Silnik długa praca na ssaniu
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Przemo mam pytanie ,czy ja mam cały link skopiować z fotosim i wstawić tutaj ?
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Witam . Czy ja mam cały link skopiować z fotosik i wstawić tutaj ![??](./images/smilies/icon_question.gif)
![??](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
IMG_20210929_105824.jpg
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
To mam zamontowane w motorze .w AutoTune jak pamiętam to tam jest dioda która zawsze paliła się na czerwono a w Power commander na zielono jeśli dobrze pamiętam . Czy tak ma być .? Czekam na przewód który zamówiłem żeby założyć nowy co łączy te dwa ...pudełeczka
- Przemo
- Posty: 2292
- Rejestracja: czw cze 05, 2014
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: VN 2000 Classic '06
- VROC: 37109
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Teraz już jest spoko. Link działa.
Ja wybieram takie ustawienia i skopiowany link umieszczam pomiędzy
![Obrazek](https://images91.fotosik.pl/542/8a50e18b25513d9f.png)
Ja wybieram takie ustawienia i skopiowany link umieszczam pomiędzy
Kod: Zaznacz cały
[img]https://images91.fotosik.pl/542/8a50e18b25513d9f.png[/img]
![Obrazek](https://images91.fotosik.pl/542/8a50e18b25513d9f.png)
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Wielkie dzięki !
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Witam wszystkich ! . Dziś wreszcie dotarł do mnie ten przewód i po podłączeniu na Dynojet AutoTune V pali się czerwona dioda ,natomiast na Power commander V pali się Power na zielono ,natomiast Status ...się nie pali . Czy tak ma być z Tymi diodami ?
- Tex66
- Posty: 1169
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Krakus,
Jak myślisz, odpowie Ci ktoś na to proste pytanie?
Zabawne jest to, że nie znajdziesz oficjalnych informacji o Power Commander V, które mówią, co ma migać i kiedy nawet na stronach Dyonet.
Podobnie jest z oficjalnymi informacjami o Autotune Dyonet które mówiłyby jak mają się zachowywać dwie diody po połączeniu Autotune z Power Comander V.
Jak myślisz, odpowie Ci ktoś na to proste pytanie?
Zabawne jest to, że nie znajdziesz oficjalnych informacji o Power Commander V, które mówią, co ma migać i kiedy nawet na stronach Dyonet.
Podobnie jest z oficjalnymi informacjami o Autotune Dyonet które mówiłyby jak mają się zachowywać dwie diody po połączeniu Autotune z Power Comander V.
Tex66
- Tex66
- Posty: 1169
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Jeszcze jedno, należy rozróżnić cztery warianty jak zachowują się podwójne diody oddzielnie na Power Commander V i oddzielnie na Dynojet AutoTune, a zachowują się inaczej na każdym z tych urządzeń w zależności od:
1. Czy zapłon jest wyłączony;
2. Czy zapłon jest włączony ale silnik jeszcze nie uruchomiony;
3. Czy silnik jest włączony ale sonda lambda nie osiągnęła wymaganej temperatury;
4. Silnik jest włączony i sonda lambda osiągnęła wymaganą temperaturę.
1. Czy zapłon jest wyłączony;
2. Czy zapłon jest włączony ale silnik jeszcze nie uruchomiony;
3. Czy silnik jest włączony ale sonda lambda nie osiągnęła wymaganej temperatury;
4. Silnik jest włączony i sonda lambda osiągnęła wymaganą temperaturę.
Tex66
- Tex66
- Posty: 1169
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Byłem ciekawy czy ktoś potrafił odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Napiszę Ci bo latasz na VN2k.
Cytat: „………..na Dynojet AutoTune V pali się czerwona dioda ,natomiast na Power Commander V pali się Power na zielono ,natomiast Status ... się nie pali. Czy tak ma być z Tymi diodami ?”.
W przypadku Dynojet AutoTune ( silnik włączony i pracuje) powinna palić się już na stałe dioda zielona i nie ma prawa migać, nie ma prawa świecić ani migać dioda czerwona.
Napiszę Ci bo latasz na VN2k.
Cytat: „………..na Dynojet AutoTune V pali się czerwona dioda ,natomiast na Power Commander V pali się Power na zielono ,natomiast Status ... się nie pali. Czy tak ma być z Tymi diodami ?”.
W przypadku Dynojet AutoTune ( silnik włączony i pracuje) powinna palić się już na stałe dioda zielona i nie ma prawa migać, nie ma prawa świecić ani migać dioda czerwona.
Tex66
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Dziękuję Ci bardzo Tex66. W AutoTune V po uruchomieniu silnika dioda czerwona przez chwilę miga a później już na stałe pali się na czerwono nawet jeśli już jest silnik rozgrzany . Mam druga sondę lambda nowa i zmianie zobaczę czy będzie różnica ...może ona uszkodzona .https://images89.fotosik.pl/546/eaacf8188bd6f767.jpg
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Tex66 jeśli mówisz że ta czerwona dioda później ma się zmienić na zielony kolor to możliwe że nie dostaje sygnału od sondy .
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
- Tex66
- Posty: 1169
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Masz Autotune AT 100 lub AT 300 dla dwóch szerokopasmowych sond lambda.
Te dwa modele używane są w Harley Davidson, w HD stroisz skład mieszanki oddzielnie dla każdego cylindra. Możesz mieć AT 100 lub AT 300 i jedną sondę w swoim VN2k ale wskazane jest mieć wpiętą zaślepkę i którą masz, co zaznaczyłem na zdjęciu (PRAWIDŁOWO).
Podczas uruchamiania silnika dioda „Power”- kontrolka zasilania na Power Commander V miga na czerwono, po uruchomieniu silnika świeci już na zielono. Jeżeli jest problem z zasilaniem (zwarcie, brak uziemienia) dioda ta zapala się na czerwono.
Gdy jest problem z samym działaniem PC V, coś nie działa prawidłowo, zapala się dioda Status na czerwono.
Podobnie w Autotune podczas uruchamiania dioda również pobłyskuje na czerwono, po czym powinna świecić na zielono.
Musi być włączona opcja Autotune w ustawieniach konfiguracyjnych w menu rozwijanym Power Commander V, sprawdź samą sondę jak napisałeś i jej połączenie z Autotune oraz ustaw pożądaną wielkość AFR. Sześć przewodów wychodzących od sondy lambda musi być dokładnie wpięte w AutoTune i zgodnie z kolorami. Po drodze od sondy do AutoTune jest złączka którą też trzeba sprawdzić.
Szkoda żeby VN2k LT nie pracował jak „królowi” przystoi.
Powodzenia
![Obrazek](https://images90.fotosik.pl/545/989e0c4c73019377gen.jpg)
Te dwa modele używane są w Harley Davidson, w HD stroisz skład mieszanki oddzielnie dla każdego cylindra. Możesz mieć AT 100 lub AT 300 i jedną sondę w swoim VN2k ale wskazane jest mieć wpiętą zaślepkę i którą masz, co zaznaczyłem na zdjęciu (PRAWIDŁOWO).
Podczas uruchamiania silnika dioda „Power”- kontrolka zasilania na Power Commander V miga na czerwono, po uruchomieniu silnika świeci już na zielono. Jeżeli jest problem z zasilaniem (zwarcie, brak uziemienia) dioda ta zapala się na czerwono.
Gdy jest problem z samym działaniem PC V, coś nie działa prawidłowo, zapala się dioda Status na czerwono.
Podobnie w Autotune podczas uruchamiania dioda również pobłyskuje na czerwono, po czym powinna świecić na zielono.
Musi być włączona opcja Autotune w ustawieniach konfiguracyjnych w menu rozwijanym Power Commander V, sprawdź samą sondę jak napisałeś i jej połączenie z Autotune oraz ustaw pożądaną wielkość AFR. Sześć przewodów wychodzących od sondy lambda musi być dokładnie wpięte w AutoTune i zgodnie z kolorami. Po drodze od sondy do AutoTune jest złączka którą też trzeba sprawdzić.
Szkoda żeby VN2k LT nie pracował jak „królowi” przystoi.
Powodzenia
![Obrazek](https://images90.fotosik.pl/545/989e0c4c73019377gen.jpg)
Tex66
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Dziękuję Ci bardzo Tex66 . Jutro będę w domu to sprawdzę sondę .ewentualnie wymienię sondę o dam znać W AutoTune jest jeszcze obok diody taki przycisk ale nie odważyłem się tego naciskać . Sprawdzę też jaki to jest mode czy 100 czy 300 . Miłego weekendu życzę
- Tex66
- Posty: 1169
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Krakus,
Zanim jeszcze wymienisz sondę, zanim jeszcze sprawdzisz jak i czy podpięte jest sześć przewodów do AutoTune i zanim jeszcze sprawdzisz kostkę (złącze) pomiędzy sondą a Autotune – śmiało wciśnij ten przycisk który jest obok diody – służy on do włączania i wyłączania jak każdy włącznik.
1. Wciśnij przed uruchomieniem silnika;
2. Uruchom silnik;
3. Jeżeli po uruchomieniu silnika i pracy max 10-15 s nie zmieni się kolor świecenia diody na zielony, wciśnij ponownie.
Czego włączania i wyłączania?
Możesz być mile zaskoczony.
Jeżeli dioda nie zmieni koloru na zielony dopiero sprawdzenie tych elementów o których napisałem wyżej.
Powinno być dobrze.
Powodzenia
![Obrazek](https://images90.fotosik.pl/545/9200ed0070a4f7afgen.jpg)
Zanim jeszcze wymienisz sondę, zanim jeszcze sprawdzisz jak i czy podpięte jest sześć przewodów do AutoTune i zanim jeszcze sprawdzisz kostkę (złącze) pomiędzy sondą a Autotune – śmiało wciśnij ten przycisk który jest obok diody – służy on do włączania i wyłączania jak każdy włącznik.
1. Wciśnij przed uruchomieniem silnika;
2. Uruchom silnik;
3. Jeżeli po uruchomieniu silnika i pracy max 10-15 s nie zmieni się kolor świecenia diody na zielony, wciśnij ponownie.
Czego włączania i wyłączania?
Możesz być mile zaskoczony.
Jeżeli dioda nie zmieni koloru na zielony dopiero sprawdzenie tych elementów o których napisałem wyżej.
Powinno być dobrze.
Powodzenia
![Obrazek](https://images90.fotosik.pl/545/9200ed0070a4f7afgen.jpg)
Tex66
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Tex66 Twoja wiedza jest bezcenna . Dziękuję bardzo . Jutro będę mieć co robić )
-
- Posty: 66
- Rejestracja: pn wrz 27, 2021
- Motocykl: Kawasaki VN2000
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Witam . Niestety nic nie dało wymialan sondy ,sprawdzenie przewodów i wciśnięcie przycisku który znajduje się na Autotune . Tex66 tak jak wczeniej mówiłeś potrzeba będzie konfiguracja i dzwonilem do firmy co montuje te urzadzenia i jestem umówiony na środę . Tam mi powiedziano że ta czerwona dioda w Autotune dopiero zapala się na zielono w czasie jazdy jak się urzadzenie ...mapuje . Takiego użyto określenia .
- Tex66
- Posty: 1169
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Silnik długa praca na ssaniu
Krakus
Montując jedynie sam Power Commander czy wraz z AutuTune urządzenia te najczęściej chowane są pod siedzeniami, zawsze jest tam trochę miejsca (Ty tak masz, ja też).
Jak Ty czy ja mamy się upewnić, że urządzenia pracują i są sprawne, jeździć bez siedzenia, patrzeć między nogi czy dioda zaświeciła się na zielono, czy czasem nie miga lub dalej świeci na czerwono a nie przed siebie jadąc motocyklem?
Power Commander zaczyna czytać wgraną mapę zapłonu i pracować na niej już w momencie rozruchu silnika.
AutuTune tylko automatycznie dostraja optymalny skład mieszanki do wgranej mapy zapłonu w zależności od stylu jazdy.
W Power Commander musi być włączona funkcja „Autotune” w ustawieniach konfiguracyjnych, funkcje tą włączasz w menu rozwijanym w Power Commander. Możesz to zrobić sam, jeżeli ściągniesz i zainstalujesz darmowy program do tego z www.dyonet.com przy użyciu komputera lub w wyspecjalizowanym zakładzie, gdzie dodatkowo na hamowni mogą Ci wszystko jeszcze dostroić.
W ustawieniach Power Comander ustawiasz (zaznaczasz przysłowiowym V-„ptaszkiem”) czy AutoTune ma zacząć pracować po określonym czasie, czy po osiągnięciu zadanej temperatury przez sondę lambda. Nigdy nie można zaznaczyć jednocześnie obu tych funkcji, albo czas albo temperatura.
Więc na pewno coś możesz mieć wyłączone (nie zaznaczone) w Power Commander odnośnie pracy z AutoTune.
A teraz po tym co napisałem wyżej zastanów się czy użyte przez panów z wyspecjalizowanej firmy określenie „dioda zapala się na zielono w czasie jazdy jak się urządzenie ... mapuje” może być prawdziwe?
Nie, jest ono na wyrost po podbudowania emocji i zdecydowanie większego rachunku za usługę.
Powodzenia
Montując jedynie sam Power Commander czy wraz z AutuTune urządzenia te najczęściej chowane są pod siedzeniami, zawsze jest tam trochę miejsca (Ty tak masz, ja też).
Jak Ty czy ja mamy się upewnić, że urządzenia pracują i są sprawne, jeździć bez siedzenia, patrzeć między nogi czy dioda zaświeciła się na zielono, czy czasem nie miga lub dalej świeci na czerwono a nie przed siebie jadąc motocyklem?
Power Commander zaczyna czytać wgraną mapę zapłonu i pracować na niej już w momencie rozruchu silnika.
AutuTune tylko automatycznie dostraja optymalny skład mieszanki do wgranej mapy zapłonu w zależności od stylu jazdy.
W Power Commander musi być włączona funkcja „Autotune” w ustawieniach konfiguracyjnych, funkcje tą włączasz w menu rozwijanym w Power Commander. Możesz to zrobić sam, jeżeli ściągniesz i zainstalujesz darmowy program do tego z www.dyonet.com przy użyciu komputera lub w wyspecjalizowanym zakładzie, gdzie dodatkowo na hamowni mogą Ci wszystko jeszcze dostroić.
W ustawieniach Power Comander ustawiasz (zaznaczasz przysłowiowym V-„ptaszkiem”) czy AutoTune ma zacząć pracować po określonym czasie, czy po osiągnięciu zadanej temperatury przez sondę lambda. Nigdy nie można zaznaczyć jednocześnie obu tych funkcji, albo czas albo temperatura.
![:!!!:](./images/smilies/paluszkiem.gif)
Więc na pewno coś możesz mieć wyłączone (nie zaznaczone) w Power Commander odnośnie pracy z AutoTune.
A teraz po tym co napisałem wyżej zastanów się czy użyte przez panów z wyspecjalizowanej firmy określenie „dioda zapala się na zielono w czasie jazdy jak się urządzenie ... mapuje” może być prawdziwe?
Nie, jest ono na wyrost po podbudowania emocji i zdecydowanie większego rachunku za usługę.
Powodzenia
Tex66
Kto jest online
Jest 67 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 67 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości