Cześć , nagrałem krótki film.
https://youtu.be/5UdLWFH8tgg
Pytanie w filmie.
Najkrócej, czy mogę ten moduł łatwo i bezpiecznie odłączyć ?
Z PC 3 udalo się bez problemu.
Ale nie wiem czy ruszać ten moduł. Czy nie będę miał wówczas kłopotów z odpalaniem ?
Pozdrawiam.
Ignition Module for PC3
- Marecki75
- Posty: 172
- Rejestracja: śr gru 31, 2014
- Miejscowość: Konin
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
- VROC: 0
Ignition Module for PC3
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...
- artix
- Posty: 1169
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: Ignition Module for PC3
Myślę, że możesz wywalić ten moduł, tym ustrojstwem zmienia się skład mieszanki bez ingerowania w ECU. Odpięcie spowoduje powrót do fabrycznych ustawień, ORI moduł zapłonowy zacznie robić to do czego został stworzony. W jakim celu ktoś to wszystko wpakował, wydechy brzmią jak fabryczne, sam PC mocy zbytnio nie dodaje, chyba że jest mapowany na hamowni, ale to już zabawa dla sprytniejszych magików.
- Tex66
- Posty: 1158
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Ignition Module for PC3
Montując sam Power Comannder można zmienić mapę zapłonu. Można to zrobić na dwa sposoby, pierwszy wgrać gotową już mapę lub wykonać indywidualną do swojego motocykla na hamowni. Po wgraniu mapy sami możemy jeszcze dodatkowo regulować skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności do obrotów (niskie, średnie, wysokie). Regulując skład mieszanki nie zmieniasz mapy zapłonu wgranej do Power Commander-a.
Power Comannder można zamontować sam lub dodatkowo wraz z Ignition Module.
Fabrycznie w VN2k (Ignition Module) – moduł zapłonowy jest integralną częścią ECU i jest razem z nim zabudowany, tu nie możesz ingerować ustawieniami w krzywą zapłonu.
Montując wspólnie Ignition Module dla Power Comannder-a bardziej możesz ingerować w system zapłonu, nie tylko mieć indywidualną mapę zapłonu na Power Comanner-e, regulować skład mieszanki ale dodatkowo wyregulować krzywą zapłonu, przyśpieszać ją lub opóźniać dzięki właśnie wstawionemu Ignition Module.
Skoro chcesz wypiąć Power Commander to pozostawienie Ignition Module nic nie daje gdyż to właśnie Power Commander steruje Ignition Module-em (wpływa na jego funkcje).
Power Commander i Ignition Module wpinane są za pomocą kostek bez konieczności ingerencji (cięcia) instalacji elektrycznej.
Power Comannder można zamontować sam lub dodatkowo wraz z Ignition Module.
Fabrycznie w VN2k (Ignition Module) – moduł zapłonowy jest integralną częścią ECU i jest razem z nim zabudowany, tu nie możesz ingerować ustawieniami w krzywą zapłonu.
Montując wspólnie Ignition Module dla Power Comannder-a bardziej możesz ingerować w system zapłonu, nie tylko mieć indywidualną mapę zapłonu na Power Comanner-e, regulować skład mieszanki ale dodatkowo wyregulować krzywą zapłonu, przyśpieszać ją lub opóźniać dzięki właśnie wstawionemu Ignition Module.
Skoro chcesz wypiąć Power Commander to pozostawienie Ignition Module nic nie daje gdyż to właśnie Power Commander steruje Ignition Module-em (wpływa na jego funkcje).
Power Commander i Ignition Module wpinane są za pomocą kostek bez konieczności ingerencji (cięcia) instalacji elektrycznej.
Tex66
- Marecki75
- Posty: 172
- Rejestracja: śr gru 31, 2014
- Miejscowość: Konin
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
- VROC: 0
Re: Ignition Module for PC3
Tex - jak zwykle profeska.
Dzięki kolego za tak szczegółowe wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Dzięki kolego za tak szczegółowe wyjaśnienie.
Pozdrawiam
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...
Kto jest online
Jest 16 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 16 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości