454 nie odpala zimny

zackone88
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 17, 2012
Miejscowość: Zabrze/Pyskowice
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

454 nie odpala zimny

Post autor: zackone88 » śr sty 18, 2012

Witam mam problem z odpaleniem LTD 454 na zimnym silniku można kręcić i nic nawet nie "probuje łapać" na pych pali odrazu bez problemu pochodzi chwilkę i wtedy można palic na rozrusznik, postoi z godzinke i znów jest kaplica nie odpali na rozrusznik nie wiem o co chodzi. Gaźniki wyczyszczone, bak również, nowe świece. Zastanawia mnie ssanie bo jak już w końcu odpalil na pych ssanie jakby się zacielo wogóle na nie nie reagowal dopiero jak troche pochodził się rozgrzał zaczęło działać ale też nie za każdym razem.
Proszę o jakieś rady pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » śr sty 18, 2012

Długo już masz akumulator? Sprawdzałeś na innym akumulatorze? W poprzednim motocyklu miałem tak, że rozrusznik niby kręcił dobrze, ale tak naprawdę brakowało "mocy", aby na świecach pojawiły się iskry. Po wymianie akumulatora motocykl był nie do poznania.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

zackone88
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 17, 2012
Miejscowość: Zabrze/Pyskowice
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: zackone88 » śr sty 18, 2012

Aku stary podładowałem go później kręciłem na kablach z aku samochodowego i też nic ale jak moto odpali na pych zagrzeje się to nawet na tym padnietym starym aku - który nawet nie dał by rady 2 razy obrócić zapali momentalnie tylko dotknę.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » śr sty 18, 2012

Nie chcę Cię odwodzić być może od faktycznej przyczyny, niemniej miałem takie "akcje" z motocyklem, że nawet na kablach z aku samochodowego miał problem. Podłączyłem ako od brata motocykla i voila! To tylko moja sugestia, aby wyeliminować elektrykę.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » śr sty 18, 2012

zgadzam się z przedmówca. Miałem problem z paleniem na kablach z uruchomionego auta, tak bardzo był padnięty akumulator. Tak więc jeśli chcesz wyeliminować ten problem to najprościej podmienić z innego moto. Z doświadczenia wiem ze jak aku trzeba ładować to i tak sprawi Ci problem i tak (ostatnio wymieniałem w aucie i moto i odwlekanie i ładowanie zużytego akumulatora pomagało na chwile i obniżało niezawodność sprzęta bo nigdy nie wiadomo było kiedy padnie

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » śr sty 18, 2012

Miałem podobnie jak przedmówcy.
Akumulatory robią czasem czary.
Odpinałem od ładowarki motor nawet odpalał (było ciepło) a przy wyjeżdżaniu z bramy hamowanie (dodatkowe światło stopu) na wolnych obrotach i motor gasł i już dupa.
Po myjni tak samo, na pych bez problemu, na rozruszniku kręcił pięknie, tylko że nie palił.
Wymieniłem baterię i problem zniknął.
A najciekawsze, że od pół roku ojciec używa tego akumulatora jako oświetlenie awaryjne w chacie i trzyma jak złotko.
Czary
:ok:

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr sty 18, 2012

jak nie chcesz kupować nowego akum...możesz go spróbować zregenerować
nie daje to 100% skuteczności ale zawsze coś
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic651186.html
NIC

Trufel

Post autor: Trufel » śr sty 18, 2012

zgadzam się z przed mówcami wymień aku a problem powinien zniknąć , miałem tak w cbr 1000f kręcić kręcił a nie palił nie pomagało nawet podłączenie aku samochodowego , a wystarczyło tylko wymienić aku i pykał na strzał . Także wymień aku a bestia ożyje ;)

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » śr sty 18, 2012

Witaj :yeee: tak jak Ci pisałem na forum śl. motocyklistów :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr sty 18, 2012

miałem podobnie po wymianie aku problem minął
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr sty 18, 2012

Przydałby się starter na kopa ;) Stare rozwiązanie i nie zawodne...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

zackone88
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 17, 2012
Miejscowość: Zabrze/Pyskowice
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: zackone88 » śr sty 18, 2012

Nie chce mi się wierzyć z tym aku jak na kable od samochodu nie odpali a dobrze kręci a na nowym aku ma odpalić.

To czemu jak jest ciepły to na tym padniętym aku odpali?
Pożyczę aku na podmiankę i zobaczymy fajnie by było jakby to było to :)

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr sty 18, 2012

odpalaliśmy nasza siódemkę na 2 akumulatorach i nic...wsadziliśmy nowy akum i od reki zagadała
Tak samo było z moim VNem akumulator naładowany, motór palony na prostowniku i ledwie ledwie a jak wsadziliśmy nowy akum to bez porównania
NIC

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » czw sty 19, 2012

jeśli akumulator jest padnięty a kable nie mają bardzo dużego przekroju to cała energię pochłania akumulator, gdyż jest rozładowany ( może tez mieć zwarcie wewnętrzne) i stąd nowe aku będzie lepiej paliło niż stare z kabli

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » czw sty 19, 2012

poza tym aku i tak musisz kupić bo skoro to które masz jest podejrzane to i tak CI odmówi posłuszeństwa wcześniej czy później iw g prawa Murphyego w najgorszym momencie z możliwych

zackone88
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 17, 2012
Miejscowość: Zabrze/Pyskowice
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: zackone88 » czw sty 19, 2012

Kupiłem dziś nowy aku motopower 12 ah jeszcze nie robiłem próby ale gościu w sklepie obstawił świece i fajki zapłonowe jako powód nie palenia na zimnym.
Zanim zaleje nowy aku zmienie fajki i sprawdzę jaki efekt.

Trufel

Post autor: Trufel » czw sty 19, 2012

skoro koleś w sklepie powiedział że fajki i świece to czemu ci odpalał na zimno an zapych he ?? zastanowiłeś się nad tym ?

zackone88
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 17, 2012
Miejscowość: Zabrze/Pyskowice
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: zackone88 » czw sty 19, 2012

Na zimno właśnie nie odpala a na zapych tak.
Właśnie moje pomysły na ten temat się skończyły już kupiłem nowy aku i nic nie pomogło szczerze to nie wierzyłem w to bo niby czemu na kable z dobrego aku nie zapalil to z nowego aku ma zapalić- Trufel zastanów się nad tym?

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » czw sty 19, 2012

Czyli pozostaje kwestia ssania, albo go zalewa albo nie dostaje paliwa, po nieudanych próbach wykręć świece i zobacz czy jest mokra. Linka ssania pociąga taki jak by pręcik przy gaźnikach, jeśli się nie mylę i dobrze kojarzę moje gaźnik (jutro pójdę zerknąć) to do tego pręcika przymocowane powinny być dwie łapki po jednej na gaźnik, zobacz czy gdzieś któraś się nie odczepiła albo zacieła.
Bo oprócz czyszczenia robiłeś regulacje/synchronizacje gaźników?
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

zackone88
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 17, 2012
Miejscowość: Zabrze/Pyskowice
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: zackone88 » pt sty 20, 2012

ssanie chodzi wysuwa się i chowa do końca regulacji i synchronizacji nie było bo moto nie odpala. Po czyszczeniu złożyłem jak było dysze wykręciłem o 2 pełne obroty tak jak było i to tyle. Świecy nie zalewa bo ją wykręcałem i była sucha- moto palić na samym ssaniu bez gazu?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą