LTD 454 Pas napędowy

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

LTD 454 Pas napędowy

Post autor: ScOOti » śr wrz 04, 2013

Witam,

I stało się. Pas napędowy do wymiany :rant:

Liczyłem zęby i wychodzi mi 132
szerokosc 40
Teoretycznie pasuje:
http://allegro.pl/pas-napedowy-132-zeby ... 30017.html
Ale to jest to do Suzuki Savage.

A mój powinien być:
136 zębów.
http://allegro.pl/pas-napedowy-136-zebo ... 30007.html

Proszę o radę jaki pasek kopić :) jeszcze dla pewności pójdę po raz 3 przeliczyć zęby. :hah:

Oryginalny 1500 zł. Toż to 1/3 motocykla :)


Pozdrawiam
Tomek

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » pt wrz 06, 2013

Więc nie wiem jak to liczyłem ale pasek jest 128 zębów szerokość 40mm.


Szukając znalazłem informacje, że pasuje także pasek 127 zębów.

Znalazłem pas:

http://www.ebmia.pl/zebaty-177814m40-z127-p-4742.html

lub

http://allegro.pl/pas-napedowy-127-zebo ... 35460.html

Co myślicie o tym?

Ja jestem bardziej skłonny do pasów do automatyki niż nie wiadomego pochodzenia.

prześladofca
Posty: 28
Rejestracja: ndz kwie 21, 2013
Miejscowość: kujawy i pomorze - 9 wzgórz
Motocykl: Była Menda EN500 jest VN800 Menda 2
VROC: 35927

Post autor: prześladofca » pt wrz 06, 2013

Ja kupiłem pas od tego gościa
http://allegro.pl/buell-xb12-xb9-1125-x ... 25517.html

Napisałem o co chodzi i za dwa dni miałem pas w domu . Co prawda kupiłem pas do en500 ale koleś może załawić i inne . Sprzedał mi pas firmy Megadyne z Bydgoszczy . Zero zastrzeżeń zarówno do kolesia jak i pasa .

Pas który nabyłem tez ma o jeden ząb mniej .

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » sob wrz 07, 2013

W V-moto, oryginalny pas 1340 zł 128T
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Riczard
Posty: 21
Rejestracja: śr wrz 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Kawasaki LTD 454 '86r.
VROC: 0

Post autor: Riczard » pn wrz 09, 2013

ScOOti pisze:Więc nie wiem jak to liczyłem ale pasek jest 128 zębów szerokość 40mm.


Szukając znalazłem informacje, że pasuje także pasek 127 zębów.

Znalazłem pas:

http://www.ebmia.pl/zebaty-177814m40-z127-p-4742.html

lub

http://allegro.pl/pas-napedowy-127-zebo ... 35460.html

Co myślicie o tym?

Ja jestem bardziej skłonny do pasów do automatyki niż nie wiadomego pochodzenia.
Tez kupiłem z Allegro za ok 300-400zł pas 127 zebów - też pasuje. Pas nie wytrzymał u mnie nawet 2 tyś kilometrów. Zaczął powoli gubić zęby.

Tak to u mnie wyglądało

Obrazek
Obrazek


Drugi pas kupiłem tu http://sklep.mad-riders.com/Pas_napedow ... 2-876.html Ma on 128 zebów jest nieco węższy ale nie przeszkadza to w eksploatacji i zapłaciłem za całość 684.65 zł. szczerze polecam ten pas.

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt wrz 10, 2013

Riczard, ten z alledrogo musiał być jakiś zleżały i stary ponieważ kumpel kupił używany pas do VN2000, pas pochodził z rozbitego VN`a z przebiegiem 30 tys km i z 2008 roku i do tej pory nic się nie dzieje mimo że przejechał na nim już jakieś 10 tys km.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » wt wrz 10, 2013

Witam,

Ja wczoraj kupilem pasek niby francuski 127 zebow i szerokosc 40mm. Facet zarzeka się, że jakość porównywalna do oryginału. Ciekawe jak to będzie się miało do rzeczywistości.

Dziś zamontuje i licze, że będzie ok.

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » śr wrz 11, 2013

Ok pas zamontowany. Ale cóż było by zbyt pięknie.

Przy przykręcaniu nakrętki od amora urwała się szpilka :rant: :mad: :rant:

Ja pier**** czy ja zawsze muszę mieć pod górkę? Będę musiał wyciąć szpilkę i przewiercić tak aby wsadzić taką samą śrubę.

Jak dobrze pójdzie to jutro naprawie i w weekend nawinę parę km :) :pedzi:

Pozdrawiam
Tomek

PS: Kondrat jednak jestem pechowcem :hihi:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » czw wrz 12, 2013

Tomek po prostu masz za dużo siły w rączkach. ;) ;) ;) ;) Nie martw się zdarza się najlepszym w końcu nie jest to motocykl nówka sztuka dasz radę.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » sob wrz 14, 2013

To nie pech lecz energia Cię rozpiera ;) :)
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » pn wrz 16, 2013

Ok zrobione. Nawet jeździ :pada:
:hah:

Dziś w strugach deszczu do pracy i git :) A po pracy czeka mnie dłuższa droga więc będzie test pasa.

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » pn wrz 16, 2013

Hmmm po przejechaniu ok 200km zaczelo cos stukac w okolicach "zębatki" zdawczej (ta przy silniku).
Chyba łożysko.

Naprężenie pasa hmm prawie można go wygiąć o 90 stopni. Może za mocno?

Ale chyba będę tym jeździć do końca sezonu bo już nie chce robić przestojów :antlers:

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » pn wrz 16, 2013

90 stopni to "z lekka" moim zdaniem za luźny, może przeskakuje ci na zębatce - oglądnij dokładnie pas - w moim otatnim ENie miałem tak naprężony, że ugięcie na 1,5 cm było trudne był za mocno naciągnięty

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » pn wrz 16, 2013

Po podniesieniu na centralnym kręcąc kołem pojawiają się takie lekkie stuki głuche. Jak lekko przekręciłem kołem po usłyszeniu stuku cofnąłem koło ponownie było słychać do przodu znowu. Więc sądzę, że łożysko. Bo co innego? Pas oglądałem i jest ok nie brakuje zębów.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą