Demontaż pokryw zaworów w VN2k jest niemożliwy bez wyjęcia silnika z ramy, tak teoretycznie można przeczytać w poście:
www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?f=54&t= ... wy#p241747
Zasadniczym wątkiem jest stukanie (klekotanie) kasowaczy luzów zaworowych i ewentualne przypchanie się filtrów HLA w wałkach dźwigienek rozrządu.
Dalej to już tylko o prędkościach przy jakich się pojawia i markach oleju, częstotliwości występowania oraz o zapowietrzaniu się kasatorów.
Gdyby jednak któryś z Kolegów był ostatecznie zmuszony do demontażu pokryw zaworów to można to zrobić bez wyjmowania silnika z ramy, wystarczy delikatne jego opuszczenie.
Załączony materiał nie jest to mojego autorstwa, pokusiłem się jedynie o przetłumaczenie materiałów z jednego z forów angielskojęzycznych, przekonwertowanie i ułożenie w całość.
Jak widać z opisu i załączonych zdjęć przez autora jest to możliwe i wykonalne przez jedną osobę.
Może się komuś przydać przy wymianie wałków dźwigienek rozrządu i filtrów HLA.
VN2k - Demontaż pokryw zaworów i opuszczenie silnika
- Marecki75
- Posty: 172
- Rejestracja: śr gru 31, 2014
- Miejscowość: Konin
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
- VROC: 0
Re: VN2k - Demontaż pokryw zaworów i opuszczenie silnika
Super. Prawdopodobnie czeka mnie opisana czynność. Manual , bardzo wiele ułatwi. Dzięki Tex
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...