Jak mocowane są stelaże sakw w LTD 454

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Jak mocowane są stelaże sakw w LTD 454

Post autor: Groncześ » czw wrz 26, 2013

Witam wszystkich. Kupiłem sakwy boczne do Kawki. Muszę dorobić stelaże, żeby sakwy nie wisiały jak pranie na sznurku. Nie wiem jak te stelaże są przykręcane, a raczej do czego.
Mogą dorobić uchwyty z płaskowników i wsunąć między ramę i listwę oparcia, albo dorobić tuleje i dać dłuższe śruby mocujące ramę oparcia do ramy. Moim zdaniem płaskowniki można lepiej ukryć i stelaża wcale nie będzie widać. Jest to również łatwiejsze do wykonania. Jeśli ktoś miał albo ma stelaż przy LTD proszę o wskazówki. Mile widziane zdjęcie :pada:
Pozdrawiam.
Wolność ma zapach beznzyny

Awatar użytkownika
Ozzy
Posty: 113
Rejestracja: wt sty 29, 2013
Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
VROC: 0

Post autor: Ozzy » czw wrz 26, 2013

Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » czw wrz 26, 2013

miałem w EN-ie samoróbki, małe tulejki i dospawane pręty gładkie odpowiednio wyprofilowane, pomalowane na czarno. Mocowane na dłuższe śruby przy tylnym błotniku. Te za 240 zł wyglądają ładnie i mają podparcie. Zależy jakie masz sakwy, czy sztywne, czy nie żeby nie wisiały jak flaki po bokach.

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: Groncześ » czw paź 03, 2013

Napisałem do nich w sprawie stelaży, ale z odpowiedzi wynika, żebym sobie szukał przez Czerwony Krzyż części do mojego sprzęta.
Wolność ma zapach beznzyny

Awatar użytkownika
Arti 500
Posty: 73
Rejestracja: pt kwie 04, 2014
Miejscowość: Będzin
Motocykl: Kawasaki 454
VROC: 0

Post autor: Arti 500 » wt gru 02, 2014

Temat zeszłoroczny ale może komuś się przyda.
Ostatnio miałem ten sam problem - nie osiągalne, więc wykonałem je sam podobnie jak kolega Pawełek.
Pręty stalowe fi 6mm odpowiednio wyprofilowane, odsadzone od motonga co by nie tarły o amorki. Na końcach dospawałem małe płaskowniki pod śruby fi 8mm, wszystko pomalowane na czarny połysk i nawet ich nie widać z pod sakiew.
Jak coś mogę podesłać chętnym fotki.
Dwa zegary, dwa kółka a droga przed nami !!

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » sob gru 06, 2014

stelaża nie widać i czarny kolor praktyczny. Oczywiście chromowane ładnie się prezentują ale mieć sakwy a ich nie mieć to jest różnica(za cenę stelaży można kupić sakwy). Ja swoje zdjąłem, żeby doczyścić moto i na zimę, żeby nie leżały na mrozach w garażu, natłuściłem. Bez sakiewek trudno gdziekolwiek jechać i wszędzie wozić trzeba plecaczek na najmniejsze zakupy. To nie rower, żeby zaczepić u kierownicy reklamówkę ;)

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » pn gru 22, 2014

Heh,

Ja tez chciałem sobie w zimę pospawać stelaż.
Koncepcja był pręt 6-8 powyginany odpowiednio. Mocowanie śrub to tulejki i dłuższe śruby.

Ale plan poszedł się je....
Okradli mi garaż i migomat z całym sprzętem poszedł w siną dal.

adi76
Posty: 20
Rejestracja: sob gru 27, 2014
Miejscowość: wiecbork
Motocykl: kawasaki 454 ltd
VROC: 0

Post autor: adi76 » ndz gru 28, 2014

Witam mam takie stelaże przy swojej kawie 454 ltd mogłbym przesłac zdjecia na e-maila jak bys podał może łatwiej będzie zrobić coś samemu .Pozdrawiam i życze szczesliwego nowego roku :motorynka:

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: Groncześ » wt sty 06, 2015

Witam. W rezultacie sam zrobiłem, ale inaczej niż koledzy. Stelaże zostały wykonane bez spawania. Pręt zbrojeniowy fi 8 został powyginany na gorąco - wykorbiony - w odpowiednich miejscach, zaś końce zaklepane na gorąco i wywiercone otwory pod śruby. Z jednej strony stelaż został przykręcony razem z kierunkowskazem przy użyciu tulejki dystansowej, z drugiej strony pod śrubę mocującą stelaż oparcia do ramy. Kolor czarny. Sakwy mam sztywne. Całość zaliczyła próbę :ok: W sezonie zaliczyłem Dolny Śląsk i Pragę. Nic się nie urwało ani nie wygięło :) .
Wolność ma zapach beznzyny

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą