EN 500 (LTD) - zakup

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » ndz gru 05, 2010

Gmole mam założone ale one chyba nie ochroniłyby "drogich" wysuniętych do przodu podnóżków. Przeróbka nie jest skomplikowana, tak mi sie wydaje. "Potrzeba matką wynalazków" i "Polak potrafi" jak mawiają.
Obrazek
Na fotce widać że gmole nie chronią dolnej części, a zmieniać ich przecież nie będę. Motocykl zimuje na stojakach zakupionych na allegro:
http://moto.allegro.pl/podnosnik-stojak ... 06107.html

Zbiherek
Posty: 422
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN800 DRIFTER
VROC: 0

Post autor: Zbiherek » ndz gru 05, 2010

Mam wrazenie ze bez odpowiedniego siedzenia bez zadupka beda problemy zarowno z jazda jak i z bezpieczenstwem bo jak wysuniesz nogi do przodu to gdze bedziesz mial punkt oparcia d... chyba ze przesuniesz siedzenie do tylu i osiagniesz pochylona nienaturalnie sylwetke-pozdrawiam.
Jak mam czas ,to siedzę i myślę, a jak nie mam czasu to tylko siedzę...ostatnio tylko siedzę

Prmo
Posty: 9
Rejestracja: czw sie 22, 2013
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Kawasaki EN500A Vulcan
VROC: 0

Vulcan EN500 - gdzie zajrzeć po zakupie.

Post autor: Prmo » czw sie 22, 2013

Witam Panowie, właśnie stałem się posiadaczem EN500A. Motocykl wygląda na sprawny w 100% jednak chciałbym uzyskać od Was informacje gdzie powinienem zajrzeć w pierwszej kolejności. Być może są jakieś newralgiczne elementy o które warto zadbać w pierwszej kolejności.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pt sie 23, 2013

W pierwszej kolejności wymień olej i filtr oleju ewentualnie powietrza, następnie zajrzałbym do płynu chłodniczego a najlepiej również go wymienił. W zależności od wersji sprawdź naciąg pasa lub łańcucha. Poza tym siadać i cieszyć się z jazdy jeśli nic nie stuka nie puka.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Prmo
Posty: 9
Rejestracja: czw sie 22, 2013
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Kawasaki EN500A Vulcan
VROC: 0

Post autor: Prmo » pt sie 23, 2013

A masz może jakieś wytyczne co do sprawdzania naciągu pasa?? Może jakaś serwisówka albo wątek na forum??

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » pt sie 23, 2013

Wejdź na stronę Kawasaki i ściągnij książkę uzytkownika swojego modelu motocykla. W User Manualu masz wszystkie potrzebne Ci informacje.
Pozdrawiam Leszek

VROC #33639

Prmo
Posty: 9
Rejestracja: czw sie 22, 2013
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: Kawasaki EN500A Vulcan
VROC: 0

Post autor: Prmo » czw sie 29, 2013

Dzięki Panowie, wszystko juz wiem. Temat zamknięty.

Czaja82
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 11, 2013
Miejscowość: Pleszew
Motocykl: JAWA 175
VROC: 0

zakup LTD 454 '86r

Post autor: Czaja82 » sob gru 14, 2013

Co sądzicie o takim sprzęcie
http://tablica.pl/oferta/kawasaki-ltd-4 ... 679143bc85

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » sob gru 14, 2013

wiekowy, malowany, obtarte tłumiki, ale jeździ :) na pierwsze moto powinno starczyć,
na zbiorniku pasowałyby lepiej jakieś ognie a nie tłoki

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » ndz gru 15, 2013

Brakuje "wypełnienia" tylnego błotnika takiego jak tu
http://otomoto.pl/kawasaki-ltd-zobacz-p ... 26704.html ogólnie wygląda, że ktoś trochę się pobawił przy restauracji tego motocykla ale jeszcze sporo trzeba zrobić ale jak na pierwsze moto może być.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » ndz gru 15, 2013

A jak dla mnie super baza na przeróbkę. Kanapę zamienić na solo, tylny błotnik na dopasowany do koła, światło i tablica na bok, zegary wypad, przedni błotnik wypad, kierownice zmienić na szeroki drag przynajmniej 90 cm, zbiornik jest OK, przemalować na czarny mat, wypruć wydechy, założyć max szerokiego tylnego laczka - i kasujesz wszystkich na zlotach.

No może troszkę się rozmarzyłem, ale ja bym tak zrobił ;)
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
adamli
Posty: 1562
Rejestracja: pn sie 08, 2011
Miejscowość: zielonka k/w-wy
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 34189

Post autor: adamli » pn gru 16, 2013

Shepherd pisze:No może troszkę się rozmarzyłem, ale ja bym tak zrobił
:rotfl22: :rotfl22: :rotfl22: :rotfl22:
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ;) ~~~~

VROC: 34189 tel. 511616633

Awatar użytkownika
Didzejdir
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 11, 2014
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Didzejdir » śr cze 11, 2014

Witam :)

czy mógłbym się przyłączyć do prośby o książkę serwisową do EN 500 ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Zmorex
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 10, 2014
Miejscowość: Ryglice
Motocykl: Kawasaki EN500
VROC: 0

Post autor: Zmorex » śr cze 11, 2014

Posiadam jakieś skany w wersji angielskiej. Będą odpowiadać? :)

Awatar użytkownika
Didzejdir
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 11, 2014
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Didzejdir » śr cze 11, 2014

Jasne, że jasne! :D
już piszę na priv/mail... serdeczne dzięki za pomoc i reakcję :)

Awatar użytkownika
Zmorex
Posty: 13
Rejestracja: wt cze 10, 2014
Miejscowość: Ryglice
Motocykl: Kawasaki EN500
VROC: 0

Post autor: Zmorex » śr cze 11, 2014

Wrzucam tutaj, jakby ktoś jeszcze potrzebował :)
https://drive.google.com/file/d/0B4UD_- ... sp=sharing
Wrzuciłem na dysk google, bo waży to prawie 35MB :) Jeżeli coś nie będzie działać to krzyczcie.

Awatar użytkownika
Didzejdir
Posty: 48
Rejestracja: śr cze 11, 2014
Miejscowość: Łowicz
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Didzejdir » śr cze 11, 2014

Zmorex, Szacun. Już pobieram. Do zobaczenia na trasie :)

ps. w kwestii wyboru EN500 to bardzo polecam nie tylko dla początkujących. mimo iż mam jakieś doświadczenia w samochodowych KJS, to osiągi tego raczej lekkiego Vulcan'a robią na mnie wrażenie.
Poza tym daje się łatwo ogarnąć, jest wygodny w prowadzeniu, wydaje się być wygodny w podstawowej obsłudze serwisowej.

Fosa
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 26, 2020
Motocykl: Kawasaki EN 500

Re: EN 500 (LTD) - zakup

Post autor: Fosa » sob cze 27, 2020

Właśnie kupilem swojego w czwartek. En500A z 1994 roku. Zapytajcie mnie za miesiac lub dea jak sie jezdzi bo na razie jest mega fajny!!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą