Zerowe sprężanie na tylnym cylindrze

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » wt paź 14, 2014

Zakupiłem zawory versah, od razu mogę powiedzieć że do oryginalnych dużo im brakuje (twardość) Ale już nie będę wymieniał i zobaczę co się będzie działo w następnym sezonie.

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » wt paź 14, 2014

czyli moje zdanie na temat firmy VESRAH było trafione
NIC

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » śr paź 15, 2014

Co prawda po fakcie przyszło mi do głowy ale może komuś się przyda. Można było dorobić zawory w firmie z wieloletnim doświadczeniem robiącej naprawdę dobrej jakości zawory na zamówienie.
http://www.paradowscy.pl/
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » ndz lis 16, 2014

Składam właśnie i zastanawiam się jakiego uszczelniacza użyć w między dolną a górną częścią głowicy. Proszę o poradę.

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » ndz lis 16, 2014

Jeśli chodzi o silikon to tylko dobrej firmy np Reinzosil, Loctite itp. Cena małej tubki 30-40 zł. W żadnym wypadku nie używaj krajowego g...na (czerwonego, niebieskiego, czarnego itp.) jak nie chcesz podziwiać po pewnym czasie wycieków. Jak pokrywkę zaworów przykleiłem na czerwony (dokładnie odtłuściłem) to wytrzymało 1500km. Jak zastosowałem Reinzosil to przejechałem 8 tys. i nadal zero wycieków. Krajowy silikon motoryzacyjny np K2 (olejoodporny) po krótkim czasie w kontakcie z olejem robi się bardzo miękki i słaby. Dobre silikony nawet po kilku latach kontaktu z olejem są twarde i sprężyste zarazem.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » pn gru 22, 2014

Zakończyłem szczęśliwie prace przy Kaśce. Przejechałem 20 km próbnych i chyba wszystko ok, choć trochę inaczej pracuje... Czuję w końcu ten moment obrotowy i niesamowitą elastyczność mojej Kaśki (aż się przestraszyłem jak wskazówka na 115 mil poleciała w parę sekund) Wkładanie silnika okazało się sporo łatwiejsze niż wyciągnięcie. Posłużyłem się takim wynalazkiem z allegro za 33 zł + wysyłka.Obrazek
Dziękuję wszystkim pomocnym i w razie czego można też do mnie słać pytania.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą