Strona 1 z 2
Klub 240+
: śr kwie 01, 2015
autor: MaciekSz
http://www.motec-jerg.de/vn2000.php
Kilka przykładów Vn2000 z oponami rzędu 300 i więcej

.
Ale widać, że wahacz wymieniony. Po prawej nie widać też tarczy hamulcowej. Niemniej, wyglądają fajnie

: śr kwie 01, 2015
autor: Tokar
Kurde, to jet opcja. Widzę, że metzek 260/40 jest :-)
Jeżeli w wahacz wejdzie, to mam patent na błotnik :-)
Decyzja zapadła.....teraz tylko przymiarki zrobię :-)
: śr kwie 01, 2015
autor: MaciekSz
Tokar pisze:Kurde, to jet opcja. Widzę, że metzek 260/40 jest :-)
Jeżeli w wahacz wejdzie, to mam patent na błotnik :-)
Decyzja zapadła.....teraz tylko przymiarki zrobię :-)
Mam wrażenie patrząc na te zdjęcia, że zmieniony jest i wahacz i felga.

: śr kwie 01, 2015
autor: kawa 2000
Maciek daj spokój z takim klubem bo Tokar walcem będzie jeździł
: śr kwie 01, 2015
autor: czarny
: śr kwie 01, 2015
autor: Zeus
Dopiero co założyłem 240 a już szczujecie szerszym papciem

: czw kwie 16, 2015
autor: Shark
jaka maksymalna szerkość opony wejdzie na tył bez przerabiania wahacza itd. ? poprsze o konkretny rozmiar.Pozdrawiam
: czw kwie 16, 2015
autor: MaciekSz
Sporo osób jeździ na maksymalnej szerokości 240. Z tego co kojarzę, to przy profilu 240/55R16 trzeba wymieniać śruby w błotniku na płaskie (ale to muszą chłopaki potwierdzić).
Absolutnie żadnych zmian nie potrzeba przy oponach 240/50R16. Do wyboru masz np.:
* Metzeler Me 880 Marathon 240/50R16 84V‎ - sporo osób u nas jeździ i nie mają problemów
* Avon Av72 Cobra 240/50R16 84V - na 240 chyba tylko ja śmigam
LWG

: czw kwie 16, 2015
autor: Grześ
: czw kwie 16, 2015
autor: Ryffka
Jak mi ktoś znajdzie 240 z białym bokiem lub pasem to przekładam

: czw kwie 16, 2015
autor: Mayones
: czw kwie 16, 2015
autor: Zombie
Jeżdzę z Kasią i nie zmieniałem śrub. Zmieniłem amortyzator i jest

: czw kwie 16, 2015
autor: Ryffka
Mayones pisze:White wall ?
Pytanie, czy z oponami do moto to zadziała...
Wolałbym kupić
taką Niestety Australia albo Kanada

: czw kwie 16, 2015
autor: MaciekSz
IMHO dotyczy to opon o profilu 240/55. W tym przypadku wysokość profilu wynosi 132mm, czyli 12 mm więcej niż 200/60, która jest montowana fabrycznie.
Opona 240/50 ma wysokość taką samą jak 200/60, czyli 120mm.
Zgadza się Grzesiu?
: czw kwie 16, 2015
autor: Zombie
MaciekSz pisze:MHO dotyczy to opon o profilu 240/55. W tym przypadku wysokość profilu wynosi 132mm, czyli 12 mm więcej niż 200/60, która jest montowana fabrycznie.
Opona 240/50 ma wysokość taką samą jak 200/60, czyli 120mm.
Aaaa fakt

: czw kwie 16, 2015
autor: Tokar
Grześ pisze:Jak się jeździ solo to nic nie potrzeba natomiast jeśli we dwoje KONIECZNE jest wymienienie śrub mocujących na imbusy z grzybkowe.
U mnie wymiana śrub nie pomogła. Nawet solo lekko przycierało. Skończyło się tuningiem śrub i lekką "plastyką" błotnika (użyliśmy podnośnika od Iron-owej Laguny :-) )
Następny razem założę Metza Lub Avona ( jak Maciek ko potestuje i wyda werdykt). Na pewno nie założę Birgdstona bo jest za twardy.
: czw kwie 16, 2015
autor: Grześ
Maciku zgadza się lecz ja upieram się przy swoim ale może być też fakt że ja ważę dwa razy tyle co TY
Zresztą śruby i klej to koszt 10 zeta więc nie ma o czym mówić

: pt kwie 24, 2015
autor: CadetC
Tak wygląda 300 na tyle -
zdjęcia znalezione w necie
A tak przeróbka wahacza
Między innymi coś takiego zamierzam zrobic w swoim V2K
Krzysztof
: sob kwie 25, 2015
autor: Sławek
Bardzo ciekawie to wygląda.
: pt maja 08, 2015
autor: MaciekSz