VN2000 -custom drag- przebieg prac
: wt sie 18, 2015
Witam
Upały już minęły więc czas się wziąć do pracy
Pozwolę sobie pod tym tematem umieszczać informację i zdjęcia z przebiegu prac nad moim motocyklem.
Jako bazę wyjściową mam VN2000 LT z roku 2009.
Oczywiście moje "wypocinki" proszę traktować z dystansem i absolutnie nie brać ich za wzór do naśladowania a ten temat traktować informacyjnie - przeróbki motocykla zrobione nieodpowiednio mogą doprowadzić do kalectwa lub śmierci
Część prac planuję wykonać z pomocą moich znajomych(np. toczenie, frezowanie itp.) ale większość zamierzam wykonać własnoręcznie .
Będę dokonywał nowych wpisów wraz z postępem prac - ogranicza mnie trochę brak wolnego czasu ale jakoś dam sobie radę
Dzisiaj odebrałem felgi od tokarza - gotowe do spawania ( aluminium nie spawam i tu znowu nieodzowna jest pomoc koleżeńska )
Zewnętrzna obręcz pochodzi z dwuczęściowej felgi ATS 10X18 -oryginalna felga od V2K została obtoczona i wpasowana w środek szerokiej obręczy - po spawaniu i dorobieniu podkładek dystansowych do tarczy hamulcowej i pod koło pasowe - gotowa felga na 300-tkę
zdjęcia felgi
Krzysztof
Upały już minęły więc czas się wziąć do pracy
Pozwolę sobie pod tym tematem umieszczać informację i zdjęcia z przebiegu prac nad moim motocyklem.
Jako bazę wyjściową mam VN2000 LT z roku 2009.
Oczywiście moje "wypocinki" proszę traktować z dystansem i absolutnie nie brać ich za wzór do naśladowania a ten temat traktować informacyjnie - przeróbki motocykla zrobione nieodpowiednio mogą doprowadzić do kalectwa lub śmierci
Część prac planuję wykonać z pomocą moich znajomych(np. toczenie, frezowanie itp.) ale większość zamierzam wykonać własnoręcznie .
Będę dokonywał nowych wpisów wraz z postępem prac - ogranicza mnie trochę brak wolnego czasu ale jakoś dam sobie radę
Dzisiaj odebrałem felgi od tokarza - gotowe do spawania ( aluminium nie spawam i tu znowu nieodzowna jest pomoc koleżeńska )
Zewnętrzna obręcz pochodzi z dwuczęściowej felgi ATS 10X18 -oryginalna felga od V2K została obtoczona i wpasowana w środek szerokiej obręczy - po spawaniu i dorobieniu podkładek dystansowych do tarczy hamulcowej i pod koło pasowe - gotowa felga na 300-tkę
zdjęcia felgi
Krzysztof