Niestety płacimy podatek od luksusu. Części do motorów są o wiele droższe niż do samochodów.
Robiłem rozrząd w Gold Wingu GL1000 z 1978r. Paski do niego były po 230 zł. i na zamówienie. Znalazłem Hondę MiniVan z silnikiem 500 ( połówka tego od GL1000). Jeden pasek kosztował 35 zł. i oczywiście dostępny jutro.
Stuki w silniku na 2 cylindrze
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze
Dokładnie. A części do VN 2000 to jedne z najdroższych. Kiedyś pewien handlarz częściami stwierdził że droższe są tylko jeszcze do Yamaha 1900 StratolinerWielebny Bolo pisze: ↑sob sty 09, 2021Niestety płacimy podatek od luksusu. Części do motorów są o wiele droższe niż do samochodów.
Robiłem rozrząd w Gold Wingu GL1000 z 1978r. Paski do niego były po 230 zł. i na zamówienie. Znalazłem Hondę MiniVan z silnikiem 500 ( połówka tego od GL1000). Jeden pasek kosztował 35 zł. i oczywiście dostępny jutro.
Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze
Dzięki za zainteresowanie tematem. Po zasięgnięciu wiedzy i opinii z różnych źródeł zdiagnozowano wyciągnięty łańcuch przeniesienia napędu (zamówiony, jak wymienię to napiszę o efektach), jeszcze raz dzięki i do zobaczenia może gdzieś na trasie LWG
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości