Stuki w silniku na 2 cylindrze

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze

Post autor: Wielebny Bolo » sob sty 09, 2021

Niestety płacimy podatek od luksusu. Części do motorów są o wiele droższe niż do samochodów.
Robiłem rozrząd w Gold Wingu GL1000 z 1978r. Paski do niego były po 230 zł. i na zamówienie. Znalazłem Hondę MiniVan z silnikiem 500 ( połówka tego od GL1000). Jeden pasek kosztował 35 zł. i oczywiście dostępny jutro.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

piter78
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 17, 2019
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Vn 2000

Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze

Post autor: piter78 » pt sty 15, 2021

Wielebny Bolo pisze:
sob sty 09, 2021
Niestety płacimy podatek od luksusu. Części do motorów są o wiele droższe niż do samochodów.
Robiłem rozrząd w Gold Wingu GL1000 z 1978r. Paski do niego były po 230 zł. i na zamówienie. Znalazłem Hondę MiniVan z silnikiem 500 ( połówka tego od GL1000). Jeden pasek kosztował 35 zł. i oczywiście dostępny jutro.
Dokładnie. A części do VN 2000 to jedne z najdroższych. Kiedyś pewien handlarz częściami stwierdził że droższe są tylko jeszcze do Yamaha 1900 Stratoliner :)

sebenty
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 15, 2020
Miejscowość: Radomsko
Motocykl: kawasaki vulcan 2000

Re: Stuki w silniku na 2 cylindrze

Post autor: sebenty » sob lut 20, 2021

Dzięki za zainteresowanie tematem. Po zasięgnięciu wiedzy i opinii z różnych źródeł zdiagnozowano wyciągnięty łańcuch przeniesienia napędu (zamówiony, jak wymienię to napiszę o efektach), jeszcze raz dzięki i do zobaczenia może gdzieś na trasie LWG

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą