Na merytoryczną pomoc na Facebookʹu wiadomo, że nie ma co liczyć, to powrót i post na Forum Vulcaneria?
Co do demontażu łańcucha pierwotnego to trzeba rozróżniać dwa przydatne pojęcia:
- pierwsze pojęcie –
zewnętrzna pokrywa sprzęgła (to ta chromowana), tą żeby zdemontować nie ma potrzeby demontować lewej dolnej rury ramy. Między nią a wewnętrzną pokrywą montowana jest uszczelka o numerze katalogowym 11061 (11061-0016).
- drugie pojęcie –
wewnętrzna pokrywa sprzęgła (to pod nią dopiero jest łańcuch pierwotny), tą żeby zdemontować to niestety trzeba zdjąć lewą dolną rurę ramy. Ma to szczególne znaczenie przy jej ponownym montowaniu wraz pinami ustalającymi do lewego karteru silnika, musi być montowana prostopadle do karteru a to będzie uniemożliwiała właśnie dolna lewa rura ramy. Między tą wewnętrzną pokrywą sprzęgła a lewym karterem silnika producent nie przewiduje montowania uszczelki (i dlatego fabrycznie jej nie ma) a jedynie na powierzchnie styku tych dwóch elementów producent zaleca płynną uszczelkę-czarną (Kawasaki Bond) o numerze katalogowym
92104–1064. Koszt takiej małej tubki z płynną uszczelką to
300 zł w Kawasaki.
Czas schnięcia takiej uszczelki wg Kawasaki to
20 minut, dlatego też wewnętrzna pokrywa musi być założona prostopadle do karteru (pomagają w tym dwa piny ustalające) i w tym czasie dokręcone
14 śrub z odpowiednim momentem obrotowym i w odpowiedniej kolejności a niektóre śruby dwukrotnie.
Co do opracowania, ………………. nie opracowałem tego „małą czcionką”, to jedynie tak poglądowo zamieściłem połączone
10 stron całości i zmniejszone 35 krotnie i dlatego, tu cytat: „
nie idzie się doczytać”, oryginał wygląda tak (poniższe zdjęcie), a dokładnie czwarta strona z dziesięciu.
https://zapodaj.net/plik-1AOgO6vw7l
Pierwotna wersja całości połączonych stron ma rozmiar 40cm x 230cm i 19MB i wydrukować to można jedynie na ploterze, lepszą opcją jest wydrukowanie 10 stron w formacie A3 lub A4 (do wyboru: Word, PDF lub JPG) i wszystko widać jak na zdjęciu powyżej.
Sam wszystko już zamówiłem i już posiadam co wiąże się z przyszłoroczną wymianą całego zespołu sprzęgła i łańcucha pierwotnego. Kiedyś nad wrzuceniem tego wszystkiego na Forum nawet bym się nie zastanawiał, niestety od jakiegoś czasu dzięki komentarzom pewnych osób wiem, że już nie warto pomagać.
Co do jakiejkolwiek pomocy to przeczytaj ostatni mój komentarz w tym poście:
viewtopic.php?f=14&t=15908
Jeżeli chodzi o Instrukcję Serwisową to samo jej pobieranie w języku angielskim z Internetu jest naruszeniem praw autorskich Kawasaki, a rozpowszechnianie jej i w dodatku przetłumaczonej na język polski tym bardziej. Więc temat odpada całkowicie i zdecydowanie.