Przelewa paliwo do filtra powietrza.
: pn lis 30, 2020
Witam. Temat oklepany ale przeglądałem forum i wciąż mam wątpliwości. Problem z moją kawką zaczął się po wywrotce. Wiadomo cały syf poleciał do gaźników itd. Czyszczenie i synchronizacja nie pomogła, wymieniłem zużytą membranę w kraniku bo nie puszczała paliwa. Stwierdziłem że wymienię gaźniki na te z GPZ 500. Zawojowałem się z nimi strasznie bo były w złym stanie, podmieniłem dysze wolnych obrotów, cały mechanizm przepustnic (stary się nie domykał do końca). Wyczyściłem, ustawiłem mieszankę (2 pełne obroty), ustawiłem poziomy na pływakach (17 mm od krawędzi), zsynchronizowałem wakuometrem, wyczyściłem świece które są całkiem nowe, wsiadłem i byłem mega zaskoczony skokiem mocy i elastyczności. Ale gry wróciłem do warsztatu zauważyłem że cieknie z wężyka od airboxa, na "kroplówce" było sucho, sprawdzałem wiele razy bo już nie miałem ochoty po raz setny ściągać gaźniki. Czy mogę po prostu wyjąć membranę i zaślepić króćce podciśnieniowe? Wydaje mi się że tego paliwa podaje za dużo, wcześniej podawał dużo mniej. A może macie jakieś inne sugestie. Z góry dziękuję za odpowiedzi.