Jak mocowane są stelaże sakw w LTD 454
-
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz mar 31, 2013
- Miejscowość: Płońsk
- Motocykl: Kawasaki LTD 454
- VROC: 0
Jak mocowane są stelaże sakw w LTD 454
Witam wszystkich. Kupiłem sakwy boczne do Kawki. Muszę dorobić stelaże, żeby sakwy nie wisiały jak pranie na sznurku. Nie wiem jak te stelaże są przykręcane, a raczej do czego.
Mogą dorobić uchwyty z płaskowników i wsunąć między ramę i listwę oparcia, albo dorobić tuleje i dać dłuższe śruby mocujące ramę oparcia do ramy. Moim zdaniem płaskowniki można lepiej ukryć i stelaża wcale nie będzie widać. Jest to również łatwiejsze do wykonania. Jeśli ktoś miał albo ma stelaż przy LTD proszę o wskazówki. Mile widziane zdjęcie
Pozdrawiam.
Mogą dorobić uchwyty z płaskowników i wsunąć między ramę i listwę oparcia, albo dorobić tuleje i dać dłuższe śruby mocujące ramę oparcia do ramy. Moim zdaniem płaskowniki można lepiej ukryć i stelaża wcale nie będzie widać. Jest to również łatwiejsze do wykonania. Jeśli ktoś miał albo ma stelaż przy LTD proszę o wskazówki. Mile widziane zdjęcie
Pozdrawiam.
Wolność ma zapach beznzyny
- Ozzy
- Posty: 113
- Rejestracja: wt sty 29, 2013
- Miejscowość: Jarosław/Rzeszów
- Motocykl: Kawasaki VN 800 Drifter, DKW NZ 350-1
- VROC: 0
Tu zapytaj czy nie mają http://www.afyon.pl/produkt/index/29,ak ... ane,3.html
Pokaż mi ręce a powiem Ci czym jeździsz...
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
Temat zeszłoroczny ale może komuś się przyda.
Ostatnio miałem ten sam problem - nie osiągalne, więc wykonałem je sam podobnie jak kolega Pawełek.
Pręty stalowe fi 6mm odpowiednio wyprofilowane, odsadzone od motonga co by nie tarły o amorki. Na końcach dospawałem małe płaskowniki pod śruby fi 8mm, wszystko pomalowane na czarny połysk i nawet ich nie widać z pod sakiew.
Jak coś mogę podesłać chętnym fotki.
Ostatnio miałem ten sam problem - nie osiągalne, więc wykonałem je sam podobnie jak kolega Pawełek.
Pręty stalowe fi 6mm odpowiednio wyprofilowane, odsadzone od motonga co by nie tarły o amorki. Na końcach dospawałem małe płaskowniki pod śruby fi 8mm, wszystko pomalowane na czarny połysk i nawet ich nie widać z pod sakiew.
Jak coś mogę podesłać chętnym fotki.
Dwa zegary, dwa kółka a droga przed nami
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
stelaża nie widać i czarny kolor praktyczny. Oczywiście chromowane ładnie się prezentują ale mieć sakwy a ich nie mieć to jest różnica(za cenę stelaży można kupić sakwy). Ja swoje zdjąłem, żeby doczyścić moto i na zimę, żeby nie leżały na mrozach w garażu, natłuściłem. Bez sakiewek trudno gdziekolwiek jechać i wszędzie wozić trzeba plecaczek na najmniejsze zakupy. To nie rower, żeby zaczepić u kierownicy reklamówkę
-
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz mar 31, 2013
- Miejscowość: Płońsk
- Motocykl: Kawasaki LTD 454
- VROC: 0
Witam. W rezultacie sam zrobiłem, ale inaczej niż koledzy. Stelaże zostały wykonane bez spawania. Pręt zbrojeniowy fi 8 został powyginany na gorąco - wykorbiony - w odpowiednich miejscach, zaś końce zaklepane na gorąco i wywiercone otwory pod śruby. Z jednej strony stelaż został przykręcony razem z kierunkowskazem przy użyciu tulejki dystansowej, z drugiej strony pod śrubę mocującą stelaż oparcia do ramy. Kolor czarny. Sakwy mam sztywne. Całość zaliczyła próbę W sezonie zaliczyłem Dolny Śląsk i Pragę. Nic się nie urwało ani nie wygięło .
Wolność ma zapach beznzyny
Kto jest online
Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości