Strona 1 z 2

UPGRADE SPRZEGLA Z LINKI NA HYDRAULIKE

: pn cze 18, 2018
autor: Adam KrK
WITAM SZACOWNYCH PANOW I PANIE,

WRZUCAM TEMAT JAK POWYZEJ ..... CZY KTOS KIEDYS MYSLAL O ZAINSTALOWANIU SPRZEGLA HYDRAULICZNEGO ??? WIDZIALEM ROZNE ZESTAWY NA NECIE TEORETYCZNIE BYLOBY TO MOZLIWE ALE CIEKAWI MNIE CZY KTOS MYSLAL KIEDYS O PODOBNYM UPGRADE-DZIE LUB TEZ DOSWIADCZYL TAKIEJ PRZEROBKI ?

POZDRO
AD.

: pn cze 25, 2018
autor: Wielebny Bolo
Pytanie PO CO TO ROBIĆ??? :wall:
No chyba że wg. powiedzenia: pies jak się nudzi to sobie jajka liże :D :D :D
Zamiana klamki na pompkę to proste ale nie za bardzo wyobrażam sobie drugiej strony tz. siłownika przy sprzęgle. Nawet coś dokręconego, to jak to będzie wyglądać . W środku to ten siłownik się chyba nie zmieści.
Chętnie zobaczę te wynalazki, podaj jakiś link bo nic takiego nie znalazłem.

Ps. NIE KRZYCZ NA NAS :(

: wt lip 31, 2018
autor: Adam KrK
Witam i przepraszam ze tak dlugo mnie nie bylo, i przepraszam za duze literki, no wiec poszukaj w google magura clutch conversion motorcycle jest kilka filmikow jak to robia z Harley Davidson albo Victory Vegas. A mysle o takim upgrade z jednego powodu ja linke wymieniam srednio co 2 miesiace jezdze po miescie szybko sie naciaga i peka, oprocz tego linka to dosc tanie rozwiazanie w tym motocyklu zobacz jaka ona jest dluga przez co musi przejsc i w jak dlugim pancerzu ma pracowac nie wspominaja lc o sporym sprzegle

Daj znac co na ten temat myslisz przyjacielu

: śr sie 01, 2018
autor: Mayones
Adam KrK pisze:ja linke wymieniam srednio co 2 miesiace jezdze po miescie szybko sie naciaga i peka
czyli, że jedna linka na ile km wystarcza ??

: wt sie 14, 2018
autor: Adam KrK
Na jakies 2000 tys, ale znalazlem cos jeszcze nazywa sie to easy clutch jest na allegro takie mechaniczne wspomaganie. Nie wyeliminuje to naciagania sie linki ale znacznie poprawia operowanie klamka sprzegla idzie leciutko, wsadzilem takie wczoraj kumplowi w super moto. Teraz ja zamontuje do mojej lokomotywy. Proste w montazu i nie drogie

: wt sie 14, 2018
autor: Przemo
hmm przejechałem już kilkanaście tys km w tym sezonie w różnych warunkach drogowych i moja linka dalej jest w dobrym stanie... może coś masz nie tak z mocowaniem, lub coś ci ją dodatkowo szoruje i nacina?

: czw sie 16, 2018
autor: czarny
2 miliony km to nie jest źle. moja wytrzymała 50 tyś km. :yeee: :hurra: :oki:

: pt sie 17, 2018
autor: Wielebny Bolo
Albo linka z "szajsmetalu" z chińskich nocników i misek do ryżu itp albo coś nie halo z mechanizmem wysprzęglania. Zatarta dźwignia w pokrywie silnika, krzywy
Owszem też wymieniłem linkę zaraz po zakupie MastoDonta i było to przy nastu tyś. Teraz działa beż jakiś większych sił. Akurat w VN linka jest całkiem poprwnie pomyślana. Długi pancerz, w miarę łagodne łuki, dodatkowa reg. w połowie pancerza linki.
Szukaj przyczyny a nie wspomagania bo w końcu coś się urwie.

: pn sie 20, 2018
autor: Adam KrK
Linke dorabiam w Krakowie na Zakopiance chyba jedyne miejsce, pozatym musialem ja wydluzyc o 7 cm bo mam wieksze raisery. Wiec jest w miare lagodnie na lukach. Macie moze namiary lub dorabialiscie linki gdzies w wqszych okregach zamieszkania?

: pn sie 20, 2018
autor: Wielebny Bolo
Kurde, KrK czytaj ze zrozumieniem. Szukaj przyczyny !!!!!! a nie kombinuj z linką, wspomaganiem itp.!!!!

: pn sie 20, 2018
autor: Mayones
No i w którym miejscu pęka ta linka ??

: czw sie 30, 2018
autor: Adam KrK
Mayones pisze:No i w którym miejscu pęka ta linka ??
zaraz przy klamce, nauczylem sie juz ze najlepiej jest miec skrecona na 3/4 do srodka regulacje na klamce a ta druga mniejwiecej do polowy.
Ja mam niestandardowe raisery dluzsze wiec musialem przerabiac linke.

problem w tym ze linka szybko sie naciaga jednak ma tam za co ciagnac i co ciagnac.

dlatego mysle o hydraulice.

: wt wrz 04, 2018
autor: Brys4
Adam Krk czytając twoje posty postanowiłem sprawdzić hydrauliczne sprzęgło w dwójce, ponieważ moje chodziło dosyć ciężko. Podsumowując założyłem klamkę ze zbiorniczkiem i pompka, kupiłem przewód hamulcowy, silowniczek i poskładałem wszystko w kupę. Po przejechaniu 500 km jak na razie wszystko działa pieknie, sprzęgło chodzi lekko i plynnie. Na razie wożę ze sobą linkę i zwykłą klamkę bo jestem w fazie testów ale wygląda to bardzo dobrze. :pedzi:

: śr wrz 05, 2018
autor: Skrobel
No, Bryś, u Ciebie faktycznie dwiema rękami trzeba było sprzęgło wciskać :razz: :D

Gdzie Ci się ten siłowniczek zmieścił?

: śr wrz 05, 2018
autor: Mayones
Skrobel pisze:Gdzie Ci się ten siłowniczek zmieścił?
...coś wspomimnał, że go lekko ściąga na jedna stronę teraz
Obrazek

: śr wrz 05, 2018
autor: Skrobel
To dlatego, że w drugą nie może skręcić kierownicy, chyba, że wciśnie sprzęgło akurat :D

: czw wrz 06, 2018
autor: Brys4
W miejsce gdzie kończyła się linka to taki mały silowniczek ma może 1 cm skoku także nawet go nie widać😀 ale ten od Majo to bym chyba jednym palcem wciskał sprzęgło😋

: pt wrz 07, 2018
autor: Iron75
Brys4 pisze:W miejsce gdzie kończyła się linka to taki mały silowniczek ma może 1 cm skoku także nawet go nie widać
daj może jakieś fotki, koszty itp
Brys4 pisze:ale ten od Majo to bym chyba jednym palcem wciskał sprzęgło😋
pewnie tak, ale motocykla z kosy chyba byś nie podniósł :D :D

: pt wrz 07, 2018
autor: Przemo
a potem lądują fotki na forum z takimi wynalazkami i wszyscy mówią, że o jakieś przeróbki, pewnie leżał, urwało kierownice, nieoryginalne wszystko :hah: :ok: :piwa:

: pt wrz 07, 2018
autor: Mayones
Przemo pisze:a potem lądują fotki na forum z takimi wynalazkami i wszyscy mówią, że o jakieś przeróbki, pewnie leżał, urwało kierownice, nieoryginalne wszystko :hah: :ok: :piwa:
IGŁA :D