Strona 1 z 2

Poszukuję wiedzy na temat ,,Dynojet 5,, do 2 clasic

: sob wrz 28, 2013
autor: Grześ
Jak w temacie .chciałbym zasięgnąć języka na temat Power Comandera 5 tki . Wiem ze idzie kupić zestaw dedykowany do V2C z gotowym przyłączem. A także z dedykowanym pulpitem na kierę na którym można zmieniać mapy uprzednio wygrane.
czy ktoś coś na ten temat wie i gdzie ewentualnie mogę takie cus profesjonalnie zamontować i zestroic na hamowni. Chodzi mi o zawodowców którzy się na tym znają żeby nie rozpieprzyć silnika. Po zamontowaniu wydechow od Kaliny strasznie mi napieprza z kominów i wydaje mi się a w zasadzie wiem ze należy ograniczyć mieszankę i przesunąć wyprzedzenie zaplonu. Ale za nim zacznę kombinować z brakulaku sam to wolałbym taki przeszczep na otwartym sercu zlecić jakiemuś zespołowi chirurgów.
Bende wdzięczny za info. :ok:

: ndz wrz 29, 2013
autor: Andreas
bardziej bym się bał o trwałość silnika, silnik będzie się wyżej kręcił , łożyska i łańcuchy dostaną po dupie , a remontować taki silnik to raczej koszmar. duża pojemność silnika nie zawsze równa się żywotność

: ndz wrz 29, 2013
autor: Grześ
Kolego ten silnik ma ogromny potencjał . Wszystko zależy od granicy rozsądku i od fachowości specy od cziptuningu.zauważ że standardem w szlifierkach jes 200koni z litra tu mamy pełne 2 i 93 kuce. Zwiększenie mocy o 15/20 procent nie wpłynie znacząco na zużycie.

: ndz wrz 29, 2013
autor: Żabol
Limet :yeee: jak piszesz te 10 czy20 procent mocy nie powinno przy uważnej eksploatacji zrobić krzywdy silnikowi ,powodzenia :yeee:

: ndz wrz 29, 2013
autor: Viking
Limet porównanie litrowej szlifierki do dwóch litrów w vulkanie nie jest chyba najszczęśliwsze. To są dwa różne konstrukcyinie silniki pamiętaj iż wymiar tłoka w twoim moto to ponad 90 mm .Pytanie jaki będzie miało wpływ zwiększenie mocy na wyważenie ukł. korbowotłokowego w silniku.
Jeżdże dwólitrówką 4 sezon i nie odczówam braku mocy. Chyba się już starzeje. :piwa:

: ndz wrz 29, 2013
autor: Grześ
Jestem zawodowym mechanikiem i co nieco na temat silników wiem . Przynajmniej tak mi się wydaje. To porównanie miało na celu tylko zobrazowanie że 93 konie to niewiele z 2050 cm3 ze pojemności. Mimo że jestem Viking twojej postury też nie czuje zbytnio braku mocy nawet a w szczególności jeżdżąc we dwoje. ( rekompęsuje tość duży moment obrotowy ) Ale wracając do meritum mojego pytania wali mi strasznie w kominy i dlatego chciałbym pomajstrować w składzie mieszanki i kącie wyprzedzenia zaplonu. Wiem że w przypadku hdka pomagają strumiiennice tzw zwężenie venturiego w kolektorze zaraz za cylindrem ale myśle że elektronika będzie skuteczniejsza i da większe możliwości na właściwe dopasowanie mieszanki. Temat PowerComanderów jest niestety słabo opisany i jeszcze mniej ludzi coś na ten temat wie a Dynojet 5 jest specjalnie dedykowany do 2 jki. Nie ma się ku :cenzura: kogo spytać czy to jest dobry wybór bo z PC 3 ma niewiele wspólnego.

: pn paź 07, 2013
autor: Ryffka
Zapytaj w ToxicMoto. Serwis Kawasaki z Wrocka - specjalizują się w chip-tuningu i dobrze mają opanowanego powercommandera. Ja u siebie mam Dynatek DFCM-4 i też mi go regulowali na hamowni.

: pn paź 07, 2013
autor: Grześ
Dzięki za namiary na pewno zapytam i opiszę :ok:

: pn paź 07, 2013
autor: broda
Jaki koszt regulacji ?
W Kielcach za hamowanie 150 zł.
Regulacja kompleksowa(kilkunastogodzinne ustawianie map) do 500 zł !!!!!!!!!!
:yeee:

: wt paź 08, 2013
autor: Grześ
Tanio ale niestety do Kielc ma w pi.... :cenzura: zdu daleko a do Wrocka trzy rzuty beretem :)

: wt paź 08, 2013
autor: Ryffka
broda pisze:Jaki koszt regulacji ?
W Kielcach za hamowanie 150 zł.
Regulacja kompleksowa(kilkunastogodzinne ustawianie map) do 500 zł !!!!!!!!
U nas ceny podobne. Tyle, że regulacja kosztowała mnie ok 350zł, bo robili tylko kilka pomiarów. Generalnie odczułem różnicę, ale nie w mocy, a kulturze pracy silnika i spalaniu (spadło - dostawał za dużo paliwka :) ). To ciekawe, że tego typu regulacja, wymagająca fachowej wiedzy i sprzętu kosztuje 500PLN, a za wymianę linki sprzęgła zawołali 70zł... wymiana zajęła mi ok 30 minut i to tylko ze względu na konieczność częściowego demontażu gmola.

: wt paź 08, 2013
autor: Grześ
Potwierdza się moja obserwacja dostają za dużo wachy. Fajny jest u nich artykuł o module samo uczącym który po przejechaniu kilkuset kilometrów sam dopasowuje parametry do optimum. Ryffka dzięki na pewno do chłopaków trafi mój Bandzior!

: wt paź 08, 2013
autor: Thomas
:scrach: chyba też się skuszę ;)

: śr paź 09, 2013
autor: Tokar
Thomas pisze::scrach: chyba też się skuszę ;)
A może i ja też........ :ok:

: śr paź 09, 2013
autor: Grześ
To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe :D ;)
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo :ok:

: śr paź 09, 2013
autor: Tokar
Limet pisze:To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe :D ;)
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo :ok:
Rakietowe jak nic............
Po zmianie wydechu wydaje mi się, że mój "Osiołek" dostał trochę więcej mocy, a raczej odczuwalnie więcej :-). Podładuję go jeszcze jakąś nową "mapką" i będzie idealnie :-)

: śr paź 09, 2013
autor: Tokar
Limet pisze:To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe :D ;)
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo :ok:
Rakietowe jak nic............
Po zmianie wydechu wydaje mi się, że mój "Osiołek" dostał trochę więcej mocy, a raczej odczuwalnie więcej :-). Podładuję go jeszcze jakąś nową "mapką" i będzie idealnie :-)

: śr paź 09, 2013
autor: Sławek
Panowie i ja będę musiał zainteresować się tematem. :D

: śr paź 09, 2013
autor: franc1213
DYNOJET POWERCOMMANDER V
KURYAKYN CORSAIR
VANCE & HINES POWERSHOTS

Za takie cos w szwecji chca jakies 10 tys. oczywiscie z montazem .

: śr paź 09, 2013
autor: Grześ
W Polsce PC 1500,CA 1200,V&H2700
5400+mont. U nas taniej!!! :D