Strona 1 z 1
Głupie pytanie
: sob lip 23, 2016
autor: domin
Głupia sprawa, a właściwie dwie. 1 - jest jakiś prosty patent na wyjęcie airbox'a z ramy w EN500B? 2 - jak podnieść tego sprzęta? Bo tak patrzę i bez demontażu wydechów, albo wykonania jakiejś sprytnej powyginanej wydumki na ramę to jakoś tego nie widzę.
: ndz lip 24, 2016
autor: robdk
Co do podnoszenia to ja albo podnośnikami na tył i przód pod zawieszenie, albo jak silnik nie wyjmowany to podkładałem kantówkę od silnik i lewarowałem.
Co do airboxa to musisz cały tył rozebrać tj. wyjąć aku i zdemontować wewnętrzny tylni błotnik. Wychodzi ciężko ale tak się go skręca i bokiem wychodzi od prawej strony. Zajrzyj do mojego wątku tam jest sporo zdjęć.
: ndz lip 24, 2016
autor: domin
No to będe musiał stworzyć wydumkę jak myślałem. Airbox'a zostawię sobie na później, bo za trochę i tak będę tył rozbierał. Na razie wydłubałem gaźniki i czekają w domu na rozbiórkę.
Swoją drogą - przeglądałem tematy na forum, ale akurat Twój wątek mi umknął, a to cenna pomoc dla mnie
: ndz lip 24, 2016
autor: robdk
No to tylko czerpać
. Jak coś to pytaj.
: ndz lip 24, 2016
autor: domin
Skoro nalegasz
A tak na poważnie - PW...
: wt sie 02, 2016
autor: Kamil2401
Z wyjmowaniem airboxa jest ciężko. Wyjmowałem jak miałem zdjęte gaźniki i od tej strony wyciągałem. Miałem oczywiście cały błotnik tylni, boczki, aku zdjęte. Tego cholernego plastiku na którym stoi aku i robi też za wewnętrzny błotnik nie mogłem wyciągnąć jedynie odkręciłem żeby luźno latał. Włożenie airboxa z powrotem jakaś makabra, oczywiście bez zarysowania tej obudowy się nie obeszło.
: wt sie 02, 2016
autor: domin
Kamil2401, ja sobie już darowałem wyciąganie go. Może w zimie, jak nie będę miał lepszych rzeczy do roboty. Chodzi mi też po głowie wywalenie tego airbox'a i wstawienie dwóch oddzielnych filtrów stożkowych.