VN 2000 - dane techniczne i eksploatacyjne
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
VN 2000 - dane techniczne i eksploatacyjne
Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V,
- chłodzony cieczą;
- rozrząd OHV;
- 4 zawory na cylinder; hydrauliczna korekta zaworów
- pojemność 2053ccm, średnica x skok 103.0 X 132.2
- stopień sprężania 9,5 : 1
- moc 69Kw (94 PS) - 4400 RPM
- moment obrotowy 177Nm - 3000 RPM
- zasilanie elektroniczny wtrysk paliwa;
- rozruch elektryczny; akumulator 12 V 18Ah
- kont wyprzedzenia zapłonu
1 cylinder – 13* - 900 RPM 33* - 4500 RPM
2 cylinder - 15* - 900 RPM 33* - 4500 RPM
Napęd
- pas zębaty
- przełożenie pierwotne kołami zębatymi 1,500, przełożenie końcowe 2,455,
- sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej;
- skrzynia biegów pięciostopniowa: I-2,550, II-1,630, III-1,219, IV-0,939, V-0,730;
Podwozie
- rama stalowa
- zawieszenie
przód: teleskopy 49mm
tył: wahacz wleczony z pojedynczym amortyzatorem, tłumienie odbicia 8 drożne
z pełną regulacją sprężyny
- hamulec przedni dwutarczowy 300 mm, zacisk cztero tłoczkowy
- hamulec tylny jednotarczowy 320 mm, zacisk dwu tłoczkowy
-rozmiar obręczy ( odlewane )
przód 16 X 3.50
tył 16 x 6.00
- ogumienie bezdętkowe - przód: 150/80 R16 71V,
tył: 200/60 R16 79V
Wymiary
- długość 2535 mm;
- szerokość 1025 mm;
- wysokość 1155 mm;
- wysokość siedzenia 691 mm;
- rozstaw osi 1735 mm;
- prześwit 135 mm
- kąt pochylenia widelca 32 st.;
- wyprzedzenie 182 mm;
- masa pojazdu gotowego do jazdy 389.1 kg;
- zbiornik 21,0 l;
Eksploatacja
- ciśnienie w ogumieniu: przód - 250 kpa 36 psi, tył - 290 kpa 42 psi (przy obciążeniu do 185 kg)
- olej silnikowy: SAE 10W-40 – 4.6l (z wymianą filtra) 4.4l ( bez wymiany filtra) 5.5 (kiedy silnik jest zupełnie suchy)
- świece zapłonowe: NGK IZFR6F-11- przerwa na świecy: 1.0-1.1 mm
- układ chłodzenia 2.5l
autor: Krasnal
- czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V,
- chłodzony cieczą;
- rozrząd OHV;
- 4 zawory na cylinder; hydrauliczna korekta zaworów
- pojemność 2053ccm, średnica x skok 103.0 X 132.2
- stopień sprężania 9,5 : 1
- moc 69Kw (94 PS) - 4400 RPM
- moment obrotowy 177Nm - 3000 RPM
- zasilanie elektroniczny wtrysk paliwa;
- rozruch elektryczny; akumulator 12 V 18Ah
- kont wyprzedzenia zapłonu
1 cylinder – 13* - 900 RPM 33* - 4500 RPM
2 cylinder - 15* - 900 RPM 33* - 4500 RPM
Napęd
- pas zębaty
- przełożenie pierwotne kołami zębatymi 1,500, przełożenie końcowe 2,455,
- sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej;
- skrzynia biegów pięciostopniowa: I-2,550, II-1,630, III-1,219, IV-0,939, V-0,730;
Podwozie
- rama stalowa
- zawieszenie
przód: teleskopy 49mm
tył: wahacz wleczony z pojedynczym amortyzatorem, tłumienie odbicia 8 drożne
z pełną regulacją sprężyny
- hamulec przedni dwutarczowy 300 mm, zacisk cztero tłoczkowy
- hamulec tylny jednotarczowy 320 mm, zacisk dwu tłoczkowy
-rozmiar obręczy ( odlewane )
przód 16 X 3.50
tył 16 x 6.00
- ogumienie bezdętkowe - przód: 150/80 R16 71V,
tył: 200/60 R16 79V
Wymiary
- długość 2535 mm;
- szerokość 1025 mm;
- wysokość 1155 mm;
- wysokość siedzenia 691 mm;
- rozstaw osi 1735 mm;
- prześwit 135 mm
- kąt pochylenia widelca 32 st.;
- wyprzedzenie 182 mm;
- masa pojazdu gotowego do jazdy 389.1 kg;
- zbiornik 21,0 l;
Eksploatacja
- ciśnienie w ogumieniu: przód - 250 kpa 36 psi, tył - 290 kpa 42 psi (przy obciążeniu do 185 kg)
- olej silnikowy: SAE 10W-40 – 4.6l (z wymianą filtra) 4.4l ( bez wymiany filtra) 5.5 (kiedy silnik jest zupełnie suchy)
- świece zapłonowe: NGK IZFR6F-11- przerwa na świecy: 1.0-1.1 mm
- układ chłodzenia 2.5l
autor: Krasnal
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
a dane silnika są takie same dla wersji europejskiej i amerykańskiej bo z tego co wiem np. w yamszce 1900 była różnica w koniach , momencie obrotowym i wersja USA jest głośniejsza , i ciekawi mnie czy tak samo jest w VN2000 bo jak tak czytam sobie to moment podaje się różnie od 162 do 188 i już nie wiem ile czego w tym piecu tego wszystkiego jest
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
94 KM to wersja europejska, ale moment ma 166Nm. Natomiast 177 Nm ma wersja 104 KM - to chyba wersja amerykańska. Trzeba sprawdzić w wiarygodnej specyfikacji, bo na necie jest wiele danych pomieszanych wersjami.
Znalazłem w moim lapie specyfikację Kawasaki, jest tak jak w napisałem dla wersji europejskiej.
Mój ma 94KM / 166Nm - 3000 obr/min.
O wersji amerykańskiej nie wypowiadam się, nie mam oficjalnej specyfikacji, na stronach z USA można na pewno znaleźć, ale nie dzisiaj.
Znalazłem w moim lapie specyfikację Kawasaki, jest tak jak w napisałem dla wersji europejskiej.
Mój ma 94KM / 166Nm - 3000 obr/min.
O wersji amerykańskiej nie wypowiadam się, nie mam oficjalnej specyfikacji, na stronach z USA można na pewno znaleźć, ale nie dzisiaj.
Ostatnio zmieniony pn sie 15, 2011 przez mirad, łącznie zmieniany 1 raz.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Shark
- Posty: 10
- Rejestracja: wt mar 18, 2014
- Miejscowość: Pabianice
- Motocykl: Kawasaki VN2000 Limited
- VROC: 0
Pomocy - nawiekszy dopuszczalny nacisk na oś ??
podał by mi ktos z dowodu rejestracyjnego swojego moto najwiekszy dopuszczalny nacisk na osi? u mnie jest 19,00 i to podobno za dużo ?
Król Jest Tylko Jeden - VN2000
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Dla rocznika 2008, wersja USA:
Moc (KM): 113.9
Moc (kW): 85
Moc (RPM): 5000
Moment (Ft Lbs): 141
Moment (Nm): 191.2
Moment (RPM): 3000
Moc (KM): 113.9
Moc (kW): 85
Moc (RPM): 5000
Moment (Ft Lbs): 141
Moment (Nm): 191.2
Moment (RPM): 3000
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Thomas masz prawie rację:
Sprawdziłem tutaj
http://www.cepik.gov.pl/2.0/e-uslugi-hi ... jazdu.html
I wychodzi
Pojemność silnika: 2053 cm³
Moc silnika: 76 kW czyli 104 KM
Sprawdziłem tutaj
http://www.cepik.gov.pl/2.0/e-uslugi-hi ... jazdu.html
I wychodzi
Pojemność silnika: 2053 cm³
Moc silnika: 76 kW czyli 104 KM
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości