Problem w VN 2000
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Problem w VN 2000
Zauważyłem problem w VN 2000 z wtyczkami od regulatorów prądu . Mianowicie przed rozpoczęciem sezonu rozłączyłem przeczyściłem i zabezpieczyłem WD-40 , po sezonie po rozłączeniu zauważyłem zaśniedziałe wtyki, w internecie poszperałem i widziałem wszystkie używane wiązki z tymi gniazdami z zaśniedziałymi wtykami . Wniosek z tego taki że mimo hermetycznych gniazd wilgoc się tam dostaje.Dlatego proponuję właścicielom tych maszyn 2 razy w sezonie tam zaglądac i je zabezpieczać
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Nie masz racji , WD wyparowuje i robi się chroniąca powłoka wypiera wode a w zastosowaniu na puszce pisze że jest przeznaczony do elektrykiLacik pisze:Darek na 99% masz problem bo właśnie użyleś WD40 do elektryki. Do takiego zastosowania sa różnego rodzaju spraye do elektroniki, izopropanol itd. WD40 jest dobry do smarowania skrzypiących zawiasów w drzwiach.
-
- Posty: 3161
- Rejestracja: sob cze 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
- VROC: 32428
Darek, są zdecydowanie lepsze środki do czyszczenia i zabezpieczania styków elektrycznych, niż WD-40.
Najczęściej noszą nazwę : contact cleaner.
Niestety, nie wszystkie zabezpieczają styki, tyko pomagają je oczyścić.
Wydaje mi się, że powinieneś zastosować coś lepszego.
Najczęściej noszą nazwę : contact cleaner.
Niestety, nie wszystkie zabezpieczają styki, tyko pomagają je oczyścić.
Wydaje mi się, że powinieneś zastosować coś lepszego.
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz
Za mną tylko kurz
- Lacik
- Posty: 2139
- Rejestracja: wt sie 10, 2010
- Miejscowość: Sosnowiec
- Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
- VROC: 33363
chroniąca powłoka która powoduję że prąd nie przepływa tak jak powinien. Przeciez na twoich wtyczkach to nie jest zaśniedzenie. WD służy do przesmarowania połączeń ruchowych w domuidoroweru, bo to do przemysłu się nie nadaje nawet.
Po to używa się contaktspray izopropanoli itd, żeby połączenie elektryczne było jak najlepsze.
Jak będziesz psikał WD40 to będziesz co roku wymieniał wtyczki.
Zresztą poczytaj na necie, czy ktoś radzi używać WD40 do elektryki.
Contakt S i Contact U i nic więcej nie potrzeba.
Po to używa się contaktspray izopropanoli itd, żeby połączenie elektryczne było jak najlepsze.
Jak będziesz psikał WD40 to będziesz co roku wymieniał wtyczki.
Zresztą poczytaj na necie, czy ktoś radzi używać WD40 do elektryki.
Contakt S i Contact U i nic więcej nie potrzeba.
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Lacik pisze:WD40 jest dobry do smarowania skrzypiących zawiasów w drzwiach.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
To ja poproszę takiHubas pisze:A ja wszystko co ele. konserwuje Contact Spray Renault i jak dotychczas wszystko bangla
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
Jak kiedyś chodziłem do szkoły dla mechaniorów to nas uczyli że styki konserwujemy wazeliną techniczną . Do mnie żadne tam huje muje spreje nie przemawiają.
Wszystko co jest w sprayu musi zawierać rozpuszczalnik a więc odtłuszczacz a to co odparuje to warstewka zero zero nic. Oczyścić mechanicznie i nasmarować pędzelkiem wazeliną techniczną i zapomnisz o problemie na cały sezon Wiem że ze starych rzeczy dobre są tylko wino i skrzypce ale praktyka wielu lat mówi jak dbasz tak masz a wazelina to tylko tłuszcz który zapobiega zawilgoceniu i utlenianiu czyli con takt spray bez tego co szkodzi.
Wszystko co jest w sprayu musi zawierać rozpuszczalnik a więc odtłuszczacz a to co odparuje to warstewka zero zero nic. Oczyścić mechanicznie i nasmarować pędzelkiem wazeliną techniczną i zapomnisz o problemie na cały sezon Wiem że ze starych rzeczy dobre są tylko wino i skrzypce ale praktyka wielu lat mówi jak dbasz tak masz a wazelina to tylko tłuszcz który zapobiega zawilgoceniu i utlenianiu czyli con takt spray bez tego co szkodzi.
--
-
- Posty: 3161
- Rejestracja: sob cze 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
- VROC: 32428
To ciekawa jest teoria, ale czasami warto zrewidować swoje poglądy na pewne sprawy i
dać podziałać nowym technologiom.
Jednocześnie zgadzam się z tym, że motoryzacja w obecnym wykonaniu odbiega jakościowo od starszych tematów.
Z tym Renaultem, no to już jest przesada.
Pozdrawiam kolegów z WS.
dać podziałać nowym technologiom.
Jednocześnie zgadzam się z tym, że motoryzacja w obecnym wykonaniu odbiega jakościowo od starszych tematów.
Z tym Renaultem, no to już jest przesada.
Pozdrawiam kolegów z WS.
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz
Za mną tylko kurz
- Lecho
- Posty: 4598
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN1600 Classic
- VROC: 32224
A ja mam właśnie taką wazelinę w sprayu.Limet pisze:Jak kiedyś chodziłem do szkoły dla mechaniorów to nas uczyli że styki konserwujemy wazeliną techniczną . Do mnie żadne tam huje muje spreje nie przemawiają.
Wszystko co jest w sprayu musi zawierać rozpuszczalnik a więc odtłuszczacz a to co odparuje to warstewka zero zero nic.
I cały misterny plan ......
Chyba nawet mam takie drzwiLacik pisze:WD40 jest dobry do smarowania skrzypiących zawiasów w drzwiach.