Strona 1 z 1

VN 2000 dlawi sie i przerywa przy wyzszych obrotach

: pn cze 03, 2013
autor: piechu
Witam. Przedstawilem sie w powitalni i od razu przychodze z problemem.
VN 2000 z 2005 r. przerywa na wyzszych obrotach. po podpieciu pod komputer nic nie widac... Przepustnice sprawdzone przez mechanika i ponoc ok... ogolny przeglad przewodow elektrycznych zrobiony i nic... paliwo w miare pewne... moto przyplynelo z USA i przez pierwsze tygodnie szlo jak zloto a teraz masakra jakas... Ratujcie :) Pozdrawiam

: wt cze 04, 2013
autor: mirek_vn
Jedna z przyczyn-paliwo i woda. Opróżnić bak, zalać nowym paliwem z dodatkiem wyciągania wody. No i zmienić stację paliw.

: wt cze 04, 2013
autor: Zeus
Może pompa paliwa nie daje rady, albo przytkana

: wt cze 04, 2013
autor: Thomas
Ja bym też obstawiał na za małą ilość paliwa bo wysokie obroty , czyli wtedy gdy zapotrzebowanie na więcej paliwa , pompa może być zapchana , wystarczy że raz zatankujesz jakieś badziewie i dupa .
Jeszcze w VN 2000 do pompy się nie dobierałem ale pisali już gdzieś tutaj na forum że można ją potraktować ultradźwiękami , ja bym spróbował się do niej dostać jakoś inaczej :ok:

: wt cze 04, 2013
autor: Pustelnik
Ja miałem przytkany kranik i zapchany filtr paliwa przy takich samych objawach.

: wt cze 04, 2013
autor: Thomas
Pustelnik pisze:Ja miałem przytkany kranik i zapchany filtr paliwa przy takich samych objawach.
Na to samo wychodzi 2-ka ma pompę a Ty masz kranik , bo jest na wtrysku , a filtr :scrach: no chyba że ktoś dołożył i zmniejszył ciśnienie w układzie , jeszcze do tego jakiejś śmieci w filtrze i masz powód , wypierdzielić ustrojstwo i bez filtra o ile masz takie cuś dołożone ;)

: wt cze 04, 2013
autor: piechu
Dzieki wszystkim za odzew. Kazda sugestia mile widziana bo co wiecej glow to nie jedna. Gdyby Ktos mial jeszcze jakis trop to piszcie bo szkoda zeby taki Sprzet stal w garazu :) dzieki. Pozdrawiam.

: wt cze 04, 2013
autor: Uzi
Miałem podobny problem w zeszłym sezonie ,winny za to był syf w pompie paliwowej.Wyczyściłem to sam i bez ultradżwięków , jak chcesz to daj nr tel.pogadamy ,może pomogę .

: wt cze 04, 2013
autor: Kristofer
Thomas pisze:Na to samo wychodzi 2-ka ma pompę a Ty masz kranik , bo jest na wtrysku , a filtr :scrach: no chyba że ktoś dołożył i
Przy "kraniku" jak piszesz też JEST pompa paliwa a przed pompą oryginalny wstawiony przez japońców filtr paliwa !!
w vn2000 jest troszkę inaczej ale możesz poszukać schematu
http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... em%28CA%29

: pn cze 10, 2013
autor: piechu
Witam. Temat wyjasniony. Kawa nie szla jak trzeba bo uszkodzona byla pompa paliwa. Ponoc mozliwy powod uszkodzenia to fakt ze zabraklo paliwa i pompa "sie zatarla" ale sprzedajacy motor stanal na wysokosci zadania i naprawil we wlasnym zakresie. Dzieki jeszcze raz. pozdrawiam

: pn cze 10, 2013
autor: Trufel
szcześciarz