Problem z odpaleniem po GENERALCE

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Problem z odpaleniem po GENERALCE

Post autor: Rusłan » śr kwie 10, 2013

Cześć :antlers:
jak juz kiedyś pisałem dorwałem VN 15 z zatartym silnikiem w bardzo dobrej cenie i zaczełem remontować.
przez zime udało ise zrobić slif wału i poskładać silnik do kupy.
wczoraj włożyliśmy silnik do ramy motocykl zaczyna nabierać kształtów ( niezłe bydle) niedługo wrzuce foty :twisted:

ale jest problem z iskrą otóż jej nie ma :mad:
dodam że sinik rozbierał pseudomechanik i niewiemy jak to wyglądało wcześniej. ale złożony został zgodnie z manualem i wszystko gra silnik kręci ale iskry brak ;(
sprawdziliśmy złączki niby wszystko gra.
zastanawiamy się czy jest możliwe aby koło alternatora było źle ustawione?? ale jeżeli nawet to iskra powinna być nie w tym momencie którym powinnna ale być......
PROSZĘ O POMOC
Dzieki Pozdrawiam

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » śr kwie 10, 2013

a sprawdzaliście moduł?

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » śr kwie 10, 2013

moduł to cwki zapłonowe czy jest on gdzie indziej??
Pozdro

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » śr kwie 10, 2013

Sprawdź wyłączniki przy dźwigni sprzęgła, bocznej stopce itp. czy wszystko jest dobrze podłączone. Motocykl po wrzuceniu jedynki i puszczeniu sprzęgła zgaśnie jeśli nie złożysz stopki. Jeśli w tych obwodach zabezpieczających coś będzie źle podłączone to też możesz nie mieć iskry.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » śr kwie 10, 2013

wczoraj sprawdzałem przy złożonej stopce i nic.... ale dzisiaj oblookam jeszcze klamke sprzęgła dzięki :pada:

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » śr kwie 10, 2013

bartazzz pisze:a sprawdzaliście moduł?
a jak sprawdzić moduł?? ??

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » śr kwie 10, 2013

Rusłan pisze:
bartazzz pisze:a sprawdzaliście moduł?
a jak sprawdzić moduł?? ??
Modułu nie sprawdzisz , takie możliwości ma tylko serwis .Tobie pozostaje podmiana z innego motocykla (ten sam model i najlepiej rocznik ).

Pozdrawiam .

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » śr kwie 10, 2013

CHŁOPAKI iskra jest :twisted: ale w życiu bym sie nie domyślił że jeżeli nie ma paliwa w gaźnikach to iskry też nie bedzie niezły skurczybyk z tej kawy :p teraz dalsza walka o jej odpalenie jeden krok bliżej do zwycięstwa :antlers:
pozdro

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » śr kwie 10, 2013

Napisz do Basin Ridera . Jesteście w podobnym wieku . On też ujeżdża Bulldoga . Pewnie się dogadacie. :ok:

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » śr kwie 10, 2013

CHŁOPAKI iskra jest :twisted: ale w życiu bym sie nie domyślił że jeżeli nie ma paliwa w gaźnikach to iskry też nie bedzie niezły skurczybyk z tej kawy :p teraz dalsza walka o jej odpalenie jeden krok bliżej do zwycięstwa :antlers:
pozdro
Chyba to nie ta przyczyna. Rozbierałem gaźniki i żadnej elektryki w nich nie ma (chyba, że masz inne), więc nie może to mieć wpływu na iskrę. Ale dobrze, że iskra się już znalazła :ok:
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 659
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » czw kwie 11, 2013

Pustelnik pisze:Motocykl po wrzuceniu jedynki i puszczeniu sprzęgła zgaśnie jeśli nie złożysz stopki.
Prawidłowo powinno być: Motocykl po wrzuceniu biegu zgaśnie...
Nie zdążysz puścić sprzęgła.
Pustelnik pisze:Chyba to nie ta przyczyna.
Według mnie nawet na pewno brak paliwa nie może być przyczyną braku iskry.
Rusłan pisze:CHŁOPAKI iskra jest :twisted: ale w życiu bym sie nie domyślił że jeżeli nie ma paliwa w gaźnikach to iskry też nie bedzie
Na twoim miejscu bym poszukał prawdziwej przyczyny tego "chwilowego" braku iskry. Żebyś się kiedyś nie zdziwił z dala od domu...
Ostatnio zmieniony czw kwie 11, 2013 przez Mars, łącznie zmieniany 1 raz.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » czw kwie 11, 2013

no i chłopaki stało sie VULCAN KOPCI :antlers: :antlers: :antlers:
dzisja rano jak przywalił to nie wiedziałem gdzie ucikać oczywiście gołec ylindry bez kominów ale NAPIE.....DALA :twisted:

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » czw kwie 11, 2013

Pustelnik pisze:Chyba to nie ta przyczyna.
Według mnie nawet na pewno brak paliwa nie może być przyczyną braku iskry.

niewiem może jeżeli pompka nie podaje albo coś to nie ma iskry dam sobie ręke uciąć że jest to związane z brakiem iskry w serwisówce jest to nawet napisane ;)
pozdro :yeee:

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » pt kwie 12, 2013

chłopkai brakuje mi takiej częsci może ma ktoś na zbyciu??
http://www.cmsnl.com/kawasaki-2001-vn15 ... 180691161/
sa to uchwyty do tłumika które w serwisue kosztuja 400 stówy :!!!: albo może wiecie gdzie je dostać?? a może znacie wymiary tego cuda to bym dał do wycięcia na laser.
Pozdro

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pt kwie 12, 2013

W dniu wczorajszym przeglądałem allegro.pl i widziałem kilka rozebranych VN1500. Napisz do ludzi może będą mieli używane w dobrym stanie.

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2086
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » pt kwie 12, 2013

Raczej jak ktoś ma to w komplecie z wydechami ta jak ja po wymianie wydechów,ale myślę,że możesz to wyciąć laserowo jako jedną część tak jak to miały moje akcesoryjne. Z wymiarować możesz sam otwór kolanka i otwory do zamocowania i kształt przypominający uszczelkę
Obrazek
zdziś

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » pn kwie 15, 2013

dzieki chłopaki za odp. Piotr tak zrobiłem i nie maja ludzie z allegro tego :widok:
Zdzisiu u mnie nie ma możliwości założenia takiego elementu gdyż tłumik to jedna całość ktoś go tak przerobił.... ale mam tez dobre wieści już mam tą część jednak znalazła się u tego magika który rozbierał moto. takze moze jutro już :pedzi:
pozdro

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą