Lightbar-podłączenie......

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Lightbar-podłączenie......

Post autor: Tokar » czw kwie 07, 2011

Czy w Waszym VN 2000 jest oryginalnie pociągnięta wiązka do Lightbaru??? U mnie pod zbiornikiem są dwa "wolne" kable i wydaje się, że są to oryginalne podpięcia do lightbaru, ale pewien nie jestem. Czy ktoś z Was ma założone fabryczne dodatkowe oświetlenie i czy sprawdzał może gdzie jest to podłączone? Chcę założyć lightbar ale wolałbym nie ciągnąć nowych drugów, no i planik mam taki żeby to podpiąć pod coś co już jest.

Awatar użytkownika
Jaskul
Posty: 114
Rejestracja: czw sty 06, 2011
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Motocykl: VN2000
VROC: 33292

Post autor: Jaskul » czw kwie 07, 2011

he he he i ja chętnie bym się coś na ten temat dowiedział

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pt kwie 08, 2011

Na schemacie VN800 jest to opisane jako zasilanie "akcesoriów" z przodu. Na 99% jest to +12v po stacyjce. Pewnie mozna uzyc do zasilania lightbarow ale trzeba to zrobic przez przekaznik ktory bedzie wyzwalany napieciem z zarowki przedniej.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pt kwie 08, 2011

:wall: Nie napisalem najwazniejszego. Przewod jest dosc cienki i jezeli zamierzacie wrzucic do lightbarow zarowki wieksze nie powiedzmy 15-20W to lepiej pociagnac zasilanie grubszym.

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » sob kwie 09, 2011

Faktycznie, kabelki które znalazłem są dość cienkie...........

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » czw kwie 21, 2011

A czy w VN-15, też są takie kabelki? Wie ktoś może?
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » sob kwie 23, 2011

jakies są, ale cienkie jak dupa węża, nie nadają się pod l.bary

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » ndz kwie 24, 2011

Jeżeli będziesz w okolicy Warszawy to wpadnij do mnie. Wszystko podłączę i zdjagnozuję.
1 maja w Garwolinie jest piknik, będę obecny.
Pozdrawiam
GOBLIN
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Big Stach
Posty: 173
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Kawasaki Vn 1600 Nomad
VROC: 0

Post autor: Big Stach » ndz kwie 24, 2011

Chyba się nie da . Trzeba pociągnąć osobną wiązkę od lampek przez uchwyt lamp do reflektora i w jego środku jak piasze Goblin przez przekażnik podłączyć wszystko pod odpowiednie kable . Ja zamontowałem dodatkowo wyłącznik , by cały czas się nie świeciły . To nie takie trudne , a ile satysfakcji . Życzę powodzenia ! Pozdrawiam ! :ok:

VN 2000 Diablo
Posty: 402
Rejestracja: wt cze 15, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
VROC: 0

Post autor: VN 2000 Diablo » ndz kwie 24, 2011

Najlepiej pociągnąć z akumulatora tzn. (+) i z masy (-) poprzez bezpiecznik, przekażnik, wyłącznik i lightbar. Drut miedziany o średnicy min. 2,5 do 4

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » ndz kwie 24, 2011

Może nie powinienem, ale:
Bezpiecznik zawsze daje się na +
Przekażnik zawsze daje się na +
Powód - każde zwarcie do ramy kabla z + powodowac może zapalenie inatalacji.
Jak mamy bezpiecznik na + zaraz za aku to on pada w pierwszej kolejności i mamy spokój do wymiany bezpiecznika i izolowania kabla.
To by był na tyle.

Możemy sie kłócić co do każde zawrcie na masie, ale Ci co ogarnają temat wiedzą że bezpiecznik powinien byc na + i przed przekaźnikiem.
Pozdrawiam
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » pn kwie 25, 2011

Cheba rozsądnie gadasz Przyjacielu. Tak też pokumałem z elaboratów dotyczących helektryki pod lajtbararami.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn kwie 25, 2011

Decyzja zapadła. Idzie nowa wiązka + zabezpieczenia. Zastanawiam się tylko , jaki włącznik zastosować do lightbarów.
Dzięki chłopaki za podpowiedzi.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » pn kwie 25, 2011

Przełącznik trudno przełączalny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Znaczy żeby sily użyć do klapnięcia, bo jak każda dusza wie , lajtbary zapalone na postoju - to złe lajbary...
:mrgrin:

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » czw wrz 08, 2011

Goblin pisze:Jeżeli będziesz w okolicy Warszawy to wpadnij do mnie. Wszystko podłączę i zdjagnozuję.
1 maja w Garwolinie jest piknik, będę obecny.
Pozdrawiam
GOBLIN
Goblin wpadłbym do Ciebie......żeby podłączyć to i owo :-) Jak narazie coś tam podłączyłem i działa, ale czy bezpiecznie to nie wiem........

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą