VN2000 -custom drag- przebieg prac
Re: VN2000 -custom drag- przebieg prac
Kolego,jak po przeróbce wygladała sprawa wałka zdawczego? Nie był tym samym więcej obciążony i nie spowodowała ta przeróbka wiecej komplikacji ? Mam ochote wrzucić koło 280 ale straszą mnie wszyscy że skończy się to prędzej czy poźniej usterką tego "organu" Dzięki za odpowiedź.
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: VN2000 -custom drag- przebieg prac
Mała uwaga Starego Tetryka.
Wszystkie takie przeróbki typu walec drogowy w tylnym wahaczu, sztywne ramy i obniżenia zawieszenia na "poduszkowiec" doprowadzają do bardzo krótkiej żywotności takiego wynalazku. Czymś takim jeździ się krótko, nie wygodnie, i niebezpiecznie, najczęściej typowy POMIDOR
Powolny
Objazd
Miasta
I
Dookoła
Rynku
Więc w ciul kasy i pracy będzie tylko na pokaz, ale dobrze o tym wiedzieć.
Oczywiście wielki szacun dla CadetaC za samozaparcie w realizacji projektu.
Wszystkie takie przeróbki typu walec drogowy w tylnym wahaczu, sztywne ramy i obniżenia zawieszenia na "poduszkowiec" doprowadzają do bardzo krótkiej żywotności takiego wynalazku. Czymś takim jeździ się krótko, nie wygodnie, i niebezpiecznie, najczęściej typowy POMIDOR
Powolny
Objazd
Miasta
I
Dookoła
Rynku
Więc w ciul kasy i pracy będzie tylko na pokaz, ale dobrze o tym wiedzieć.
Oczywiście wielki szacun dla CadetaC za samozaparcie w realizacji projektu.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości