strzela w wydech vn 15 88r

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » śr wrz 03, 2014

Kręcenie i ustawianie nic nie dało.... Ale rozwiązaniem problem rozbierając wszystkie łączenia wydechów i skręcilem je ponownie tym razem stosując pastę do układów wydechowych. Nawet nie wiem gdzie łapał lewe powietrze... Pasta kosztowała mnie 12 zł.Kaśka nie strzela :-)

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » śr wrz 03, 2014

U mnie po przypadku z urwanym wężykiem podciśnienia problem powraca. Co prawda w małym stopniu ale jest. Objawia się to w przypadku ostrzejszej jazdy. Kiedy zwolnię, a następnie np na dwójce odkręcę na maksa manetkę, to wtedy zaczyna pracować na jeden cylinder i jest to wynikiem braku zapłonu a nie paliwa (sprawdziłem). Oczywiście po powrocie zapłonu jest strzał z rury od zapalenia się w tłumiku niespalonych oparów benzyny. Tak samo zaczyna przerywać przy prędkościach w okolicach 160km/h i więcej. Muszę w takim przypadku odpuścić gaz i dodać go mniej gwałtownie to wtedy się nie buntuje. Ciekawostką jest, że nie dzieje się tak wcale po wymianie świec na nowe. Mogę wtedy odkręcać na maksa i silnik ciągnie jak szalony pracując idealnie równo. Po przejechaniu około 300-500 km problem powraca. Świece po wykręceniu są lekko okopcone niezależnie od przejechanego w danym dniu dystansu. Na początku jeździłem na NGK DPR7-EA9 następnie założyłem DPR6-EA9 by zwiększyć ich ciepłotę celem lepszego wypalania sadzy (sadza = węgiel a węgiel przewodzi prąd robiąc mostki na świecy) ale problem jak zwykle powrócił. Wczoraj doczytałem, że kawasaki zaleca nawet DPR5-EA9 czyli jeszcze bardziej gorące świece w rocznikach 98-99 (w moim typie silnika). Spróbuję może to pomoże, a jak nie to zacznę zubażać delikatnie mieszankę by uzyskać właściwy kolor świec. Nadmienię, że gaźniki mam czyszczone i zsynchronizowane.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Irek1985
Posty: 27
Rejestracja: sob wrz 20, 2014
Miejscowość: włoszczowa
Motocykl: vulcan 93'
VROC: 0

problem z przyspieszeniem

Post autor: Irek1985 » sob wrz 20, 2014

centek pisze:ave.....
Witam Cie kolego Pustelniku. Przeczytalem Twoj post i podlacze sie pod temat. Od tygodnia posiadam Vulcana VN15 rocznik 93. Nie mam doswiadczenia jesli chodzi o ta maszyne. Przesiadlem sie z Intruza 750 na vulcana. Jak na ten duzy silnik mam wrazenie ze mocy malo. Twoje objawy pasuja do moich.tzn. na 3 lub 4 jak odkrece na maska to silnik nierowno ciagnie i w pewnym momencie dostaje mega kopa ale jak juz wejdzie na obroty.
Powiedz mi gdzie sprawdzic te wezyki dokladnie pod jaka pokrywa? mam pusty wydech i tez mi strzela po ujeciu gazu ale to jest piekne :)
dodam jeszcze ze mam maly klopot z Jedynka, tzn po ruszeniu i gwaltownym przyspieszeniu jest nieraz tak ze jedynka jak by wyskoczyla i wskoczyla, czuc szarpanie. Delikatnie odgialem dzwignie zmainy biegow w kierunku stopki gdyz zapierala sie na ramie (byl maly ruch na dol) i chyba niedokladnie wrzucalo bieg. teraz jest troche lepiej . Moze to kwestia regulacji ciegna ??
Prosze Was o jakies porady co do tej "jedynki"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą