Prąd mi ucieka?
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
To zależy jak podłączył ale tak powinno działać jeżeli jest dobrze, a takie podłączenie jest powszechnie znane tyle że droższe dlatego ja mam dwa i na bezpiecznikachIron75 pisze:chwilka Lechu, bo dopiero teraz załapałem i przyznam się troszkę nie rozumie, pasz to podłączone pod przekaźnik?? nie pod dodatkowy bezpiecznik???Długi Lech pisze:podłączyli od razu gniazdo zapalniczki z przekaźnikiem co by było bezpieczniej.
Czyli że co?? Najpierw musisz coś przełączyć żeby Ci sie pojawił prąd w gnieździe?? Dobrze rozumuje??
Pierwszy raz się spotykam z takim podłączeniem gniazda zapalniczki
- krzysztof
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010
- Miejscowość: Zawadzkie.opolskie
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500
- VROC: 0
Czesc.ja takze podlaczylem gniazdko do mojego Vulcana.Jest takze z przekaznikiem i musi byc z bezpiecznikiem.Nic sie nie dzieje,prad nie uplywa a mam to juz drugi rok.Jezeli moge cos Tobie poradzic to sprawdz alternator bo moze byc tak ze padla jedna z diod i cofa sie prad do alternatora a wtedy uzwojenia dzialaja jak grzejnik.Pozdrawiam.Krzysztof.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Podłączenie przez przekaźnik to połączenie zależne ,podłączenie z jego pominięciem jest również poprawne .Ważne aby w obu przypadkach zastosować zabezpieczenie przetężeniowe czyli bezpiecznik .Zastosowanie przekaźnika to dodatkowy mały odbiornik .A co do zwarć to nie bierzcie tego pod uwagę ponieważ prądy wyładowcze aku sięgają kilka dziesiąt amper czego tak naprawdę w przypadku zwarcia instalacja motocyklowa nie przetrwa dłużej a niżeli minute lub dwie .
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
Nie mam pojęcia co to było, wyczyściłem motorka, "podotykałem" różne kabelki, podłączyłem tę ładowarkę ponownie i przejechałem 100km, nie było już takich objawów, zapalał normalnie, specjalnie gasiłem silnik i zapalałem ponownie bez ssania kilka razy i za kazdym razem było w porządku. W sobote jadę do Bielska może jak potrzącha motorka to znowu to wylezie? Zobaczymy
Ostatnio popusciłem trochę sprzęgło, teraz pdciągnąłem z powrotem, ale to chyba nie ma nic do rzeczy?
Ostatnio popusciłem trochę sprzęgło, teraz pdciągnąłem z powrotem, ale to chyba nie ma nic do rzeczy?
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
Iron, już przezywaja się na mnie "poeta" "fotorekorder"... chcesz jeszcze aby mówili na mnie Kaszpirowski?Iron75 pisze:słuchaj Lechu, a nie chciałbyś mi dotknąć tylnych lewych drzwi w aucie?? kurcze, przy niższych temperaturach centralny się w nich blokujeMirka pisze:A, to dlatego, że po dotykałeś
A tak na poważnie wczoraj wróciłem wieczorem z Zakończenia sezonu Bielsk Podlaski - Łubin - Brańsk, 170km i żadnego problemu z instalacją, zapłon działa idealnie. Chyba miałem coś źle podokręcane.
ps. jak będę w Lublinie to dotknę tych drzwi
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Jak będziesz w Lublinie to dotknij i moich bo mam jakąś małą wgniotkę może się wyprostujęDługi Lech pisze:Iron, już przezywaja się na mnie "poeta" "fotorekorder"... chcesz jeszcze aby mówili na mnie Kaszpirowski?Iron75 pisze:słuchaj Lechu, a nie chciałbyś mi dotknąć tylnych lewych drzwi w aucie?? kurcze, przy niższych temperaturach centralny się w nich blokujeMirka pisze:A, to dlatego, że po dotykałeś
A tak na poważnie wczoraj wróciłem wieczorem z Zakończenia sezonu Bielsk Podlaski - Łubin - Brańsk, 170km i żadnego problemu z instalacją, zapłon działa idealnie. Chyba miałem coś źle podokręcane.
ps. jak będę w Lublinie to dotknę tych drzwi
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
Panowie sprawa jest .
Chce założyć do swojego kurwinpoksa gniazdko zapalniczki oczywiście wodoodporne i teraz pytanie moje jest takie . Czy ktoś z was najlepiej użytkowników VN 2000 ma zamontowane takie gniazdko i gdzie .
I kolejne pytanie . Czy kupić gotowe gniazdko na alledrogo czy kupić w sklepie gniazdo i przewody oraz gniazdko na bezpiecznik bo rozumiem że musi być . Aha i jeszcze jedna sprawa chciałbym zamontować też wyłącznik tego gniazdka , czy jest sens ? montować taki wyłącznik ?
Pozdrawiam
Chce założyć do swojego kurwinpoksa gniazdko zapalniczki oczywiście wodoodporne i teraz pytanie moje jest takie . Czy ktoś z was najlepiej użytkowników VN 2000 ma zamontowane takie gniazdko i gdzie .
I kolejne pytanie . Czy kupić gotowe gniazdko na alledrogo czy kupić w sklepie gniazdo i przewody oraz gniazdko na bezpiecznik bo rozumiem że musi być . Aha i jeszcze jedna sprawa chciałbym zamontować też wyłącznik tego gniazdka , czy jest sens ? montować taki wyłącznik ?
Pozdrawiam
- MarKov
- Posty: 2479
- Rejestracja: wt lip 06, 2010
- Miejscowość: WARSZAWA
- Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
- VROC: 27362
może Ci siś spodoba takie
http://jurtom.istore.pl/pl,product,1321 ... bejmy.html
http://jurtom.istore.pl/pl,product,1321 ... bejmy.html
- MUKA
- Posty: 8374
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
- VROC: 0
Nie polecam, kumpel kupił i rozszczelniło się od drgań. Kleił pistoletem ale wilgoć wchodziła i tak. Zmienił na taki i jest ok. http://allegro.pl/gniazdo-zapalniczki-h ... 90848.htmlMarKov pisze:http://jurtom.istore.pl/p...wie,obejmy.html
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości