Wpadanie w wibracje po wrzuceniu jedynki
Wpadanie w wibracje po wrzuceniu jedynki
Witam problemik jak w temacie po wrzuceniu jedynki moto wpada w straszne wibracje i słychać stuki ze strony sprzęgła/skrzyni biegów, dodatkowo moto mocno ciągnie przy włączonym pierwszym biegu. Dodam jeszcze że po delikatnym zluzowaniu sprzęgła stuki ustają jednak jak wrzucę luz a potem jedynkę wszystko zaczyna się od nowa.
Nie ma tych objawów na innych biegach albo są na tyle delikatne że ich nie zauważam.
Wszystko zaczęło się po wymianie oleju i przesmarowaniu linki sprzęgła.
Usłyszałem opinię że może to być poluzowany kosz sprzęgłowy co o tym sądzicie???
Dajcie znać jakie macie opinie na ten temat zanim rozbiorę sprzęgło
A już myślałem że będzie jeżdżenie w łykend ale szkoda moto
Nie ma tych objawów na innych biegach albo są na tyle delikatne że ich nie zauważam.
Wszystko zaczęło się po wymianie oleju i przesmarowaniu linki sprzęgła.
Usłyszałem opinię że może to być poluzowany kosz sprzęgłowy co o tym sądzicie???
Dajcie znać jakie macie opinie na ten temat zanim rozbiorę sprzęgło
A już myślałem że będzie jeżdżenie w łykend ale szkoda moto
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
widzę że nie ma więcej odpowiedzi na mój post więc zapraszam w okolicach 10tej kolegów z Lubina i okolic na ulicę Pana Tadeusza do garage tam będę rozbierał swoją maszynę.
I mam nadzieje że znajdziemy problem wspólnymi siłami.
Zapraszam za każdą dobrą r4adę stawiam
Pozdrawiam i zapraszam
PS: Będę z kolegą Brzoza83 a z tego co wiem to macie do niego kontakt
PS2: A jak coś to mnie można łapać pod numerem 791-999-339
I mam nadzieje że znajdziemy problem wspólnymi siłami.
Zapraszam za każdą dobrą r4adę stawiam
Pozdrawiam i zapraszam
PS: Będę z kolegą Brzoza83 a z tego co wiem to macie do niego kontakt
PS2: A jak coś to mnie można łapać pod numerem 791-999-339
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
-
- Posty: 6
- Rejestracja: czw mar 01, 2012
- Miejscowość: Seattle-Tacoma USA
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 custom 2007r.
- VROC: 0
No i lipa Marcin z MonsterBike rozbierał już 3 czy 4 razy moje moto i dalej brak diagnozy
Pierwsza rozbiórka szybkie przejrzenie poskładał i nic
Drugie podejście wymienił jakieś łożysko trochę pomogło ale dalej nie chodził jak trzeba
Trzecie rozebranie wymiana trzpienia nie pomogło
Zostało ostatnie podejście coś mu nie pasuje w przekładkach sprzęgła jak to nie to, to się poddaję, powiedział
Ja już nie wiem co to może być.
PS: Tak na wszelki wypadek jak by nie dał rady to szukam kolejnego mechanika
PS2: Trzy tygodnie bez moto normalnie się pochlastam
Pierwsza rozbiórka szybkie przejrzenie poskładał i nic
Drugie podejście wymienił jakieś łożysko trochę pomogło ale dalej nie chodził jak trzeba
Trzecie rozebranie wymiana trzpienia nie pomogło
Zostało ostatnie podejście coś mu nie pasuje w przekładkach sprzęgła jak to nie to, to się poddaję, powiedział
Ja już nie wiem co to może być.
PS: Tak na wszelki wypadek jak by nie dał rady to szukam kolejnego mechanika
PS2: Trzy tygodnie bez moto normalnie się pochlastam
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
No i odebrałem moto od mechaniora sprzęgło spoko wszystko ok ale pokazała się nowa dolegliwość po rozgrzaniu silnika zaświeca mi się lampka od oleju i temperatury, naraz
Jak przyspieszam to się zapala jak zwalniam to gaśnie, na postoju jak trzymam moto w pionie to się świeci jak postawię na stopce to gaśnie. Jak przechylę moto na prawo to świeci
Poziom oleju ok
Chłodzenie ok
Jak myślicie co to??
Jak przyspieszam to się zapala jak zwalniam to gaśnie, na postoju jak trzymam moto w pionie to się świeci jak postawię na stopce to gaśnie. Jak przechylę moto na prawo to świeci
Poziom oleju ok
Chłodzenie ok
Jak myślicie co to??
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Sorki, ja się nie znam ale czy za duża ilość oleju nie jest niezdrowa dla moto???jurekawasaki pisze:Dolej oleju ponad stan tak około 0,5 litra jeśli lampka się uspokoi to podejrzewam że oberwany jest ''smok'' pompy oleju.
PS: A w sumie to na bloku silnika pisze że 3,4 L serwisówki mówią o 3 L oleju a i przy wymianie weszlo mi 3 L do stanu max więc nie wiem ile tam już w końcu ma wchodzić tego leju
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
Wracają do pierwszej dolegliwości to znaleźliście przyczynę? Piszesz, że zaczęło się po wymianie oleju i pewnie to jest przyczyną.
Isio
www.monsterbike.eu
www.monsterbike.eu
Zaczęło się od wymiany oleju i przesmarowaniu linkiIsio pisze:Wracają do pierwszej dolegliwości to znaleźliście przyczynę? Piszesz, że zaczęło się po wymianie oleju i pewnie to jest przyczyną.
Przyczyną była wytarta podkładka dystansująca pomiędzy koszem sprzęgła a jego obudową, a wytarła się przez zatartą linkę sprzęgła.
Po prostu linka nie wysprzęglała i przez to się wytarła i kosz się zacinał o obudowę.
To powodowało stukanie i wibracje.
A żeby nie było za łatwo to teraz wyszła mi kolejna awaria a mianowicie wykruszył mi się jeden magnes w magneto i kolejne 350PLN za regenerację + kilka dobrych godzin spędzonych na czyszczeniu silnika z opiłków.
Coraz bardziej mnie to dobija.
Jedyne co mnie pociesza to to że pogoda zbytnio nie dopisuje i mam okazję dłubać przy maszynie.
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
A tak w ogóle to po takiej usterce pewnie filtr oleju i olej do wywalenia prawda???
Tak się zastanawiam jakie szkody jeszcze mogą mi wyjść po tym jak do oleju dostały się opiłki magnesu.
Teoretycznie "smok" ma bardzo gęste sitko wiec do obiegu raczej nie powinny się dostać żadne zanieczyszczenia stałe ale co Wy o tym sądzicie????
Tak się zastanawiam jakie szkody jeszcze mogą mi wyjść po tym jak do oleju dostały się opiłki magnesu.
Teoretycznie "smok" ma bardzo gęste sitko wiec do obiegu raczej nie powinny się dostać żadne zanieczyszczenia stałe ale co Wy o tym sądzicie????
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
-
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz lis 27, 2011
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: byłVN 1500 Classic Tourer,Goldwing 1500
- VROC: 0
Witam.Takich opiłków nie zatrzyma sitko wstępnego oczyszczania.Zanim dotarły do filtra oleju,to przypuszczam,że nieźle narozrabiały.Wierz mi ,życzę Ci jak najlepiej i jestem ostatnim,który chciałby zmartwić.Witamy w klupie rozłupywaczy silnika.Obym się mylił.....Pozdr GRISZKA
Im więcej jeżdżę tym mniej jestem najeżdżony,tym bardziej chcę więcej i więcej...
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości