LGHTBAR do VN 2000 z lampą soczewkową - własny pomysł
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
LGHTBAR do VN 2000 z lampą soczewkową - własny pomysł
Chciałem wam pokazać wykonanie przeze mnie lightbarów do VN 2000 z lampą soczewkową. Zastosowałem tutaj trójniki, które pasują do oryginalnych uchwytów migaczy. Po zastosowaniu lamp halogenowych mocowanie oryginalne na dwóch śrubach okazało się za słabe i lightbar chodził jak sprężyna. Na trójnikach są wywiercone boczne otwory którymi lightbar mocujemy do dolnej śruby mocowania szyby. Poprzez to mocowanie cały element jest stabilny. Jak założę na moto to wam pokażę jak to wygląda. Efekt jest ok bo jak wszystko mierzyłem przed chromowaniem musiałem przymierzyć.
http://i54.tinypic.com/2ishb7l.jpg
http://i51.tinypic.com/2e24k2a.jpg
http://i53.tinypic.com/2u6nxbd.jpg
http://i54.tinypic.com/2hwp4ld.jpg
http://i54.tinypic.com/2r2t5xi.jpg
http://i51.tinypic.com/2czab04.jpg
http://i56.tinypic.com/qyaezk.jpg
http://i56.tinypic.com/14t9cfr.jpg
http://i54.tinypic.com/2ishb7l.jpg
http://i51.tinypic.com/2e24k2a.jpg
http://i53.tinypic.com/2u6nxbd.jpg
http://i54.tinypic.com/2hwp4ld.jpg
http://i54.tinypic.com/2r2t5xi.jpg
http://i51.tinypic.com/2czab04.jpg
http://i56.tinypic.com/qyaezk.jpg
http://i56.tinypic.com/14t9cfr.jpg
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
Ja wykonywałem tylko trójnik jest to własny projekt oraz własna praca ręczna oraz praca na frezarce, szlifierce magnesowej i tokarce tylko bardzo żmudna i czasochłonna. Reszta elementów to oryginały. Dwa razy musiałem go poprawiać ponieważ przy skręcie kierownicy do max. opierał mi się migacz o gmola i wszystko od nowa. Migacz przesunąłem do przodu o 30mm. Spód pomalowałem farbą antykorozyjną i jeszcze nie pociągnąłem kabli od migaczy. Przykryty spód korpusu trójnika będzie dekielkiem
Zdjęcia spodu trójnika lightbarów
http://i54.tinypic.com/14jtc7l.jpg
http://i56.tinypic.com/15cd63d.jpg
Zdjęcia spodu trójnika lightbarów
http://i54.tinypic.com/14jtc7l.jpg
http://i56.tinypic.com/15cd63d.jpg
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
Powiem ci tak, ze spawaniem z elementów korpus w całość się już nie bawię bo z tym g... zeszło mi prawie tydzień. Jak co to najlepiej na frezarce numerycznej CNC, bo nie ma wtedy żadnego spawania i śladów po spawaniu - masz wtedy ideał i nie ma problemów z chromowaniem. Mogę się zapytać znajomego czy by ci to zrobił a po drugie czy te trójniki by ci pasowały. Ja ci mogę np. przesłać projekt czy wymiarowo by ci się zgadzało i czy te uchwyty oryginale by wytrzymały, bo jak nie to trzeba zrobić dodatkowe mocowanie na korpusie. Te korpusiki trochę ważą bo grubość ścianki to 3 mm + dwie tulejki
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
No to czas na pokaz, MOŻE NIEKTÓRYM VULCANEIROS TA LAMPA SIĘ TERAZ SPODOBA. Te lightbary nie dotykają gmoli, to tylko złudzenie że dotykają, odlegają od gmoli przy pełnym skręcie kierownicy 10mm
http://i52.tinypic.com/2rdgrq1.jpg
http://i55.tinypic.com/hwi9mt.jpg
http://i52.tinypic.com/5n2ipi.jpg
http://i51.tinypic.com/esszna.jpg
http://i54.tinypic.com/6dvic7.jpg
http://i52.tinypic.com/ak7r4n.jpg
http://i52.tinypic.com/30xisud.jpg
http://i52.tinypic.com/24fd360.jpg
http://i51.tinypic.com/dbo3tl.jpg
http://i55.tinypic.com/35jgv4l.jpg
http://i52.tinypic.com/vq7k46.jpg
http://i51.tinypic.com/292qywm.jpg
http://i51.tinypic.com/2e6ateg.jpg
http://i53.tinypic.com/2igfz1t.jpg
http://i53.tinypic.com/hthhso.jpg
http://i52.tinypic.com/2rdgrq1.jpg
http://i55.tinypic.com/hwi9mt.jpg
http://i52.tinypic.com/5n2ipi.jpg
http://i51.tinypic.com/esszna.jpg
http://i54.tinypic.com/6dvic7.jpg
http://i52.tinypic.com/ak7r4n.jpg
http://i52.tinypic.com/30xisud.jpg
http://i52.tinypic.com/24fd360.jpg
http://i51.tinypic.com/dbo3tl.jpg
http://i55.tinypic.com/35jgv4l.jpg
http://i52.tinypic.com/vq7k46.jpg
http://i51.tinypic.com/292qywm.jpg
http://i51.tinypic.com/2e6ateg.jpg
http://i53.tinypic.com/2igfz1t.jpg
http://i53.tinypic.com/hthhso.jpg
Ostatnio zmieniony ndz sty 30, 2011 przez VN 2000 Diablo, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
Powiem ci Merkury że nawet jest OK, ale co przy wykonywaniu ich się nawku...wiałem. Wiesz od razu Krakowa nie zbudowali, ale efekt jest chyba nienajgorszy. Powiem ci tak, że te oryginalne nie pasują tak jak te, według mnie, kwestia gustu. Wielki plus to o połowę tańsze od oryginalnych. Tu nawet lampki te które zastosowałem też są podobnego kształtu do mojej lampy i są całe metalowe. Zawsze to kasa w kieszeni. Chyba zacznę takie wykonywać, bo można stosować różne trójniki do inny moto.....??
-
- Posty: 402
- Rejestracja: wt cze 15, 2010
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Diablo Black
- VROC: 0
Dzięki za słowa uznania, bagażnik też sam robiłem z emblematem V tylko gość mi trochę spieprzy.... chrom. Muszę dać do poprawki do Osińskiego. Tylko zimą bo długi ma okres postoju na wykonanie
http://i56.tinypic.com/mh91n5.jpg
http://i56.tinypic.com/mh91n5.jpg