Strona 1 z 1

Jak mocowane są stelaże sakw w LTD 454

: czw wrz 26, 2013
autor: Groncześ
Witam wszystkich. Kupiłem sakwy boczne do Kawki. Muszę dorobić stelaże, żeby sakwy nie wisiały jak pranie na sznurku. Nie wiem jak te stelaże są przykręcane, a raczej do czego.
Mogą dorobić uchwyty z płaskowników i wsunąć między ramę i listwę oparcia, albo dorobić tuleje i dać dłuższe śruby mocujące ramę oparcia do ramy. Moim zdaniem płaskowniki można lepiej ukryć i stelaża wcale nie będzie widać. Jest to również łatwiejsze do wykonania. Jeśli ktoś miał albo ma stelaż przy LTD proszę o wskazówki. Mile widziane zdjęcie :pada:
Pozdrawiam.

: czw wrz 26, 2013
autor: Ozzy

: czw wrz 26, 2013
autor: Pawelek450
miałem w EN-ie samoróbki, małe tulejki i dospawane pręty gładkie odpowiednio wyprofilowane, pomalowane na czarno. Mocowane na dłuższe śruby przy tylnym błotniku. Te za 240 zł wyglądają ładnie i mają podparcie. Zależy jakie masz sakwy, czy sztywne, czy nie żeby nie wisiały jak flaki po bokach.

: czw paź 03, 2013
autor: Groncześ
Napisałem do nich w sprawie stelaży, ale z odpowiedzi wynika, żebym sobie szukał przez Czerwony Krzyż części do mojego sprzęta.

: wt gru 02, 2014
autor: Arti 500
Temat zeszłoroczny ale może komuś się przyda.
Ostatnio miałem ten sam problem - nie osiągalne, więc wykonałem je sam podobnie jak kolega Pawełek.
Pręty stalowe fi 6mm odpowiednio wyprofilowane, odsadzone od motonga co by nie tarły o amorki. Na końcach dospawałem małe płaskowniki pod śruby fi 8mm, wszystko pomalowane na czarny połysk i nawet ich nie widać z pod sakiew.
Jak coś mogę podesłać chętnym fotki.

: sob gru 06, 2014
autor: Pawelek450
stelaża nie widać i czarny kolor praktyczny. Oczywiście chromowane ładnie się prezentują ale mieć sakwy a ich nie mieć to jest różnica(za cenę stelaży można kupić sakwy). Ja swoje zdjąłem, żeby doczyścić moto i na zimę, żeby nie leżały na mrozach w garażu, natłuściłem. Bez sakiewek trudno gdziekolwiek jechać i wszędzie wozić trzeba plecaczek na najmniejsze zakupy. To nie rower, żeby zaczepić u kierownicy reklamówkę ;)

: pn gru 22, 2014
autor: ScOOti
Heh,

Ja tez chciałem sobie w zimę pospawać stelaż.
Koncepcja był pręt 6-8 powyginany odpowiednio. Mocowanie śrub to tulejki i dłuższe śruby.

Ale plan poszedł się je....
Okradli mi garaż i migomat z całym sprzętem poszedł w siną dal.

: ndz gru 28, 2014
autor: adi76
Witam mam takie stelaże przy swojej kawie 454 ltd mogłbym przesłac zdjecia na e-maila jak bys podał może łatwiej będzie zrobić coś samemu .Pozdrawiam i życze szczesliwego nowego roku :motorynka:

: wt sty 06, 2015
autor: Groncześ
Witam. W rezultacie sam zrobiłem, ale inaczej niż koledzy. Stelaże zostały wykonane bez spawania. Pręt zbrojeniowy fi 8 został powyginany na gorąco - wykorbiony - w odpowiednich miejscach, zaś końce zaklepane na gorąco i wywiercone otwory pod śruby. Z jednej strony stelaż został przykręcony razem z kierunkowskazem przy użyciu tulejki dystansowej, z drugiej strony pod śrubę mocującą stelaż oparcia do ramy. Kolor czarny. Sakwy mam sztywne. Całość zaliczyła próbę :ok: W sezonie zaliczyłem Dolny Śląsk i Pragę. Nic się nie urwało ani nie wygięło :) .