Przygód kilka Baudolinka :P

Awatar użytkownika
lisek57
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2010
Miejscowość: Ozorków
Motocykl: kawasaki vn800
VROC: 0

Post autor: lisek57 » śr lis 10, 2010

siemka tu na pewno coś znajdziesz :yeee: http://www.larsson.pl/index.php?c=start
lisek57

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr lis 10, 2010

A jakką kierownicę chcesz założyć?

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » śr lis 10, 2010

Chciałbym założyć taką, której trzymanie nie bedzie się wiazało z wykrecaniem nadgarstków. Czyli końce tej kierownicy mają być jaknajbardziej prostopadle do motocykla. Teraz mam prawie równoległe.


Pozdrawiam

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr lis 10, 2010

czyli musisz załozyc bardziej prostą nie powinno byc ztym problemu . mozesz miec tylko problemy z kręgosłupem bo bedziesz bardziej pochylony do przodu. Ja zrobiłem sobie kiere jeszcze bardziej wyciągnientą do tyłu zeby siedziec bardziej wyprostowanym ale nie zdało to egzaminu bo z kolei przy wiekszych predkosciach gozej sie prowadził, wróciłem do starej i załozyłem oparcie i problem znikł.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » śr lis 10, 2010

Własnie o to chodzi z jednym ale... Nie chcę prostego badylka. Jak sam napisałeś jeśli przykręcę takiego prostaka to dostane garba gratis. Szukam właśnie albo czegoś pośredniego, albo takich wysokich i wykrzywionych "klinów" (nie wiem jak się to fachowo nazywa) do tego prostaka.

Pozdrawiam

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr lis 10, 2010

znajomy był vn 2000 classic i on ma kiere bardzie wąską i do tyłu cofnientą moze w twoim jest podobnie? moze kup kiere od zwykłego vn 2000 zmiez szerokosc i długosc od manetek do miejsca gdzie mocowana jest kiera do półek jazmeze u siebie i moze ci przypasi pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » śr lis 10, 2010

Baudolino pisze:Mam nowy plan
Do realizacji tego prześwietnego planu potrzeba mi pomocy. Otóż mam zamiar wymienić kierownicę, ale nie wiem gdzie jest najwiekszy i najlepszy wybór. Może ktoś z Was wie na jakich stronach internetowych szukać ?? Plizzz

Pozdrawiam
Siemka,
tak sobie myśle, że powinnieneś zastanowić się nad taką zamianą, jak pewnie wiesz, też ganiam na VN2000 classic(to ten z ładniejsza lampą :P , ale to wiesz przecież) i miałe kiedyś okazje przymierzyć się do takiego samego moto z nieco zmienioną kierownicą, mniej więcej taką, o jakiej piszesz, to chyba nie jest dobry pomysł, jak sam pisałeś wcześniej, masz troche problemów z opanowaniem tego moto, więc zmiana kierownicy jeszcze bardziej utrudni Ci jazde, zwłaszcza przy ciasnych skrętach, a te na małej prędkości są, delikatnie mówiąc, dość trudne...przemyśl temat, wiem, że nadgarstki bolą, ale zapewniam Cie, po pewnym czasie przestają boleć(lub przestajesz zwracać na to uwage) kierownica obecna doprowadzała mnie do szału, byłe obyty ze sterem VN900, i byłem pewien, że to ideał...teraz jest OK...
I jeszcze jedno, czytałem gdzieś, że dobrego motocykliste poznaje się nie wtedy, kiedy daje 200km/h, tylko przy 20km/h, ale to tak przy okazji :motonita: tak jakoś mnie się przypomniało, cholera wie dlaczego... :wall:
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » śr lis 10, 2010

Toś mnie trochę zmartwił. Moje zalożenie, być moż błedne, było takie że "prosta" kierownica da mi peweniejszy chwyt i ułatwi manewrowanie. Prosta w sensie końce kierownicy prostopadłe do motocykla, a nie prosta prosta (metalowy badylek)

Pozdrawiam

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr lis 10, 2010

im bardziej kierownica wygięta do tyłu tym gorsze manewrowanie jestes bardziej wyprostowany mniej czuc motocykl, pozycja bardziej pochylona ułatwia manewrowanie i bardziej motocykl "czuc" wiem bo mam dwie kierownice i jest duza różnica. zobacz strity mają proste kiery i dosc szerokie zeby łatwiej manewrowac. moim zdaniem zrób tak jak chciałes a bedzie ci sie lepiej jezdzic. w nomadzie tez zakładałem bartdziej prostą i szeroką kiere i łatwiej sie manewrowało w miescie pozdrwiam

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr lis 10, 2010

Myślę że wiem o co Ci chodzi zapewne jak zamontujesz przedłużenie półek wygięte nieco do tyłu sprawi ci większą łatwość w manewrowaniu...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » śr lis 10, 2010

krzysiek_59 pisze:wiem, że nadgarstki bolą, ale zapewniam Cie, po pewnym czasie przestają boleć
Nie chodzi mi o ból nadgarstków, tylko chcę sprawdzić czy nie bedzie mi łatwiej go opanować na prostej kierownicy. Nie chce też prostej kierownicy przy samej półce, musialbym się kłaśc na baku żeby do niej dostać :mrgreen:
Andreas pisze:im bardziej kierownica wygięta do tyłu tym gorsze manewrowanie
Tak mi się wydawało. Wydam te kilka złotych i może się poprawi. Szukam teraz tych pionowych badylkow do przykręcenia kija. Muszą być chyba dość dlugie i sporo wygiete.


Wielkie dzięki za linki i rady :)


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn lis 15, 2010

MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » ndz kwie 24, 2011

Wymieniłem opony, przednia z bialymi bokami :)
No bajka !!! Po wymianie gum Lucynka powoli zaczyna jeździć tam gdzie ja chcę, jeszce nie do końca, ale zaczynamy się ze sobą dogadywać.
Oczywiście nie obędzie się bez nastepnych problemów. Po jakis 60-100km Lucynka dostaje zadyszki i ją dławi. Cos tak jakby nie dostawała paliwa. Czasami też gasnie. Wyjatkowe wrażenie na zakręcie czy przy wyprzedzaniu :)

Spotkaliscie się juz z czymś takim, a jeśli tak to zdradzcie tajemnicę jak ją "wyprostować".

Pozdrawiam

ps. Zapomniaalem podziękować tym którzy piszą w temacie i mi pomagają.
Panowie, wielkie dzięki !!!

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » pn kwie 25, 2011

Na pierwszy strzałł mój - brakuje Ci prądu po osiągnięciu (mniej więcej) stałej temperatury pracy silnika. Strzelam Baudek:
- świece wymien;
- sprawadź regler po dłuższej jeździe, czy daje równe napięcie;
a po trzecie,... się zastanowię - w czym Koledzy Szacowni pomoga zapewne :D

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn kwie 25, 2011

a może się przegrzewa?? termostat działa??
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn kwie 25, 2011

moze masz coś z power comanderem pisałeś ze takowy posiadasz cholera wie co tam może sie dziać ? wtrysk wszystkim steruje komputer może spróbować go pod kompa w serwisie podłączyć świeće są irydowe serwisówka podaje wymiane po 35 tyś filtr paliwa jest w pompie w baku nic sie nie zrobi, jak by prądu mnie trzymał to by były problemy z odpalaniem ale moge sie mylić mi ako nie trzymało i wzimne dni kasował komputer i nie chciał odpalać wymieniłem ako i po kłopacie ale to nie u ciebie chyba jaki serwiś dobry zostaje. jedynie można faktycznie swieczki zmienić i sprawdzić ładowanie po nagzaniu pozdrawiam

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pn kwie 25, 2011

Andreas, weź przeedytuj swój post i wstaw przecinki, bo za cholerę nic nie zrozumiałem.

Sorki za OT
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » wt kwie 26, 2011

Baudolino Świece!!!, od tego zacznij a jak nie pomoże to dopiero trzeba będzie szukać, ja stawiam na świece.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt kwie 26, 2011

e tam swiece wszyscy o tych swiecach jeszcze nie słyszałem zeby swiece komuś pomagły ze po wymianie wszystko sie naprawiło, moze w starym kopconcym olejem motoze, jesli serwis podaje wymiane po 35tys to i 50 wytrzymują, w samochodach irydowe wymienia sie co 100tys. ale wymień moze sie naprawi.

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » pt kwie 29, 2011

Dzięki za pomoc :)
Najprawdopodoniej jest to jebniety regulator napięcia. Uważacie że może to być to ??

Pozdrawiam

Ps.Termostat działa, świece wymienione, ładowania brak.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą