Strona 1 z 1
Zmiana koła na szprychowane
: śr gru 02, 2020
autor: FrogOfPleasure
Tak jak w temacie. Czy istnieje możliwość zamontowania kół szprychowanych w vulcanie 2000? Nie mogłem znaleźć nigdzie informacji, czy były one produkowane tylko na felgach oraz czy są gdzieś możliwe do kupienia koła szprychowane (albo, czy takie z innych motocykli pasują)
Re: Zmiana koła na szprychowane
: śr gru 02, 2020
autor: Przemo
Produkowane były tylko na takich felgach a nie innych. Szprychowe można ogarnąć customowe. Najpewniej adaptując jakieś od Harleya. Może się to wiązać z przerobieniem przedniego zawieszenia. Począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag. Kwestia jakie koło sobie znajdziesz i będziesz chciał tam zamontować. Bez rzeźby się nie obejdzie.
Re: Zmiana koła na szprychowane
: śr gru 02, 2020
autor: Zeus
Man-x ma założone szprychowane. Jego zapytaj gdzie kupił
search.php?keywords=&terms=all&author=m ... mit=Szukaj
Re: Zmiana koła na szprychowane
: śr gru 02, 2020
autor: Wielebny Bolo
Man-x do tablicy!!!
Zawsze podobały mi się szprychy. Klasyka do kwadratu.
Re: Zmiana koła na szprychowane
: śr gru 02, 2020
autor: FrogOfPleasure
Przemo pisze: ↑śr gru 02, 2020
Produkowane były tylko na takich felgach a nie innych. Szprychowe można ogarnąć customowe. Najpewniej adaptując jakieś od Harleya. Może się to wiązać z przerobieniem przedniego zawieszenia. Począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag. Kwestia jakie koło sobie znajdziesz i będziesz chciał tam zamontować. Bez rzeźby się nie obejdzie.
Zastanawiałem się, czy nie pasowało by koło od VTX 1800 C, wychodziły właśnie ze szprychowanymi, a z tego co pamiętam przód w nich miał bardzo zbliżone wymiary do VN
Re: Zmiana koła na szprychowane
: czw gru 03, 2020
autor: Wielebny Bolo
Man-x milczy bo testy jego ambony dla pasażerki chyba kiepsko wyszły
Re: Zmiana koła na szprychowane
: czw gru 03, 2020
autor: Tex66
Wielebny
Potrafisz podsumować
Re: Zmiana koła na szprychowane
: czw gru 03, 2020
autor: Tex66
FrogOfPleasure
„koło od VTX 1800 C, wychodziły właśnie ze szprychowanym” . „a z tego co pamiętam przód w nich miał bardzo zbliżone wymiary do VN”
Otóż pamięć Cię zawodzi a „zbliżone” robi kolosalną różnicę.
VTX 1800 - model C nigdy nie był na kołach szprychowych to po pierwsze.
VTX 1800 to sześć podstawowych modeli (R, S, T, C, F i N). Model T miał dwie specyfikacje, pozostałe modele po trzy specyfikacje. Im wyższa specyfikacja tym wyższy standard danego modelu.
VTX 1800 - model S posiadał szprychowe koła podobnie jak VTX 1300 tyle, że tu to model R miał szprychowe koła.
VTX 1800 – model S i R różnił się od pozostałych modeli średnicą lag.
Średnica obręczy przedniego koła szprychowego w VTX 1800 to 17 cali, VN2k ma 16 calowe obie obręcze kół.
Proponuję serwisówkę (manual) VN2k i VTX 1800 do ręki i czytać.
I to co napisał Przemo „przeróbka począwszy od dystansów, osi, mocowania hamulców po zmianę lag”.
Tym bardziej, że VTX ma odwrócony widelec.