie znajdziesz i będziesz chciał tam zamontować. Bez rzeźby się nie obejdzie.
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Zmiana koła na szprychowane
Man-x milczy bo testy jego ambony dla pasażerki chyba kiepsko wyszły
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
- Tex66
- Posty: 1158
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Zmiana koła na szprychowane
FrogOfPleasure
„koło od VTX 1800 C, wychodziły właśnie ze szprychowanym” . „a z tego co pamiętam przód w nich miał bardzo zbliżone wymiary do VN”
Otóż pamięć Cię zawodzi a „zbliżone” robi kolosalną różnicę.
VTX 1800 - model C nigdy nie był na kołach szprychowych to po pierwsze.
VTX 1800 to sześć podstawowych modeli (R, S, T, C, F i N). Model T miał dwie specyfikacje, pozostałe modele po trzy specyfikacje. Im wyższa specyfikacja tym wyższy standard danego modelu.
VTX 1800 - model S posiadał szprychowe koła podobnie jak VTX 1300 tyle, że tu to model R miał szprychowe koła.
VTX 1800 – model S i R różnił się od pozostałych modeli średnicą lag.
Średnica obręczy przedniego koła szprychowego w VTX 1800 to 17 cali, VN2k ma 16 calowe obie obręcze kół.
Proponuję serwisówkę (manual) VN2k i VTX 1800 do ręki i czytać.
I to co napisał Przemo „przeróbka począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag”.
Tym bardziej, że VTX ma odwrócony widelec.
„koło od VTX 1800 C, wychodziły właśnie ze szprychowanym” . „a z tego co pamiętam przód w nich miał bardzo zbliżone wymiary do VN”
Otóż pamięć Cię zawodzi a „zbliżone” robi kolosalną różnicę.
VTX 1800 - model C nigdy nie był na kołach szprychowych to po pierwsze.
VTX 1800 to sześć podstawowych modeli (R, S, T, C, F i N). Model T miał dwie specyfikacje, pozostałe modele po trzy specyfikacje. Im wyższa specyfikacja tym wyższy standard danego modelu.
VTX 1800 - model S posiadał szprychowe koła podobnie jak VTX 1300 tyle, że tu to model R miał szprychowe koła.
VTX 1800 – model S i R różnił się od pozostałych modeli średnicą lag.
Średnica obręczy przedniego koła szprychowego w VTX 1800 to 17 cali, VN2k ma 16 calowe obie obręcze kół.
Proponuję serwisówkę (manual) VN2k i VTX 1800 do ręki i czytać.
I to co napisał Przemo „przeróbka począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag”.
Tym bardziej, że VTX ma odwrócony widelec.
Tex66
Kto jest online
Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości