EN 500, która wersja jest lepsza?
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Goblin
- Posty: 1010
- Rejestracja: pt lut 25, 2011
- Miejscowość: Warszawa/Rembertów
- Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
- VROC: 33392
W kołach szprychowych są dętki, trudno jest uszczelnic otwoty od śrub szprych. Sczerze nie spotkałem koła szprychowego bez dętki, oponę można założyć TL ale dętka jest. Zbiornik montujemy na te plastiki z przodu przy główce ramy, wskaane wgięcie wewnętrznej strony zbiornika.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
W obu kołach szprychowanych dętki są na 100% - nie udałoby się utrzymać powietrza przy śrubach mocujących szprychy bez dętek. To czy opona jest TL czy TT to sprawa drugorzędna. W czerwcu założyłem oba nowe kapcie Contonentala (komplet z przesyłką tylko 700PLN) i TT od TL różniły się ... ceną. Dałem ciała bo trzeba było wymienić od razu dętki, ale co będę robił w przyszłym sezonie jak zrobię teraz wszystko?
Co do zbiornika sam nosze się z zamianą - to czy pasuje z C do A/B to mam ochotę sprawdzić przy najbliższym spotkaniu z Goblinem. Jednym co odstrasza jest cena takowego jeśli chce się go dorwać z zegarem lub samą obudową W miejsce dotychczasowego lub w obudowę wrzuciłbym obrotościomierz i jeszcze zostały by trzy światełka na jakieś kontroliki
W każdym bądź razie moto cudnie nadaje się do customizingu
Co do zbiornika sam nosze się z zamianą - to czy pasuje z C do A/B to mam ochotę sprawdzić przy najbliższym spotkaniu z Goblinem. Jednym co odstrasza jest cena takowego jeśli chce się go dorwać z zegarem lub samą obudową W miejsce dotychczasowego lub w obudowę wrzuciłbym obrotościomierz i jeszcze zostały by trzy światełka na jakieś kontroliki
W każdym bądź razie moto cudnie nadaje się do customizingu
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
W danych technicznych podanych tutaj http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=644
jest "szałtaj-bałtaj" pomieszanie z poplątaniem. Część danych podana dla obu modeli, część tylko dla nowszych i część tylko dla starszych.
Wymiary - Ogumienie - Zawieszenie - Osiągi. Nie zgadzają się.
jest "szałtaj-bałtaj" pomieszanie z poplątaniem. Część danych podana dla obu modeli, część tylko dla nowszych i część tylko dla starszych.
Wymiary - Ogumienie - Zawieszenie - Osiągi. Nie zgadzają się.
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Koledzy koła szprychowe też są szczelne i występują w wersjach bezdętkowych (BMW.Yamaha) kwestia mocowania szprychy czy do rantu czy przez obręcz.
Druga sprawa jeśli sprey do łatania to szukajcie specjalnego do dętkowych kół bo wszystkie popularne łatki w spreyu są do bezdętkowych i przy dętce najczęściej się nie sprawdzają.
Sam 3 lata jeździłem z łatką w spreyu VN800 i byłem pewny że pomoże również przy dętce( grunt to wiara w zapas że się ma )Dobrze że nie musiałem sprawdzać i tego i wam życzę
Druga sprawa jeśli sprey do łatania to szukajcie specjalnego do dętkowych kół bo wszystkie popularne łatki w spreyu są do bezdętkowych i przy dętce najczęściej się nie sprawdzają.
Sam 3 lata jeździłem z łatką w spreyu VN800 i byłem pewny że pomoże również przy dętce( grunt to wiara w zapas że się ma )Dobrze że nie musiałem sprawdzać i tego i wam życzę
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
Kupiłem taki spray http://allegro.pl/show_item.php?item=1736153410 pisze że do opon dętkowych i bezdętkowych. Zastanawiam się tylko jakim cudem mam czymś takim napompować oponę? ponad 2 atmosfery! Żeby dojechać do najbliższej stacji trzeba mieć chyba przynajmniej ponad połowę tego.
W danych technicznych EN 500 poprawiłbym że opony dętkowe przód i tył. Jakiś czas temu niedoświadczony forumowicz sugerując się danymi na forum zalewał olej do lag. Zalał za dużo i miał problem. Do lag o wiekszej średnicy 41mm EN500 C idzie więcej oleju. Kto ma specyfikację EN 500 A i B niech napisze i może Badger dołoży do danych technicznych?
W danych technicznych EN 500 poprawiłbym że opony dętkowe przód i tył. Jakiś czas temu niedoświadczony forumowicz sugerując się danymi na forum zalewał olej do lag. Zalał za dużo i miał problem. Do lag o wiekszej średnicy 41mm EN500 C idzie więcej oleju. Kto ma specyfikację EN 500 A i B niech napisze i może Badger dołoży do danych technicznych?
Kto jest online
Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości