Jak zdemonotować koło magnesowe w EN500??
Ostatnimi dniami miałem coś podobnego tylko z lewym cylindrem Powymieniałem co mogłem i nic aż w pewnym momęcie zauważyłem że paliwo wycieka z obudowy filtra powietrza. Okazało się że gaźnik leje ile chce i kiedy chce, prawdopodobnie zawiesił się pływak Postukałem młotaczkiem gumowym w gażnik tylko nie za mocno i pomogło motor pracuje równo i śmiga jak wcześniej. Sprawdz świece bo gdy przestawał pracować dobrze to była cała zalana. Powodzenia.
Janusz
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob mar 09, 2013
- Miejscowość: Wieliczka
- Motocykl: Kawasaki Vulcan EN500
- VROC: 0
Dzięki za porady,ale to wszystko już zrobiłem i nic.Oddałem motocykl do warsztatu.Panowie zadzwonili na drugi dzień,że gotowe.Przy odbiorze powiedzieli że było coś z zasilaniem.Odpaliłem silnik ,ładnie równo bulgota.Wszyscy zadowoleni dodałem gazu,wszedł na obroty i nagle pracuje jeden cylinder po chwili strzał z rury prawej i znowu ładnie równo warczy.Motorek nadal w warsztacie mechanicy szukają teraz wysłali moduł zapłonu do sprawdzenia,Czuję,że w tym roku chyba nie pojeżdżę.Napiszę jak będzie coś nowego.Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych...
Jak się skończyła ta historia ? Co było przyczyną, jeśli można spytać ?
W jednej z moich maszyn jest podobny objaw braku iskry i pojawia się zawsze przy całkowitym rozgrzaniu silnika .. po jakimś czasie przerywa , słabnie i mimo tego, że wentylator się załącza kiedy potrzeba i czerwona lampka gaśnie, to jednak silnik przestaje pracować żeby nie wiem jak dawkować gaz albo nie dawkować wcale.
KAble, świece, cewki, akum. -wymienione. Prąd ładowania ok. Słychać jakby grzechotanie albo metaliczne dzwonienie z okolic silnika, ale niedawno był olej zmieniany, miska demontowana i żadne syfy czy opiłki nie wyleciały [ tylko żywica ]
ZAGADKA.
W jednej z moich maszyn jest podobny objaw braku iskry i pojawia się zawsze przy całkowitym rozgrzaniu silnika .. po jakimś czasie przerywa , słabnie i mimo tego, że wentylator się załącza kiedy potrzeba i czerwona lampka gaśnie, to jednak silnik przestaje pracować żeby nie wiem jak dawkować gaz albo nie dawkować wcale.
KAble, świece, cewki, akum. -wymienione. Prąd ładowania ok. Słychać jakby grzechotanie albo metaliczne dzwonienie z okolic silnika, ale niedawno był olej zmieniany, miska demontowana i żadne syfy czy opiłki nie wyleciały [ tylko żywica ]
ZAGADKA.
pozdrawiam,
"nie wchodząc do wody - nie nauczysz się pływać"
"nie wchodząc do wody - nie nauczysz się pływać"
Hej.
Nie rozumiem czegoś w twojej wypowiedzi.
Mianowicie:
"słabnie i mimo tego, że wentylator się załącza kiedy potrzeba i czerwona lampka gaśnie, to jednak silnik przestaje pracować żeby nie wiem jak dawkować gaz albo nie dawkować wcale."
Ja to rozumiem tak. Pali się czerwona kontrolka, jak wentylator załączy się to kontrolka gaśnie.
EEEEE dobrze rozumiem?
Nie rozumiem czegoś w twojej wypowiedzi.
Mianowicie:
"słabnie i mimo tego, że wentylator się załącza kiedy potrzeba i czerwona lampka gaśnie, to jednak silnik przestaje pracować żeby nie wiem jak dawkować gaz albo nie dawkować wcale."
Ja to rozumiem tak. Pali się czerwona kontrolka, jak wentylator załączy się to kontrolka gaśnie.
EEEEE dobrze rozumiem?
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości