Trafiłem w sieci na filmik TVN Turbo prezentujący test działania dodatku do oleju "Ceramizer" na Polonezie ...oglądałem to z lekkim przymrużeniem oka ale wszedłem na stronę producenta i okazuje się, że mają sporo różnych specyfików i ponoć wyrobioną "renomę" na rynku. W zarysie produkt ma powodować zmniejszenie tarcia części metalowych w silniku.
A teraz odnośnie moto...
Jest też dodatek do oleju dla silników motocyklowych czterosuwowych.
Opis zasad działania:
http://www.ceramizer.pl/content/view/29/41/
Zasady stosowania dla motocykli:
http://www.ceramizer.pl/content/view/172
Jakie macie opinie na ten temat? Interesuje mnie podejście wyłącznie merytoryczne, a nie cos w stylu "fajne, może wleję" albo "a feee, nigdy bym nie wlał coś co nie jest motulem albo castrolem, ale w sumie na mechanice sie nie znam"
Acha...jeszcze w uwagach jest coś takiego:
1. Nie zaleca się stosowania ceramizera w przypadku konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy około 5% konstrukcji silników.
2. W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są niemetalowe lub na przemian metalowe-niemetalowe wówczas można stosować ceramizer. Ten przypadek dotyczy około 95% konstrukcji silników.
No to jak to jest z tymi naszymi sprzęgłami w VNach?
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości