Cześć
Ostatnio kupiłem moto EN500A i nie mam kluczyka do blokady steru. Czy ktoś coś takiego zmieniał? Zawsze to jakaś lekka blokada jak zostawiamy moto.
Wymiana blokady steru.
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Wymiana blokady steru.
Wymieniałem w VN800
W necie masz sporo ofert.
Pierwsza z brzegu:
https://motogar.pl/sklep/czesci-kawasak ... sklep.html
W necie masz sporo ofert.
Pierwsza z brzegu:
https://motogar.pl/sklep/czesci-kawasak ... sklep.html
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Re: Wymiana blokady steru.
A jak wyciągałeś starą? Demontując tą klapkę zabezpieczającą?
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Wymiana blokady steru.
Starą rozwierciłem.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
-
- Posty: 62
- Rejestracja: wt gru 11, 2018
- Miejscowość: Warszawa,Wesoła
- Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
- VROC: 0
Re: Wymiana blokady steru.
Kluczyk jest ten sam co od stacyjki i zbiornika
Jeśli tak nie jest to kupiłeś składaka
Jeśli tak nie jest to kupiłeś składaka
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
Re: Wymiana blokady steru.
Kluczyki można dopasować do "nowej" wkładki.
Jak masz" nową" wkładkę na wierzchu wkładasz stary kluczyk.
Zapadki ułożą się do starego kluczyka. Kilka z nich będzie wystawać z bębenka więc trzeba je zeszlifować na równo z bębenkiem.
I po kłopocie.
Jak masz" nową" wkładkę na wierzchu wkładasz stary kluczyk.
Zapadki ułożą się do starego kluczyka. Kilka z nich będzie wystawać z bębenka więc trzeba je zeszlifować na równo z bębenkiem.
I po kłopocie.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.
Kto jest online
Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości