Szanowni Administratorzy
Pisząc nie używam żadnych zwrotów wulgarnych, zresztą nigdy tego nie robiłem. Piszę cytując jedynie Autora postów i jednocześnie adresata mojej odpowiedzi.
Myślałem, że Kolega da sobie spokój po moim ostatnim komentarzu ale jak widać lubi drążyć i przeciągać bezsensowny post.
Więc co mi pozostało?
Jak już kiedyś ktoś powiedział „nie chcem ale muszem”.
Tekst w cudzysłowie, pisany kursywą i podkreślony ( „
aaaaa”) – słowa Kolegi Pawła Marcina z jego postów.
Paweł Marcin
Jak widzę VN900 wystawiony na sprzedaż więc projekt deflektorów dolnych bezpowrotnie przepadł. Oferujesz motocykl który był z „
owiewka (solidna, gruba, ale dość niska)” ale, że ona i mocowania splendoru motocyklowi nie dodawały, to oferta jak widać po zdjęciach już bez szyby.
Teraz z kolei jeżdżąc VN2k z szybą „
wyglądającej na oryginalną” …… „
której nachylenie odbiega od linii lag i to niestety w kierunku pionu”
masz „turbulencje już przy 60km/h, przy 80km/h nie bardzo sens jest jeździć, a przy 100km/h rozmywa się obraz”.
Nie sugeruję żebyś jeździł bez okularów korekcyjnych (zagrożenie dla Ciebie i innych uczestników ruchu) ale zawsze opuszczaj szybę kasku jeżeli takową masz gdyż może to stąd te turbulencje i rozmywający się obraz w połączeniu z szybą „
wyglądającą na oryginalną”.
Więc rozwiązania masz dwa:
1. jeździć bez szyby;
2. jeździć z szybą „
wyglądającej na oryginalną” ale zawsze poniżej 60 km/h gdyż przy tej prędkości zaczynają się u Ciebie turbulencje na kasku.
Napisałeś nawet, że manetki w VN2k według Ciebie są „
za krótkie o 0,2 cm” - (2 mm
!). Jeżeli na poważnie tak uważasz jak napisałeś, to teraz to już chyba zostały jedynie
za małe podesty kierowcy pod rozmiar „
butów 48”.
Naprawdę współczuję Ci bardzo.
Latam VN2k już szósty rok, do 90-100km/h nawet nie opuszczam szyby w kasku i zero jakiegokolwiek szarpania powietrza za kask. Opuszczam ją jedynie kiedy daje się zauważyć większą ilość latającego robalstwa i tego co z nich zostaje na szybie motocykla.
Mam szybę 15″, górna krawędź szyby na wysokości brody i nic się nie dzieje. Oczywiście kąt nachylenia szyby taki, jak zaprojektował producent. Deflektory dolne (Windshield Lowers) pod kątem jak szyba. Zresztą widać wszystko na zdjęciu powyżej.
Życzę Ci samych przyjemnych doznań z jazdy VN2k ale powinieneś zdecydować się na któreś rozwiązanie ze wskazanych wyżej.
Powodzenia.
P.S.
Gdybym chciał napisać coś złośliwego, zasugerowałbym, żebyś zamontował na VN2k kabinę od Jelcza czy innego Ursusa C330, wtedy na pewno żadnych turbulencji na kasku byś nie odczuwał.
Ale niczego nie sugeruję, więc nie ma żadnej złośliwości z mojej strony i tak tego sobie nie interpretuj.
Zakładasz posty na które jedynie sam sobie odpisujesz, to może lepiej pogadaj do lustra, na to samo wyjdzie.