Dkręcanie pokrywy sprzegła
- eFKa
- Posty: 456
- Rejestracja: sob kwie 16, 2011
- Miejscowość: Kasina Wielka
- Motocykl: vn 2000
- VROC: 34926
Dkręcanie pokrywy sprzegła
Witam i proszę o poradę
Zmieniłem w swoim tarcze sprzęgłowe, myslałem że po wymianie na nowe jedynka będzie wchodziła delikatniej, niestety kopie tak samo jak wcześniej .
Czyżby to był taki urok ?,a może linke słabo naciągłem?
Druga sprawa ,co zle zrobiłem dokręcajac pokrywe sprzegła?
Po odpaleniu i rozgrzaniu silnika pojawia się kropla oleju pod spodem ,czy uszczelke powinienem potraktowac silikonem ?,sprzedawca uszczelki zalecał bez silikonu,tak tez zrobiłem
Zmieniłem w swoim tarcze sprzęgłowe, myslałem że po wymianie na nowe jedynka będzie wchodziła delikatniej, niestety kopie tak samo jak wcześniej .
Czyżby to był taki urok ?,a może linke słabo naciągłem?
Druga sprawa ,co zle zrobiłem dokręcajac pokrywe sprzegła?
Po odpaleniu i rozgrzaniu silnika pojawia się kropla oleju pod spodem ,czy uszczelke powinienem potraktowac silikonem ?,sprzedawca uszczelki zalecał bez silikonu,tak tez zrobiłem
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Nie pamiętam dokładnie ale śruba dekla powinna być dokręcona z siłą 6 albo 8 Nm, jest to bardzo mało jak byś dokręcił mocno śrubokrętem, grzechotką można przeciągnąć. Ja kiedyś zrobiłem lepiej tak ćwiartkę silnika dokręcałem że mi pękła
Więc pewno zepsułeś uszczelkę. PS jak zakładasz nową uszczelkę weź na palec trochę oleju i posmaruj, to taka moja rada.
Więc pewno zepsułeś uszczelkę. PS jak zakładasz nową uszczelkę weź na palec trochę oleju i posmaruj, to taka moja rada.
A jaki jest tego powód?Pantani pisze:
Instrukcja do VN800 wyrażnie zabrania smarowania uszczelki olejem (nie wiem czy takie info dotyczy VN2000)
Ja przy każdych pracach mechanicznych, niezależnie czy to samochód, wózek widłowy, ciągnik rolniczy, inna maszyna, a i nawet ten motocykl, zakładając uszczelkę czy nawet o-ring, zawsze ale to zawsze, smaruje delikatnie olejem, (tj, olej na palec i dookoła) wtedy mam pewność że ładnie się ułożyła, Przy uszczelkach korkowych tego nie robię. Jest jeszcze cos takiego jak Hermetic używam i sprawdza się świetnie, Mój ojciec jak pracował w hucie to tego środka używali do uszczelnia jakichś przekładni które pracowały w wysokich temperaturach, twierdzi że był to najlepszy środek,
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
jeśli chcesz to zrobić dobrze to nie silikon tylko pasta/masa uszczelniająca firmy Victor Reinz (reinzosil), w każdym motoryzacyjnym ~25złeFKa pisze:spróbuje jeszcze raz delikatnie na silikonie...
takie coś:
http://chopper.net.pl/product_info.php?products_id=1280 tylko tu gruuubo przesadzili z ceną
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800