Strona 1 z 1
Amortyzator skrętu
: śr kwie 15, 2015
autor: Shark
Witam , montował może ktoś jakimś sposobem amortyzator skrętu w swoim VN2000 ?
: śr kwie 15, 2015
autor: Grześ
a po co???
: śr kwie 15, 2015
autor: Shark
o wiele pewniej by sie prowadził , taki myk zrobił znajomy w vulcanie 1600 z 1993r i efekt jest super
: czw kwie 16, 2015
autor: Wulbi
A w czym to pomaga i do czego właściwie służy a raczej w jaki sposób ?
To jakieś jaja ?
: czw kwie 16, 2015
autor: RadekSłupsk
: czw kwie 16, 2015
autor: Ryffka
Tak sobie właśnie pomyślałem, czy nie pomógłby on na moją bolączkę....
shimmy. Tyle, że owo zjawisko zaczyna się od ok 180-190 km/h co nie jest standardową prędkością przelotową i nie stanowi przez to większego problemu. Pojawiło się niestety po założeniu szyby i kufrów - wcześniej tego nie zaobserwowałem, nawet powyżej wymienionych prędkości.
: czw kwie 16, 2015
autor: Pustelnik
Zapobiega przede wszystkim shimmy. A co to takiego?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Drgania_Shimmy
https://www.youtube.com/watch?v=6egZsPlsV1Q
U mnie tak samo pojawia się przy około 170/h ale bez kufrów. Kufry u mnie zmniejszają to zjawisko ale nie do końca. Też zamierzam założyć amorek skrętu.
: pt kwie 17, 2015
autor: Grześ
Koledzy .
Amortyzator skrętu służy do ograniczania łamania motocykla na torze wyścigowym i ograniczenia myszkowania przy wyjściu na dużej prędkości z zakrętu .
Montuje się go w maszynach w których stosunek mocy do masy wynosi ok 1do 1
a nie jak w przypadku VN2000 1 do 0,25
Technika wyścigowa ma zastosowanie na torze a nie na drodze. Drgania generuje przede wszystkim wyrąbana droga i przytarte lekko zząbkowane od masy motocykla opony.
Nie leczy się syfa pudrem.
Z innej beczki temu motocyklowi NIC nie dolega a jazda po polskiej drodze 190 czy 200 to jest próba samobójcza i żaden amortyzator tego nie zmieni
Jak przeznaczenie tego motocykla wskazuje to jest krążownik król szos przeznaczony do majestatycznej jazdy a nie wyżymaczka Pozdrawiam
: pt kwie 17, 2015
autor: Mayones
: pt kwie 17, 2015
autor: Tokar
Grześ pisze:Koledzy .
Jak przeznaczenie tego motocykla wskazuje to jest krążownik król szos przeznaczony do majestatycznej jazdy a nie wyżymaczka.
To mnie się podoba Milordzie.....chociaż zawsze możemy trochę ponaginać standardy :-)
: pt kwie 17, 2015
autor: Krasnal
Grześ pisze:Koledzy,
......temu motocyklowi NIC nie dolega a jazda po polskiej drodze 190 czy 200 to jest próba samobójcza i żaden amortyzator tego nie zmieni
Jak przeznaczenie tego motocykla wskazuje to jest krążownik król szos przeznaczony do majestatycznej jazdy a nie wyżymaczka Pozdrawiam
szacun...
: pt kwie 17, 2015
autor: Zombie
: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi