Strona 1 z 5

VN 2000 "wali" się w zakretach.

: ndz paź 03, 2010
autor: Baudolino
Jak w temacie, mam wrazenie że w zakretach motocykl chce sam "zaciskać" kąt skretu. Co może być tego przyczyną, a może to normalne w Vn 2000 ??

Pozdrawiam

: ndz paź 03, 2010
autor: Lecho
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pewnie nadsterowność
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: ndz paź 03, 2010
autor: Baudolino
Lecho69 pisze::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pewnie nadsterowność
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Niewątpliwie :mrgreen:

Pozdrawiam

: ndz paź 03, 2010
autor: Lecho
Jak się bawię w ciasne ósemki to mój też się wali, tylko, że ja jak się nogą odbiję to motek się prostuje, ale jak bym miał odbić 100kg więcej to bym się pewnie wyprostował pod nim.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: ndz paź 03, 2010
autor: Baudolino
Własnie tu jest problem. Ósemki przy których on się chce kłaść wcale nie są małe, przynajmniej dwa razy większe od egzaminacyjnej.

Pozdrawiam

: ndz paź 03, 2010
autor: Abrams
Zasadniczo jak się wali na zakrętach to:
1. ciśnienie w oponach
2. luz na lagach
3. krzywe lagi

Druga sprawa że vn2000 podobno ma taką tendecję...

: ndz paź 03, 2010
autor: Baudolino
Abramsm1a1 pisze:2. luz na lagach
Da się go wyaliminować ??
Abramsm1a1 pisze:3. krzywe lagi
Da się to wyprostować ??


Pozdrawiam

: ndz paź 03, 2010
autor: Abrams
Baudolino pisze:
Abramsm1a1 pisze:2. luz na lagach
Da się go wyaliminować ??
Abramsm1a1 pisze:3. krzywe lagi
Da się to wyprostować ??


Pozdrawiam
A co jakąś wywrotkę zaliczyłeś czy tak miałeś od początku ??

a 2 źle napisałem myślałem o luzie na łożysku główki ramy to można wyeliminować skręcając ciut bardziej lub wymieniając łożyska w główce ramy

: ndz paź 03, 2010
autor: mrblack
Siemka.

Hej, też bym się nastawił do wymiany łożysk w główce ramy .....

U mnie też się kroi taka robota koszt 120 zyli za łożyska - robota darmowa bo swoja :P

Pozdrówki !!!

: pn paź 04, 2010
autor: Baudolino
Wywrotki miałem dwie, w tym jedna dość przykra, ale "walił się jeszcze brzed glebami.
Dzięki za odpowiedzi. Wyglada na to że przed zimą trzeba się przywitać z mechesem.

Pozdrawiam

: pn paź 04, 2010
autor: kawa 2000
Ten typ tak ma , że przy małych prędkościach i w ciasnych zakrętach chce się połozyć. Co do łozysk w główce ramy to zbyt duży luz "słychać" na nierównościach. Jeżeli nie ma oporów przy kreceniu kierą to łozyska zostawiłbym w spokoju. Jedna ingerencja w mechanikę mniej

: pn paź 04, 2010
autor: Baudolino
Kurka... Nie wiem czy ma opory, to mój pierwszy motocykl więc doświadczenie raczej zerowe.
Jest tak że jadąc muszę się kontrolować jak kelner z pełną tacą piwa przeciskający się na zatłoczonej sali. Inaczej. Jeśli wyjadę na prostą to jest ok, natomiast zakrety (te miejskie) to ciągła walka.

Pozdrawiam

: pn paź 04, 2010
autor: kawa 2000
Najlepiej spotkać się z kimś z podobnym moto i organoleptycznie porównać . Nie ma nikogo takiego w okolicy?

: pn paź 04, 2010
autor: Abrams
Baudolino pisze:Kurka... Nie wiem czy ma opory, to mój pierwszy motocykl więc doświadczenie raczej zerowe.
Jest tak że jadąc muszę się kontrolować jak kelner z pełną tacą piwa przeciskający się na zatłoczonej sali. Inaczej. Jeśli wyjadę na prostą to jest ok, natomiast zakrety (te miejskie) to ciągła walka.

Pozdrawiam
Jak masz podnośnik podnieś moto i zobacz jak się skręca, jeśli nie a dasz sam radę przechyl moto na siebie na stopce i wtedy zobaczysz...

: pn paź 04, 2010
autor: Baudolino
kawa 2000 pisze:Najlepiej spotkać się z kimś z podobnym moto i organoleptycznie porównać . Nie ma nikogo takiego w okolicy?
Tak by było najlepiej ale nistety nic nie wiem o 2000 w okolicy :(
Abramsm1a1 pisze: jeśli nie a dasz sam radę przechyl moto na siebie na stopce i wtedy zobaczysz...

Na stopce ?? Tej co sie na niej motocykl zostawia i idzie do domu ?? Przecież jak to się złamie, a te 370kg na mnie jebną to kto mnie pozbiera ?? Myślisz że to się nie połamie ??

Pozdrawiam

: pn paź 04, 2010
autor: Abrams
Baudolino pisze:
kawa 2000 pisze:Najlepiej spotkać się z kimś z podobnym moto i organoleptycznie porównać . Nie ma nikogo takiego w okolicy?
Tak by było najlepiej ale nistety nic nie wiem o 2000 w okolicy :(
Abramsm1a1 pisze: jeśli nie a dasz sam radę przechyl moto na siebie na stopce i wtedy zobaczysz...

Na stopce ?? Tej co sie na niej motocykl zostawia i idzie do domu ?? Przecież jak to się złamie, a te 370kg na mnie jebną to kto mnie pozbiera ?? Myślisz że to się nie połamie ??

Pozdrawiam
Ja swoją 800 tak kładę ale faktem jest ponad 120 kg więcej na stopce.
To chodzi żeby lekko odciążyć koło tak aby minimalnie było w powietrzu...
Jak się boisz to może podnieś w jakikolwiek sposób przód i sprawdź.

: pn paź 04, 2010
autor: Baudolino
Może pomyślę coś z podnośnikiem do auta.

Pozdrawiam

: pn paź 04, 2010
autor: Abrams
Baudolino pisze:Może pomyślę coś z podnośnikiem do auta.

Pozdrawiam
Jak masz jaką żabę zobacz na klocku może dasz radę
Ja kupiłem coś takiego
Podnoszę moto na całą zimę i do wszelkich spraw serwisowych

Podnośnik

: pn paź 04, 2010
autor: Lecho
Abramsm1a1 pisze:Jak masz jaką żabę zobacz na klocku może dasz radę
Ja kupiłem coś takiego
Podnoszę moto na całą zimę i do wszelkich spraw serwisowych

Podnośnik
680kg :?:
:idea: Abrams, to weź i mój na zimę, spokojnie oba się w udźwigu zmieszczą.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: pn paź 04, 2010
autor: Baudolino
Abramsm1a1 pisze:Ja kupiłem coś takiego
O widzisz !!! Fajne to to, a i cena nie jest przerażająca. Wielkie dzieki. :)

Pozdrawiam