Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Wankan
Posty: 63
Rejestracja: pn kwie 29, 2019
Miejscowość: Koło
Motocykl: vn2000

Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: Wankan » czw cze 17, 2021

Kawasaki Tłokiński
Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź


czy ktoś może cos powiedziec na temat serwisowania tam motocykla? Głównie chodzi mi o wymiane opon, sprawdzenie zużycia łancuszka rozrządu itd

intruz69
Posty: 48
Rejestracja: czw lut 25, 2021
Motocykl: KAWASAKI VN 2000

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: intruz69 » czw cze 17, 2021

Podjechałem do nich spytać się o wymianę oleju ale w końcu pojechałem do Aleksandrowa .Opinii o tym serwisie nie znam wiem tylko że są ładnych parę lat tylko bili w innym miejscu .Zadzwoń pogadaj ,każdy serwis ma dobre i złe opinie, zależy od klienta :)

Wankan
Posty: 63
Rejestracja: pn kwie 29, 2019
Miejscowość: Koło
Motocykl: vn2000

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: Wankan » ndz lip 04, 2021

Byłem, przekładali mi opony, przy okazji ogólny przegląd motocykla. Obsługa bardzo miła, mechanik - taki przy kości facet, bardzo profesjonalnie podchodzi do moto, bardzo miły, dzieli się wiedzą. Polecam. Wprawdzie nie robili mi tam bóg wie czego, ale jestem bardzo zadowolony.

Awatar użytkownika
Marecki75
Posty: 172
Rejestracja: śr gru 31, 2014
Miejscowość: Konin
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
VROC: 0

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: Marecki75 » ndz lip 04, 2021

Wankan pisze:
czw cze 17, 2021
Kawasaki Tłokiński
Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź


czy ktoś może cos powiedziec na temat serwisowania tam motocykla? Głównie chodzi mi o wymiane opon, sprawdzenie zużycia łancuszka rozrządu itd

Bez zdjęcia prawej chromowanej obudowy i dostania się bezpośrednio do łańcuszka i zmierzenia 21 pinów nie zweryfikujesz czy już limit wyciagnięcia łańcucha jest przekroczony. Tak czy siak trzeba rozebrać . Ja jestem właśnie po wymianie łańcucha , był wyciągnięty ok 1,5 mm vs nowy łańcuch.

Dasz sobie radę na pewno z wymianą samodzielnie. Ja miałem lekkiego stresa ale dałem radę :) Z perspektywy czasu wiem, że sprawa banalna. A jaka satysfakcja :)

Tutaj kilka zdjęć z moich zmagań :)

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 8635695575
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...

Wankan
Posty: 63
Rejestracja: pn kwie 29, 2019
Miejscowość: Koło
Motocykl: vn2000

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: Wankan » ndz lip 04, 2021

No po sezonie tez wezme sie za lancuszek

Awatar użytkownika
Marecki75
Posty: 172
Rejestracja: śr gru 31, 2014
Miejscowość: Konin
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
VROC: 0

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: Marecki75 » ndz lip 04, 2021

trzy godziny roboty, na deszczowy weekend w garażu..
gdybyś chciał robić sam podpowiem co i jak ..
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: Wielebny Bolo » wt lip 06, 2021

Wcześniej pisałem że przy dolnym wałku rozrządu to nie powinno być skomplikowane, prawie jak w Junaku.
No chyba że traficie jak ja na "szewski poniedziałek" mechanika w berecie z antenką, który cechował koła rozrządu mojego Junaka M10 z 1962 r. Na kole "ssącym" są dwie cechy. Kropka dla koła zębatego wału i kreska dla koła zębatego prądnicy.
Dupek zaznaczył odwrotnie. Ile ja straciłem godzin i nerwów zanim to odkryłem :mad:
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1169
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: artix » wt lip 06, 2021

Marecki75 pisze:
ndz lip 04, 2021
Dasz sobie radę na pewno z wymianą samodzielnie. Ja miałem lekkiego stresa ale dałem radę :) Z perspektywy czasu wiem, że sprawa banalna
Nigdy nie wnikałem w rozrząd 2k, bo nie musiałem, ale już go lubię, wymiana faktycznie banalna. Coś pięknego, a ile roboty mniej w porównaniu z 1600 :)

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: Wielebny Bolo » wt lip 06, 2021

artix pisze:
wt lip 06, 2021
Marecki75 pisze:
ndz lip 04, 2021
Dasz sobie radę na pewno z wymianą samodzielnie. Ja miałem lekkiego stresa ale dałem radę :) Z perspektywy czasu wiem, że sprawa banalna
Nigdy nie wnikałem w rozrząd 2k, bo nie musiałem, ale już go lubię, wymiana faktycznie banalna. Coś pięknego, a ile roboty mniej w porównaniu z 1600 :)
W każdym silniku z wałkiem w głowicy i dłuuuugim łańcuchem są ceregiele. A to wkładanie łancucha skomplikowane a to zwalnianie napinacza ma "wędkę" :( itp.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1169
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Kawasaki Tłokiński Aleja Włókniarzy 214, 90-768 Łódź

Post autor: artix » wt lip 06, 2021

Zgadza się, najgorsze jest dobranie się do samych walków, jeżeli nie można dobrać się do nich bez opuszczania czy wyciągania silnika. Sporo grzebaniny, ale oczywiście wszystko do opanowania. Co do 2k to jestem zachwycony dostępem do łańcucha, tak jak wspomniałeś, że prawie jak w Janku, wyciągnięcie sprzęgła i zębatki na wale, to 10min roboty, przerabiałem wielokrotnie :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 25 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 25 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą