VN-2000 resistor mod- próbował ktoś??
: wt lut 02, 2016
http://vn2000.com/pages/resistor_mod.htm
Sprawa wygląda mniej więcej, że VN 2000 na pierwszych czterech biegach ma lekko opóźniony zapłon, natomiast na V biegu ma najbardziej optymalne dla mocy kąt wyprzedzenia zapłonu. Po wpięciu odpowiedniego opornika do instalacji ECU czyta wszystko jako V bieg i od I biegu daje wszystko co produkuje silnik. Legenda głosi, że różnica w mocy jest kolosalna. Ja już dawno zauważyłem, że mimo, że piąty bieg ma długie przełożenie to motocykl i tak jest sporo mocniejszy niż np. na IV biegu.
Będzie to ktoś próbował robić? Ja sobie chyba dam siana, bo słyszałem o przypadkach, że po tym modzie pełna moc na niskich biegach rozwalała wypusty w kole pasowym i wałku skrzyni biegów. Tym bardziej, że w Rockecie III po podobnych przeróbkach musiałem 2 razy naprawiać skrzynię biegów.
Sprawa wygląda mniej więcej, że VN 2000 na pierwszych czterech biegach ma lekko opóźniony zapłon, natomiast na V biegu ma najbardziej optymalne dla mocy kąt wyprzedzenia zapłonu. Po wpięciu odpowiedniego opornika do instalacji ECU czyta wszystko jako V bieg i od I biegu daje wszystko co produkuje silnik. Legenda głosi, że różnica w mocy jest kolosalna. Ja już dawno zauważyłem, że mimo, że piąty bieg ma długie przełożenie to motocykl i tak jest sporo mocniejszy niż np. na IV biegu.
Będzie to ktoś próbował robić? Ja sobie chyba dam siana, bo słyszałem o przypadkach, że po tym modzie pełna moc na niskich biegach rozwalała wypusty w kole pasowym i wałku skrzyni biegów. Tym bardziej, że w Rockecie III po podobnych przeróbkach musiałem 2 razy naprawiać skrzynię biegów.