modyfikacja gaźników en 500
: ndz lip 24, 2011
Witam,
przebudowywuje troszkę mojego en500, chcę mu podnieść moc ewent moment bez specjalnej modyfikacji w silniku typu ostry wałek.
Kminie nad gaźnikami:
mam w sumie wogóle nie zurzyte bo przejechane maja 4000mil, zmieniam filtr powietrza na stożek bo tak mi pasuje do stylizacji ale juz wiem ze mogę miec problemy z podciśnieniem ale chyba to rozwiaze przepustnicą na dolocie. ok
Szukam dynojetów ale ta zabawka kosztuje 300 pln i w sumie nie jest powiedziane czy da choć 5 koni.
Wydech zmieniam ale słyszałem ze jest jakaś uszczelka/blaszka która służy do dławienia i nie wiem czy ona jest zaraz za głowicą czy na łaczeniu z tłumikami - tam w sumie nic nie widziałem.
Do czego zmierzam czy macie jakiś sprawdzony patent na te gaźniki czy ewentualnie możecie polecić jakieś inne co podejdą i będa większe. Wiecej wahy i powietrza = wieksza moc:D
Moto z 99' wersja USA nie wiem czy ma to znaczenie ale jakieś modyfikacje były na stany.
przebudowywuje troszkę mojego en500, chcę mu podnieść moc ewent moment bez specjalnej modyfikacji w silniku typu ostry wałek.
Kminie nad gaźnikami:
mam w sumie wogóle nie zurzyte bo przejechane maja 4000mil, zmieniam filtr powietrza na stożek bo tak mi pasuje do stylizacji ale juz wiem ze mogę miec problemy z podciśnieniem ale chyba to rozwiaze przepustnicą na dolocie. ok
Szukam dynojetów ale ta zabawka kosztuje 300 pln i w sumie nie jest powiedziane czy da choć 5 koni.
Wydech zmieniam ale słyszałem ze jest jakaś uszczelka/blaszka która służy do dławienia i nie wiem czy ona jest zaraz za głowicą czy na łaczeniu z tłumikami - tam w sumie nic nie widziałem.
Do czego zmierzam czy macie jakiś sprawdzony patent na te gaźniki czy ewentualnie możecie polecić jakieś inne co podejdą i będa większe. Wiecej wahy i powietrza = wieksza moc:D
Moto z 99' wersja USA nie wiem czy ma to znaczenie ale jakieś modyfikacje były na stany.