rozrusznik nie przenosi napędu

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » czw wrz 11, 2014

Didzejdir piszesz, ze tylko gora. Ale to dziwne. Jesli silnik zatarty to napewno dostaly panewki.

Jak mechanik chce polaczyc popsuty dol silnika ze sprawna glowica i karterami. Nie chce krakac ale cos czuje, ze wrocisz szybko z tym samym tematem. :rant:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » czw wrz 11, 2014

Kolega zapewne chce wziąć cylindry tłoki wał i górę silnika z GPZ a skrzynię zostawić z LTD a nie przekładać tylko głowicę ;) ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Didzejdir
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 11, 2014
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Didzejdir » czw wrz 11, 2014

Dokładnie tak - skrzynia i napęd zostają moje.
Co więcej, ten nowy silnik przychodzi wraz z jego oryginalnymi gaźnikami jednak.
pozdrawiam,

"nie wchodząc do wody - nie nauczysz się pływać"

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » czw wrz 11, 2014

Didzejdir pisze:Dokładnie tak - skrzynia i napęd zostają moje.
Co więcej, ten nowy silnik przychodzi wraz z jego oryginalnymi gaźnikami jednak.
Jeśli tak to fakt będzie 10 koni więcej ;) ;) ;)
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Didzejdir
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 11, 2014
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Didzejdir » czw wrz 11, 2014

Moja Pani także jest podjarana tą koncepcją :moto:
pozdrawiam,

"nie wchodząc do wody - nie nauczysz się pływać"

Awatar użytkownika
Didzejdir
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 11, 2014
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Didzejdir » ndz paź 05, 2014

Operacja się udała -= pacjent nie zmarł :antlers:

Silniczek EX500A zamontowany + nasze magneto, pokrywy (boczne oraz zaworów) + nasze kółko napędowe wewn.

Nowe świece, kable, fajki i już pierwsze 100 km zaliczone :yeee:
pozdrawiam,

"nie wchodząc do wody - nie nauczysz się pływać"

ScOOti
Posty: 81
Rejestracja: wt cze 25, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: LTD 454
VROC: 0

Post autor: ScOOti » pn paź 06, 2014

Gratuluje :)

Sprawdzałeś w tyn silniku jak wygląda ssak od oleju?

Zmień olej po ok 300 km. Wszystkie nieczystości z remontu wylejesz z olejem.

Pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
Didzejdir
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 11, 2014
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Didzejdir » pn paź 06, 2014

Jasne, że badaliśmy smok i ogólny stan. Było w nim dość czysto.
ok... spróbuję tak zrobić, ale w praktyce, to zmiana oleju za 300 km to będzie dopiero na wiosnę ;)

Dzięki wielkie Wam za pomoc :oki:
pozdrawiam,

"nie wchodząc do wody - nie nauczysz się pływać"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą