Strona 1 z 1

Tryb sklepowy 2

: pt paź 28, 2022
autor: Aro
Witam. Załączam filmik z YT. Powiedzcie mi co gość robi z komputerem VN.
https://www.youtube.com/watch?v=1wI596Y4VzE&t=32s

Re: Tryb sklepowy 2

: ndz paź 30, 2022
autor: Robrob
na mój gust wymiguje błędy

Re: Tryb sklepowy 2

: ndz paź 30, 2022
autor: Aro
Z tego co przetłumaczyłem pod tym filmikiem wynika że Gdy pojawi się usterka w VN (czerwone światło), pozwoli to odczytać kod, aby wiedzieć, co jest wadliwe.

Re: Tryb sklepowy 2

: ndz paź 30, 2022
autor: Tex66
Nie do końca dobre tłumaczenie z pod filmiku.
Nie usterka zaraz w całym w VN-ie a dokładnie autodiagnostyka dotyczy układu DFI. Ta dioda LED świeci (miga) tylko w tym kolorze.
W tym przypadku (filmik) to kod błędu 42 – usterka wtryskiwacza nr 2, możliwa też przerwa lub zwarcie w okablowaniu tego wtryskiwacza.

Re: Tryb sklepowy 2

: ndz paź 30, 2022
autor: Aro
Pod jaki przewód podpinał akumulator aby dokonać diagnostyki.

Re: Tryb sklepowy 2

: ndz paź 30, 2022
autor: Tex66
Jak to napisałeś w POWITALNI, „zanim nabyłeś VN2k sporo o nim czytałeś na forum” i co się dowiedziałeś?
To przeczytaj też jeszcze raz albo lepiej ze trzy razy swoje pytanie:
Pod jaki przewód podpinał akumulator aby dokonać diagnostyki”.
Dla ułatwienia, akumulatora nie podpinał pod żaden przewód a jedynie uziemił złączkę diagnostyczną wpiętą w terminal diagnostyczny, na filmiku gość wyraźnie o tym mówi, włącznie z czasami danej czynności i minimalna ilością otwarć/powtórzeń uziemienia złączki w ciągu 2 s.
Podpinanie akumulatora a zwłaszcza jego klemy (+) pod jakikolwiek nieznany przewód jest dość ryzykowne zwłaszcza dla ECU.
Cała procedura autodiagnostyki jest szczegółowo opisana w Instrukcji Serwisowej VN 2000 na stronach 122-130.

P.S.
Pomyśl o formie zadawanych pytań/próśb i o formie grzecznościowej po uzyskaniu odpowiedzi.

Re: Tryb sklepowy 2

: pn paź 31, 2022
autor: Aro
Tex66 pisze:
ndz paź 30, 2022
Jak to napisałeś w POWITALNI, „zanim nabyłeś VN2k sporo o nim czytałeś na forum” i co się dowiedziałeś?
To przeczytaj też jeszcze raz albo lepiej ze trzy razy swoje pytanie:
Pod jaki przewód podpinał akumulator aby dokonać diagnostyki”.
Dla ułatwienia, akumulatora nie podpinał pod żaden przewód a jedynie uziemił złączkę diagnostyczną wpiętą w terminal diagnostyczny, na filmiku gość wyraźnie o tym mówi, włącznie z czasami danej czynności i minimalna ilością otwarć/powtórzeń uziemienia złączki w ciągu 2 s.
Podpinanie akumulatora a zwłaszcza jego klemy (+) pod jakikolwiek nieznany przewód jest dość ryzykowne zwłaszcza dla ECU.
Cała procedura autodiagnostyki jest szczegółowo opisana w Instrukcji Serwisowej VN 2000 na stronach 122-130.

P.S.
Pomyśl o formie zadawanych pytań/próśb i o formie grzecznościowej po uzyskaniu odpowiedzi.
Witam ponownie. Chciałbym odnieść się do uwag TEX66 w stosunku do mojego pytania po wyżej.
Pisząc "podłączyć do akumulatora" pisałem potocznie. Przecież wiadomo że elektroniki nie podłącza się do "+" Nie wiedziałem że ten przewód to złączka diagnostyczna więc zadałem pytanie co to. Nie znam tak dobrze języka angielskiego jak Texx66, po to jest forum aby pomagać sobie na wzajem a nie wypominać formy zadawanych pytań/próśb oraz formy grzecznościowej po uzyskaniu odpowiedzi. Znalazłem filmik na YT więc zaciekawił mnie.
Po drugie odnośnie wypowiedzi Texx66 „zanim nabyłeś VN2k sporo o nim czytałeś na forum” i co się dowiedziałeś? Dzięki forum dowiedziałem się sporo a zwłaszcza dzięki Texx66, dajesz sporo wskazówek ale odnośnie poruszonego przeze mnie tematu niczego nie dowiedziałem się chodź prześledziłem forum do 2018 roku ani również u wujka Google. Nie dawno przetłumaczyłem sobie serwisówkę i ją studiuję. Za wskazówki i uwagi dziękuję.