Strona 1 z 1

Demontaż silnika

: sob lis 10, 2018
autor: msm jack
Hej, czy ktoś z Was wyciągał silnik z Dwójki?

: ndz lis 11, 2018
autor: Adam KrK
A po co ? Jesli mozna zapytac?

: pt lis 16, 2018
autor: Wielebny Bolo
Jakaś potrzeba jest. Ja np. wyjąłem silnik z Suzuki Intrudera VL1500 bo pocił się pod głowicą. Okazało się że pocił się z pod korka wałka rozrządu który należało dokręcić stojąc obok motoru nawet na parkingu :D
Jak MSM ma potrzebę to niech wyjmuje. Na pewno musisz się usprzętowić. Podnośniki, stojaki itp. Sam sinik waży około 175 kg. Wyjęcie to nie problem bo rama jest dzielona i po odkręceniu osprzętu wyjedzie na odpowiednim podnośniku na bok. Łatwiej niż w VL bo nie ma kardana.
Więc do dzieła, jeżeli już sprzęt gotowy. Na pewno z "krzyża" tego nie zrobisz, nawet z Puzianem.

: czw gru 27, 2018
autor: msm jack
Hej, sorry ale deko się zawiesiłem. Kolega stwierdził że jego Dwójka ma za duży apetyt na olej i postanowił wyciągnąć silnik. Ogólnie temat ogarnięty.

: ndz gru 30, 2018
autor: Wielebny Bolo
A dla czego siorbał olej? Uszczelniacze zaworów, pierścienie?.
Podziel się wiedzą.

: pt lut 08, 2019
autor: msm jack
Kolega zmienił tylko pierścienie, tak ogólnie było wszystko w normie.