Strona 1 z 2
nie pali.......
: pn lut 27, 2017
autor: Daswetter
Witam Panowie
Najkrócej jak można: nie odpala po zimie
Motór trzymam niestety w blaszaku, ostatnio odpalony w grudniu z delikatnym problemem pod postacią akumulatora, ale odpalił. 3/4 paliwa w baku. Kręci jak szalony ale nie chce nawet spróbować zaskoczyć. Kiedy dałem odpocząć rozrusznikowi ok 20 minut, okazało się że w garażu śmierdzi benzyną więc paliwo chyba ok....... Poprzednią zimę również spędził w blaszaku i nie było żadnego problemu z odpaleniem - tylko że sezon 2015 skończyłem 24 grudnia a w styczniu 2016 już jeździłem.....Miał ktoś podobny problem? jakieś wskazówki?
Do głowy przychodzi mi spuszczenie starego paliwa i wlanie nowego.
: pn lut 27, 2017
autor: Zeus
A iskra jest ?
: pn lut 27, 2017
autor: Daswetter
Czasu brakło na rozbieranie dziś, nie sprawdzałem. Fajki podociskałem tylko. A czemu mogło by jej braknąć? Cewka?
: pn lut 27, 2017
autor: PPV
Ja bym (jak masz możliwość) podpiął inny, na 100% sprawny akumulator, ewentualnie dobrze naładował ten co masz, bo to że kręci, to nie znaczy, że jest ok.
ps. a z paliwa to tak szybko oktany nie uciekają
: pn lut 27, 2017
autor: Daswetter
ten musi być sprawny, kupiłem go w sierpniu ub roku i na zime trzymany był w domu, dwa dni temu ładowany....
: wt lut 28, 2017
autor: Kristofer
Świece wymień
: wt lut 28, 2017
autor: Jachudy
A może czujnik w stopce, kiedyś miałem tak w dragstarze.
: śr mar 01, 2017
autor: Daswetter
Przy wbitym biegu jest inny pusty dzwiek, swiece sprawdzone daja ladna iskre, paliwo dochodzi - pompka sprawdzona..... Ehhhh
: śr mar 01, 2017
autor: PPV
Masz w nim montowany jakiś alarm itp?
: śr mar 01, 2017
autor: Daswetter
Nie ma alarmu
: śr mar 01, 2017
autor: Daswetter
Paliwo spuszczone, zalane nowe - nic
Nie sprawdziłem świecy na tylnym cylindrze bo......bo nie potrafie odkręcić świecy. Jest jakiś magiczny klucz który zmieści się pod ramę i wyjdzie po odkręceniu jej??
Pompka sprawna.
Przewód paliwowy drożny.
Podaje paliwo do elektrozaworów.
Czy on odpali jeśli jedna świeca będzie walnięta?
No i jeszcze jedno......na plaku pali.....
do momentu kiedy nie przestane podawać plaka.
Znajomy doradził mi aby podpiąć żółty kabelek przy akumulatorze do masy aby odczytać kod błędu ale kontrolka po prostu świeci cały czas, nie mruga.
elektrozawory sprawne, mierzone miernikiem na zapłonie i na pracy rozrusznika.
Przewody powietrza też drożne.
Jak wykręcić tą cholerną świece z drugiego cylindra?!?!?!
Z zamkniętą stopką też próbowałem.
Bezpieczniki sprawdzone.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6411f838c23022bd
HELP
: śr mar 01, 2017
autor: maniu
Spróbuj może " na pycha"
: śr mar 01, 2017
autor: Daswetter
maniu pisze:Spróbuj może " na pycha"
? a co to zmieni
?
raz próbowałem jak mi aku stary umarł i z 3 biegu sie nie dało....
: śr mar 01, 2017
autor: Mayones
Z kominów dmucha jak kręcisz ?
: śr mar 01, 2017
autor: maniu
Silnik szybciej kręci niż z rozrusznika i może...
: śr mar 01, 2017
autor: jacyII
Witaj.
Pytanie moto na gaźniku czy wtrysku? Tak czy inaczej
brak paliwa - (zacięty wtrysk,brak prądu ,uszkodzenie komputerka, lub zanieczyszczenie w gaźniku)-
dlatego pali po podaniu plaka
Pozdro
slawek
: czw mar 02, 2017
autor: Kristof_if
Dokładnie jak pali na plaku to ewidentnie zasilanie-paliwo
Musisz tam szukać
: czw mar 02, 2017
autor: Daswetter
Wstyd sie przyznac Panowie.....
Nie podpiąłem minusa od Power commandera....
Gada 😊
Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszło, rozebralem go na tyle ze teraz wiem gdzie co i jak i dłubanie bedzie owocowało większą przyjemnoscia 😊
Dzięki za pomoc i sorry za kłopot
Pozdro
: czw mar 02, 2017
autor: zeglarz28
z ciekawosci , to jaki patent jest na tylnej swiecy by wykrecic do wymiany?
: czw mar 02, 2017
autor: Kermit
zeglarz28 pisze:z ciekawosci , to jaki patent jest na tylnej swiecy by wykrecic do wymiany?
Ja odkręciłem łamanym kluczem nasadowym, ale trzeba się trochę nagimnastykować.