EN 500 predkosc maksymalna

Jacek660
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 15, 2011
Miejscowość: Kobylany
Motocykl: En 500 a
VROC: 0

EN 500 predkosc maksymalna

Post autor: Jacek660 » wt cze 28, 2011

u mnie na zegarze wskazowka doszla do 165 i byc moze dalej by szla ale zwiewalo mnie juz z siedzenia. jaka wam udalo sie osiagnac predkosc?

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt cze 28, 2011

:mrgreen: Ryzykant z ciebie :ok: mój VN 900 wyciąga równe 160 :antlers:

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » wt cze 28, 2011

z szybą jeszcze było 170
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » wt cze 28, 2011

mój EN450 (europejska wersja 50KM) 170+... z plecaczkiem, w sumie to przez przypadek jak goniłem grupę na A4, sam nigdy nie testowałem, wydawało mi się że jeszcze trochę obrotów było :)
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » wt cze 28, 2011

Nigdy nie próbowałem swojego EN-a rozpędzić do takich prędkości bo to chyba nie o to chodzi żeby takim motocyklem jeździć z takimi prędkościami :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Najszybciej jechałem chyba ze 120km/h może ciut szybciej ale to przy jakimś wyprzedzaniu.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » śr cze 29, 2011

Ja swojego załadowanego bujnąłem do 162 km/h ale komfort jazdy to tak max 130 km/h :mrgreen:
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » śr cze 29, 2011

Dla mnie komfortowa jazda to jest 110, 6 bieg, niskie obroty, teraz bez szyby przyzwyczaiłem się trzymać kierownicy :D . A czy pójdzie więccej niż jechałem to może tak bo tyle i wskoczyło jak się doraźnie rozpędziłem....ale konczyl się parking więc trzeba bylo zwallniać :P
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Jacek660
Posty: 9
Rejestracja: śr cze 15, 2011
Miejscowość: Kobylany
Motocykl: En 500 a
VROC: 0

Post autor: Jacek660 » śr cze 29, 2011

Wg mnie najprzyjemniej sie jezdzi do 120 km na godzine. rozwinalem taka predkosc gdy gonilem kawasaki zx6r. kumpel gdzies mi uciekl to ja za nim. zecz jasna nie mialem najmniejszych szans ale jednak podkusilo zeby sprawdzic ile poleci :mrgreen: malo kiedy przekraczam predkosc 120km/h bo poco. przeciez ten motocykl nie sluzy do tego. a tak swoja droga to scigalem sie kiedys z yamaha virago xv 535 z roku 96 i nie miala najmniejszych sznas :mrgrin:

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » śr cze 29, 2011

Jacek660 pisze:yamaha virago xv 535 z roku 96 i nie miala najmniejszych sznas
chyba nic w tej klasie nie ma szans, bo ten silnik mimo że zdławiony i tak jest chyba najsilniejszy
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
Mirko
Posty: 176
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011
Miejscowość: Łódź
Motocykl: EN 500B '94
VROC: 0

Post autor: Mirko » śr cze 29, 2011

Co tu gadać, "małe jest piękne" :ok:
Takie małe moto 50 kucyków to popycha że ho,ho :D

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » śr lip 13, 2011

Mój dziwnie się zachowuje, jadąc w sobotę do Lublina wyprzedzalismy osobówki, motor szedł 148 /h manetka do końca, jak popuszczałem manetkę to dostawał kopa i chciał rwać więcej ale nie próbowałem, dla mnie za szybko to było.
Pozdrawiam Leszek

VROC #33639

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » śr lip 13, 2011

Lech pisze:manetka do końca, jak popuszczałem manetkę to dostawał kopa i chciał rwać więcej
Mam to samo u siebie, gaźnik ostatnio regulowany, dziwne uczucie jak odpuszczasz i ciało reaguje odchyleniem bo spodziewa się hamowania silnikiem a tu dodatkowy kop i odchyla do tyłu. Coś pewnie jest nie tak, jakieś pomysły ?

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » pt lip 29, 2011

crazytomi pisze:
Lech pisze:manetka do końca, jak popuszczałem manetkę to dostawał kopa i chciał rwać więcej
Mam to samo u siebie, gaźnik ostatnio regulowany, dziwne uczucie jak odpuszczasz i ciało reaguje odchyleniem bo spodziewa się hamowania silnikiem a tu dodatkowy kop i odchyla do tyłu. Coś pewnie jest nie tak, jakieś pomysły ?
Dzisiaj spróbowałem, odpuściłem manetkę i poszedł 150/h.
Może gdybym miał jakieś extra nalepki na motocyklu to poszedłby więcej? :mrgreen: :mrgreen: (Ten tekst o młodym motocykliście, gdzie to było? Czytałem i teraz nie mogę znaleźć)
Pozdrawiam Leszek

VROC #33639

Awatar użytkownika
Pees
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2011
Miejscowość: Ruda Wielka
Motocykl: EN 500 '92 A2 (czyli naprawdę '91)
VROC: 0

Post autor: Pees » pt lip 29, 2011

Lech pisze: Może gdybym miał jakieś extra nalepki na motocyklu to poszedłby więcej? :mrgreen: :mrgreen: (Ten tekst o młodym motocykliście, gdzie to było? Czytałem i teraz nie mogę znaleźć)
Jest tutaj :http://vulcaneria.pl/viewtopic.php?p=48709#48709 :mrgreen:
Można na kanapie, lepiej na koźle ale zawsze najlepiej jest wierzchem

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » pn mar 12, 2012

Ja moim EN jechałem max 160, no może 162 ale jak odkręciłem manetke dalej to jeszcze szedł i niewiem ile by było ale już przy 160 to była walka a nie jazda a przyjemność konczy sie po 120-130km/h To ani nie sprzet ani pozycja za kierownicą by 200wyciągać ;) ale dobrze wiedzieć ze ma sie zapas mocy i w razie potrzeby to ani drag stary600 ani virago ani shadowy nie maja szans ;)
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Tommy
Posty: 2
Rejestracja: pn kwie 02, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Tommy » pn kwie 02, 2012

Ja gdzieś tak przy 130 to już się nieco dygałem (na razie małe doświadczenie, więc wolę nie szarżować) i chyba więcej nie wycisnąłem.

A tak w ogóle witam wszystkich na forum!

High five! :yeee:
Live free or die
in New Hempshire

Awatar użytkownika
Zmorex
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 10, 2014
Miejscowość: Ryglice
Motocykl: Kawasaki EN500
VROC: 0

Post autor: Zmorex » ndz lip 20, 2014

Dzień dobry. Przepraszam, że trochę odkopuje temat, ale dziś byłem na przejażdżce moją EN'ką i zaczęła mnie zastanawiać kwestia odpowiedniego doboru biegu do obecnej prędkości. Konkretniej, jadę sobie z kolegą i staram się utrzymywać stałą prędkość w okolicach 80 km/h. Jest to prędkość przy której wydaje mi się, że "żyłuję" piąty bieg więc raczej na prostych wrzucam szóstkę. W takim układzie jestem jednak bardzo daleki od podawanych przez kolegów prędkości maksymalnych. Jak jadę na szóstce 120 km/h to wydaje mi się, że wyciskam z silnika więcej niż na piątce przy 80 km/h. Czy jeżdżę na zbyt niskich obrotach?

Oczywiście mowa o EN 500 :) rocznik '94

Awatar użytkownika
Pees
Posty: 73
Rejestracja: pn mar 28, 2011
Miejscowość: Ruda Wielka
Motocykl: EN 500 '92 A2 (czyli naprawdę '91)
VROC: 0

Post autor: Pees » ndz lip 20, 2014

Tak, Jeździsz na zbyt niskich obrotach :ok:
Ja też tak jeżdżę, od zawsze :ok:
Generalnie jest tak, że nasze enki mają motorki wyprowadzone wprost ze sportowych. Bardzo lubią być wysoko kręcone. Ale ponieważ dostojnie, osiemdziesiątką na szóstce też dają radę, można i tak je traktować. są elastyczne i wybaczają. Nawet instrukcja serwisowa przewiduje inne świecie do jazdy "dostojnej".

Fajnie by było, gdyby ktoś jeżdżący po sportowemu i wyposażony w obrotomierz napisał przy jakich prędkościach zmienia biegi na wyższe. Zmorex pewnie jak ja nie ma obrotomierza a na słuch trudno to sobie ocenić.
Można na kanapie, lepiej na koźle ale zawsze najlepiej jest wierzchem

Awatar użytkownika
Zmorex
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 10, 2014
Miejscowość: Ryglice
Motocykl: Kawasaki EN500
VROC: 0

Post autor: Zmorex » pn lip 21, 2014

Jak będę w weekend w domu, to spróbuję troszkę bardziej "przycisnąć" :) Dziękuje, za potwierdzenie moich przypuszczeń :)

Awatar użytkownika
Zmorex
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 10, 2014
Miejscowość: Ryglice
Motocykl: Kawasaki EN500
VROC: 0

Post autor: Zmorex » ndz lip 27, 2014

Dzień dobry. W ten weekend pojeździłem trochę na mojej Kawie starając się nie zmieniać biegów zbyt szybko. Muszę przyznać, że przy wspomnianej wcześniej prędkości 80 km/h motorek wspaniale zachowuje się na czwórce. Obroty są oczywiście dość wysokie, ale myśląc w kategoriach silnika rzędowego chyba odpowiednie. Chyba czas na lekką zmianę stylu jazdy :) Jestem na etapie projektowania obrotomierza, gdy go zamontuje zrobię może zestawienie prędkość od obrotów dla poszczególnych biegów. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą