Wymiana blokady steru.

KowalSuw
Posty: 7
Rejestracja: czw mar 30, 2023
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: En 500A

Wymiana blokady steru.

Post autor: KowalSuw » śr kwie 05, 2023

Cześć
Ostatnio kupiłem moto EN500A i nie mam kluczyka do blokady steru. Czy ktoś coś takiego zmieniał? Zawsze to jakaś lekka blokada jak zostawiamy moto.

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Re: Wymiana blokady steru.

Post autor: ciecio » czw kwie 06, 2023

Wymieniałem w VN800
W necie masz sporo ofert.
Pierwsza z brzegu:
https://motogar.pl/sklep/czesci-kawasak ... sklep.html
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

KowalSuw
Posty: 7
Rejestracja: czw mar 30, 2023
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: En 500A

Re: Wymiana blokady steru.

Post autor: KowalSuw » czw kwie 06, 2023

A jak wyciągałeś starą? Demontując tą klapkę zabezpieczającą?

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Re: Wymiana blokady steru.

Post autor: ciecio » pt kwie 07, 2023

Starą rozwierciłem.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Volta
Posty: 62
Rejestracja: wt gru 11, 2018
Miejscowość: Warszawa,Wesoła
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Re: Wymiana blokady steru.

Post autor: Volta » ndz cze 25, 2023

Kluczyk jest ten sam co od stacyjki i zbiornika
Jeśli tak nie jest to kupiłeś składaka

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Wymiana blokady steru.

Post autor: Wielebny Bolo » wt cze 27, 2023

Kluczyki można dopasować do "nowej" wkładki.
Jak masz" nową" wkładkę na wierzchu wkładasz stary kluczyk.
Zapadki ułożą się do starego kluczyka. Kilka z nich będzie wystawać z bębenka więc trzeba je zeszlifować na równo z bębenkiem.
I po kłopocie.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą