Kawasaki LTD 450 - blokada mocy

gracymon
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 21, 2012
Miejscowość: Łańcut
Motocykl: LTD 450
VROC: 0

Kawasaki LTD 450 - blokada mocy

Post autor: gracymon » sob kwie 14, 2012

Witam znowu :D,
Dzisiaj w temacie opisuję mój "kolejny" problem jakim jest blokada mocy, mianowicie v max jaki wykręciłem to 130km/h na równej drodze z głową na baku. Innym czynnikiem jest:
motor fajnie brzmi do około 5 tys obrotów, przy 6 tys słychać jakieś dziwne dźwięki z silnika i nie ma już przyjemnego brzmienia z rur wydechowych, dziwne dźwięki zanikają przy około 8,5 tys obrotów i wtedy słychać ewidentny dźwięk zdławionego motoru. Wczoraj wracając z Pienin lepiej wyprzedzało mi się jadąc około 60km/h gdyż motor lepiej rwał.
Gdzie mogą być takie blokady?
Poza tym mam jeszcze jeden problem, wczoraj jadąc w Pieniny motor strasznie się grzał (płyn chłodniczy w pewnym momencie się zagotował i wylał (na szczęście nie cały) na środku skrzyżowania w Nowym Sączu, dobrze, że od razu to zauważyłem, wyłączyłem moto i na chodnik :P, później zauważyłem, że wiatrak się nie kręci, na szczęście w trasie powietrze schładzało go. I ostatnim problemem jest linka sprzęgła, czy też sprzęgło, poprostu wygląda to tak, że linka jakgdyby się naciągneła i strasznie ciężko było mi wcisnąć sprzęgło, ale jest nowa i przejechałem na niej 500km :O.

gracymon
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 21, 2012
Miejscowość: Łańcut
Motocykl: LTD 450
VROC: 0

Post autor: gracymon » sob kwie 14, 2012


Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » sob kwie 14, 2012

Blokada założona jest na gaźnikach, nie działający wentylator to uszkodzony czujnik lub brak masy na chłodnicy, miałem ten sam problem z nową linką wystarczyło wpuścić 10 ml oleju maszynowego lub transformatorowego do pancerza.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

gracymon
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 21, 2012
Miejscowość: Łańcut
Motocykl: LTD 450
VROC: 0

Post autor: gracymon » sob kwie 14, 2012

A ciężko zdjąć taką blokadę? i jak ten wentylator naprawić? jeżeli robiłeś którąś z tych rzeczy to opisz proszę :)

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » ndz kwie 15, 2012

gracymon pisze:http://www.youtube.com/watch?v=KRJArS5u ... e=youtu.be


Link jak motocykl brzmi
:)
""This video is unavailable
Ten film wideo jest prywatny.
Przepraszamy za usterki.""
Nic nie widać na filmie, musisz udostępnić publicznie to wideo jak ma ktoś to obejrzeć
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

gracymon
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 21, 2012
Miejscowość: Łańcut
Motocykl: LTD 450
VROC: 0

Post autor: gracymon » ndz kwie 15, 2012

Już zmieniłem

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » ndz kwie 15, 2012

Jaką masz podaną moc w dowodzie rejestracyjnym? (okienko p.2)
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

gracymon
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 21, 2012
Miejscowość: Łańcut
Motocykl: LTD 450
VROC: 0

Post autor: gracymon » ndz kwie 15, 2012

20kw :P

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » ndz kwie 15, 2012

Szukaj gaźników od odblokowanej wersji, albo od kawasaki GPZ 500/EN500, (było już o tym na forum) tylko z tego co się orientuje są wersje z podciśnieniem i bez i nie wiem czy da się je montować na przemian.
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Riczard
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki LTD 454 '86r.
VROC: 0

Post autor: Riczard » ndz kwie 15, 2012

gracymon pisze:A ciężko zdjąć taką blokadę? i jak ten wentylator naprawić? jeżeli robiłeś którąś z tych rzeczy to opisz proszę :)

sprawdz czujnik temperatur, wkręcany jest od dołu chłodnicy. Prawdopodobnie urwał sie kabelek i przez to nie załącza wentylatora. Można ten kabel przylutowac do tego czujnika i bedzie działać jak powinien.

gracymon
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 21, 2012
Miejscowość: Łańcut
Motocykl: LTD 450
VROC: 0

Post autor: gracymon » ndz kwie 15, 2012

Znalazłem taki cieniutki przewód odacy do chłodnicy, ruszyłem nim 2 razy i został mi w ręce xD, także chyba wiem czego nie działa, ale pojawił się nowy problem, zmieniłem oponę na Metzeler 77 dętkową, ale założoną mam bez dętki, wchodzę dzisiaj do garażu a tu powietrze uciekło, dodam, że na oponie przejechałem 500km, po powrocie z Pienin nie mam powietrze, czyżbym przebił, jak napompuje jest OK, ale po nocy już nie. Jeszcze na filmiku nie wiem czy to słychać ale jak daje gazu to między 5tys obrotów a 7tys. obrotów motocykl strasznie dzwoni, a później słychać juz tą ewidentnie zablokowaną moc...

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » ndz kwie 15, 2012

Jeżeli założyłeś dętkowa bez dętki to nie powinno chyba dziwić ze powietrze ucieka , dziwi mnie raczej ze przejechałeś 500km....
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

gracymon
Posty: 22
Rejestracja: śr mar 21, 2012
Miejscowość: Łańcut
Motocykl: LTD 450
VROC: 0

Post autor: gracymon » ndz kwie 15, 2012

Wcześniej miałem Dunlopa Qualfiera k425 dętkowego i pokonałem na nim 10 tys km bez dętki.
Opona dętkowa od bezdętkowej różni się tym, że bezdętkowa posiada więcej drutów i razie przebicia powietrze ma tak szybko nie uciec.

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » ndz kwie 15, 2012

Przyznam że jestem zdziwiony , nigdy nie słyszałem żeby na dętkowej jeździć bez dętki. :oops:
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » ndz kwie 15, 2012

Nic dodać nic ująć problem związany z odblokowaniem opisał orzech, nie pracujący wentylator sam znalazłeś przyczynę. ;) ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą